Camping Makka

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michael

Camping Makka

Bericht door Michael »

Hoi,
Ben mijn vakantie aan het voorbereiden, en heb op internet naar camping Makka gekeken.
Ik vond deze wel erg duur voor een heel gezin ruim 40 euro per nacht en dan nog zonder de hond.
Vond dit nogal aan de prijs, is deze camping zo fantastisch dat deze toch de moeite waard is? Langs de Ourthe liggen veel campings sommige zelfs met verwarmt zwembad!

Of is er voor prikkers een speciaal kortingstarief?

Gr. Michael
Helga

Re: Camping Makka

Bericht door Helga »

Camping Maka is op een mooie plaats langs de Semois gelegen, je mag er vuur maken en de eigenaar heeft ook een Landrover.
So far, so good.

Ik ga er echter niet meer naar toe omdat de eigenaars veel te commercieel zijn.
Een fles La chouffe kost er als voorbeeld een veelvoud van wat je elders betaald.

Er zijn nog andere leuke camping langs de Semois of in de Ardennen in het algemeen.
Onze favoriet is "Moulin du Rensiwez" langs de Ourthe.
Wim Janssen

Bericht door Wim Janssen »

Het is trouwens Camping Maka. Tja, een bepaalde camping. Je vind het iets of je vind het niets. Ik ga er sinds 2007 enkele keren per jaar naar toe. Net weer op de heen en terugweg naar zuid Frankrijk een nacht gestaan. Het is zeker een dure camping, maar de ligging en de omgeving maken heel veel goed. Ik ben er heel graag, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Met vriendelijke groeten
Wim Janssen

Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Camping Pre de Moutons in Barvaux, is van een goede vriend (een NLder) ligt ook langs de Ourthe en heeft heel veel outdoor te bieden.

Groeten neef Henk
witje 110

Bericht door witje 110 »

Ben 1 keer op Camping Maka geweest, vond het niet echt bijzonder. Er zijn zeker campings die net zoveel ( of meer ) te bieden hebben en goedkoper zijn.

Marijke
plaetje

Bericht door plaetje »

je kunt ook naar camping La Rosiere in florenville gaan (rue de la rosiere)
met zwembad en je mag de auto naast de tent zetten

limburgrover
plaetje

Re: Camping La Rosiere

Bericht door plaetje »

Wij gaan er het eerste weekeinde van augustus naar toe
een dag naar Daiqny en een dag naar Bertix, en een halve dag rond rijden in de omgeving

limburgrover
Paul Kampeerrover

Bericht door Paul Kampeerrover »

Tis inderdaad niet de goedkoopste ( met 2 kinderen en 2 honden) maar heeft roch ook wel leuke zaken die het de moeite waard maken.
Het verschil met prijzen van vergelijkbare campings is zo'n 2 colaatjes.

het feit dat er meerdere land rover liefhebbers staan, is voor ons ook een hoop waard.

Groet! Paul
Marc-my-Words

Re: Camping Maka

Bericht door Marc-my-Words »

Tja, alles heeft z'n prijs. Een paar aardige andere LandRover-lieden is natuurlijk onbetaalbaar, maar uiteindelijk kies ik steeds weer voor "rust" en kampeer ik met een select gezelschap bij een (niet nader te noemen) boer.
We hebben het kampeertarief stevig aangepakt, het begon ooit, 25 jaar terug met 20 BF/per persoon per nacht, dat werd 25 BF, en met de €uro werd dit (door ons) afgerond op 1 €uro en sinds kort vanwege de crisis hebben we het op 2 €uro gezet. (Als het aan de baas zelf lag koste het steeds minder.)

Een ieder zal begrijpen dat ik er graag terug kom en dat ik zuinig op deze boer ben ... hij is gelukkig nog jong, 25 jaar terug was het nog nauwelijks een puber en die BF 20 en later BF 25 waren de prijzen van zijn zakelijker stiefvader. Ik kom er ieder jaar in het voorjaar en soms in de herfst, en ... sta zelfs met tent en LR op Google Maps. Wie me de locatie kan doorgeven (per Privé-bericht) die krijgt vlgd voorjaar een uitnodiging.

Marc
plaetje

Re: Camping Maka (Inor)

Bericht door plaetje »

Ja, de eerste keer in Inor (2003) waren de prijzen € 11,00 per persoon met tent auto en ontbijt, en de laatste keer (2011) dat ik er was € 45,00 per persoon allen voor het rijden per dag kamperen hebben we niet meer gevraagd.
tijden en prijzen veranderen

limburgrover
Michael

Re: Camping Maka (Inor)

Bericht door Michael »

Bedankt voor alle tips ik heb een paar leuke campings gezien. Die boer vind ik ook erg interessant, zal eens kijken op lr Google
Plaats reactie