pas pump seal kit welke?
pas pump seal kit welke?
Ik zoek bij paddock een seal kit voor een stuurbekrachtigingspomp van een defender td5 uit 2003.
Er staan drie verschillende kits voor een pomp met drie, vier of zes bouten.
Weet iemand welke kit ik voor deze auto kan gebruiken.
Er staan drie verschillende kits voor een pomp met drie, vier of zes bouten.
Weet iemand welke kit ik voor deze auto kan gebruiken.
Re: pas pump seal kit welke?
Ik heb niet voor je gekeken op de site want ik denk dat je je vergist.
De pakkingsets die je opnoemt zijn denk ik voor het bekrachtigde stuurhuis, niet voor de pomp. Dus nog ff verder zoeken, als je tenminste de pomp bedoelt.
Groeten Boelo
De pakkingsets die je opnoemt zijn denk ik voor het bekrachtigde stuurhuis, niet voor de pomp. Dus nog ff verder zoeken, als je tenminste de pomp bedoelt.
Groeten Boelo
Ik neem aan dat je, zoals Boelo al schrijft, het huis bedoeld.
Bij BP zijn deze sets verkrijgbaar. Ik heb er verschillende sites op nagelezen, mn de britse fora en men is unaniem over de tip dat je OEM setje moet gebruiken. Is een paar euri duurder, maar een grotere kans van slagen. ( ik heb er vorige week 1 geleverd gekregen en moet dus nog aan de slag)
Overigens heb ik van BP direct de opmerking gekregen dat als er slijtage is aan de uitgaande as, een revisiesetje pakkingen niet of slechts tijdelijk helpt.
Maar goed we gaan het proberen. Je hoeft dus niet persee bij Paddock te bestellen. Spul is gewoon "om de hoek "verkrijgbaar.
Groet, Paul
Bij BP zijn deze sets verkrijgbaar. Ik heb er verschillende sites op nagelezen, mn de britse fora en men is unaniem over de tip dat je OEM setje moet gebruiken. Is een paar euri duurder, maar een grotere kans van slagen. ( ik heb er vorige week 1 geleverd gekregen en moet dus nog aan de slag)
Overigens heb ik van BP direct de opmerking gekregen dat als er slijtage is aan de uitgaande as, een revisiesetje pakkingen niet of slechts tijdelijk helpt.
Maar goed we gaan het proberen. Je hoeft dus niet persee bij Paddock te bestellen. Spul is gewoon "om de hoek "verkrijgbaar.
Groet, Paul
idd als je m openhaalt is de uitgaande as de belangrijkste afdichtzone.
De eerste keer alleen schoongemaakt dat hielp niet en tweede keer de as ter plaatse gepolijst heeft geholpen. Maar geen idee voor hoelang.
De pasvorm van de oem of niet oem is nagenoeg gelijk.
De eerste keer alleen schoongemaakt dat hielp niet en tweede keer de as ter plaatse gepolijst heeft geholpen. Maar geen idee voor hoelang.
De pasvorm van de oem of niet oem is nagenoeg gelijk.
leaklock toevoeging eerst proberen schijn lang goed te gaan
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2013 17:38 door patrick nieuwenhuis.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2013 17:38 door patrick nieuwenhuis.
Bedankt voor de reacties.
Maar ik zoek geen seal kit voor het stuurhuis maar voor de pomp van de stuurbekrachtiging.
deze is ergens lek ik denk dat leaklock niet meer wil helpen want nar een maand of twee moet ik een beetje stuur olie bijvullen.
Maar ik zoek geen seal kit voor het stuurhuis maar voor de pomp van de stuurbekrachtiging.
deze is ergens lek ik denk dat leaklock niet meer wil helpen want nar een maand of twee moet ik een beetje stuur olie bijvullen.
STC1633, kun je beter niet bij Paddock kopen maar origineel L.R. Bijvoorbeeld bij www.lrdirect.com
Gr, Bart
Gr, Bart
Bart,
Weet jij ook of je de pakking die tussen de beide helften van de stuurpomp zit ook los of in een revisieset kunt kopen?
Ik ben al een poosje aan het zoeken mar kom deze nergens tegen.
Groet,
Bert.
Weet jij ook of je de pakking die tussen de beide helften van de stuurpomp zit ook los of in een revisieset kunt kopen?
Ik ben al een poosje aan het zoeken mar kom deze nergens tegen.
Groet,
Bert.