alarm blijft gaan by aansluiten accu
alarm blijft gaan by aansluiten accu
by mijn disco2 die geschorst is en weer snel op de weg moet vanwege vakantie had ik de accu geladen met ctek maar als ik de polen er weer opzet gaat het alarm steeds af.misschien ter indicatie dat ik iets fout doe.ik durf mn accu niet meer aan te sluiten nu.wie weet raad het is n disco td5 uit dec 2002.zie ook mijn andere hulpvraag van de lagedrukslang van resevoir naar stuurpomp die lekt.alvast bedankt
Re: alarm blijft gaan by aansluiten accu
Kan omdat de accu leeg is geweest of lang los heeft gezeten. ( de Tamper warning )
polen erop zetten ( deur open ) en dan een aantal keer de ontgrendel knop op je afstand bediening drukken, als dat niet werkt even op contact zetten en herhalen, meestal wordt de afstands bediening dan weer geacepteerd als deze eerder heeft gewerkt op de auto.
In het ergste geval zul je de EKA moeten uitvoeren ( zie gebruiksaanwijzing in het boekje van de auto )
Ik kan de sleutels zo weer progameren als je deze kant op komt.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
polen erop zetten ( deur open ) en dan een aantal keer de ontgrendel knop op je afstand bediening drukken, als dat niet werkt even op contact zetten en herhalen, meestal wordt de afstands bediening dan weer geacepteerd als deze eerder heeft gewerkt op de auto.
In het ergste geval zul je de EKA moeten uitvoeren ( zie gebruiksaanwijzing in het boekje van de auto )
Ik kan de sleutels zo weer progameren als je deze kant op komt.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Re: alarm blijft gaan by aansluiten accu
Ok Andrew als het niet werkt dan kom ik met het alarm aan van amsterdam naar t zuiden,nu ben ik wel gewend om met blauwe lichten en alarm te rijden maar met deze wagen?
het grappigge was dat de wagen met zijn eigen kabels op de polen de oplaadkabels van de ctek niet accepteerde en begon ook te loeien,dus probeerde ik zonder zn eigen rode kabel erop dus de accu was als t ware los gekoppeld van de wagen toen laadde de ctek wel.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2013 10:43 door patrick nieuwenhuis.
het grappigge was dat de wagen met zijn eigen kabels op de polen de oplaadkabels van de ctek niet accepteerde en begon ook te loeien,dus probeerde ik zonder zn eigen rode kabel erop dus de accu was als t ware los gekoppeld van de wagen toen laadde de ctek wel.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2013 10:43 door patrick nieuwenhuis.