waarde sloopauto disco donor
waarde sloopauto disco donor
Nu ik de 200tdi heb ingebouwd in mijn 110, heb ik een disco1 zonder motor staan waar ik vanaf moet. Wat zou deze nog waard zijn? Het is een grijs kenteken uitvoering, bekleding is slecht etc. Ik heb er geen trek in om er allerlei onderdelen af te halen zoals assen etc., ook wil ik hem rollend houden voor als ik hem moet verplaatsen. Wat denken jullie, groet, barend
Re: waarde sloopauto disco donor
Ik denk dat je er in losse delen meer voor krijgt als voor de complete auto...
maar dat is wat ik denk natuurlijk...
hoeveel haast je ermee hebt is ook nog een meespelende factor
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
maar dat is wat ik denk natuurlijk...
hoeveel haast je ermee hebt is ook nog een meespelende factor
Erwin
110SW TD5 2002
[www.terriet.com]
Ja dat klopt, maar na een paar maanden sleutelen om de motor in te bouwen heb ik eigenlijk geen zin meer om er mee aan de gang te gaan. De versnellingbakken zijn ook slecht, vandaar mijn vraag ook eigenlijk, ik kan wel een sloper bellen maar dan krijg ik er helemaal niets voor denk ik. Kan ik hem beter aan een mede prikker voor heel weinig mee geven die er nog wat mee kan. Maar nu kom ik op het punt dat dit op de marktpagina moet ben ik bang voor. Hij staat opzich niet in de weg maar ik doe er niets meer mee.
Als de motor er uit is dan is de waarde niet zoveel meer. Tussenbak zou ik zeker er af halen, en de assen zijn wel wat waard. De rest... wat de gek er voor geef.
je zit natuurlijk met dat kenteken in je maag, . . . en steeds schorsen dus?!
Nee hoor, is al ingeleverd, auto dient gesloopt te worden, kenteken bestaat niet meer
Assen er onder uit, Tussenbak er uit..
body en chassis als oud ijzer inleveren.
body en chassis als oud ijzer inleveren.
Tussenbak en versnellingsbak zijn kapot, assen goed en stuurhuis etc. Zoals eerder gepost, ik haal de assen er niet onderuit.
Verkoop de assen (alleen per twee en doe het "schroot" mee in de deal), want gezien de reacties zijn eigenlijk alleen de assen van waarde.
Overigens een gare versnellingsbak en/of tussenbak kan iemand wellicht nog inzetten als handige inruiler bij Ashcroft oid. (en dus is er dan nog een "zekere" restwaarde).
Marc
Overigens een gare versnellingsbak en/of tussenbak kan iemand wellicht nog inzetten als handige inruiler bij Ashcroft oid. (en dus is er dan nog een "zekere" restwaarde).
Marc
Stuurhuis en de assen zijn nog geld waard, mits nog goed. Als de bakken slecht zijn nog een paar tientjes voor degene die net een bak nodig heeft om in te ruilen.
De assen voor 200 à 300 euro verkopen en de rest meegeven. Dat kan dan per kilo naar de oud-ijzerboer.
Ook nog een optie zou kunnen zijn om alle bevestigingen van de assen los te maken en bij de oud-ijzerboer chassis en carrosserie eraf kunnen laten takelen. Zou daarmee niet gaan lopen leuren in onderdelen.
De assen voor 200 à 300 euro verkopen en de rest meegeven. Dat kan dan per kilo naar de oud-ijzerboer.
Ook nog een optie zou kunnen zijn om alle bevestigingen van de assen los te maken en bij de oud-ijzerboer chassis en carrosserie eraf kunnen laten takelen. Zou daarmee niet gaan lopen leuren in onderdelen.