stralen omg. Eindhoven ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Erwin 110TD5

stralen omg. Eindhoven ?

Bericht door Erwin 110TD5 »

Ik zoek een bedrijf, liefst in omg. waar ik zaken zoals een roofracktrappetje en sidebars kan laten stralen.
Iemand ervaringen ??

Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Raoul Winckels

Re: stralen omg. Eindhoven ?

Bericht door Raoul Winckels »

Cuijpers in Weert.
Goed werk goede afhandeling en lekker goedkoop
uit me hoofd 100 euro voor chassis laten stralen.
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Cuijpers ben ik inderdaad ook vaak geweest, is prima. Nog degelijk van de oude stempel, zit ook ergens verstopt in de bossen, je weet niet wat je ziet. Als je wil stralen en poedercoaten dan raad ik je straalbedrijf Asten aan, daar laat ik alles doen als het gecoat moet worden. Iedereen die ik ken hier in de buurt gaat er naar toe. ca. 20 minuten van Eindhoven. [www.velgencoating.nl] [www.straalbedrijfasten.nl] Heb er geen aandelen (al vermoed je misschien van wel) maar ben wel heel tevreden.

Gr, Bart
Andrew Colville

Bericht door Andrew Colville »

Ik ben ook geregeld bij cuijpers in weert te vinden, ik breng alles wat niet in de straalkast past naar hun ( of te zwaar verroest/vervuild of hardnekkige laksysteemen ) ook voor het aflakken een top bedrijf zijn kunnen geel passiveren ( soort zink/vlamverzinken) ets primeren en spuiten met epoxy en 2 k systeemen of een combinatie ervan.

ze hbben er schappelijke prijzen en nog ouwe roten die kunnen stralen zonder kromtrekkingen of schades dit kan lang niet elk straalbedrijf.

Ik kom er al zo'n 12 jaar.

Geen aandelen maar dik tevreden met hun.

Groetjes, Andrew

'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
defendertje90

Bericht door defendertje90 »

Welke kant van eindhoven zoek je iets? In Bladel zit ook een straal/ coat bedrijf
Frank Peek

Bericht door Frank Peek »

In Geldrop zit van Berlo. Goed en niet duur. Geen aandelen.

M.v.g.

Frank Peek
Plaats reactie