ervaringen firma uit Lith (brabant)
ervaringen firma uit Lith (brabant)
hoi,
Ik heb laatst een vervelende ervaring met het bedrijf wat doet in onderdelen in Lith (brabant).
deze firma beloofde mij prachtige bijna nieuwe onderdelen af te sturen .
maar eenmaal geld overgemaakt kreeg ik vieze oude afgedankte onderdelen.
voor de bijna nieuwe onderdelen had ik de prijs over die ik betaald heb maar wat ik kreeg was minder dan de helft van wat ik betaald heb waard.
Natuurlijk heeft zo'n firma het moeilijk nu de regering zijn plannen heeft doorgedrukt maar dit was een keer en nooit meer.
iemand soortgelijke ervaringen
groet,
Marc
Ik heb laatst een vervelende ervaring met het bedrijf wat doet in onderdelen in Lith (brabant).
deze firma beloofde mij prachtige bijna nieuwe onderdelen af te sturen .
maar eenmaal geld overgemaakt kreeg ik vieze oude afgedankte onderdelen.
voor de bijna nieuwe onderdelen had ik de prijs over die ik betaald heb maar wat ik kreeg was minder dan de helft van wat ik betaald heb waard.
Natuurlijk heeft zo'n firma het moeilijk nu de regering zijn plannen heeft doorgedrukt maar dit was een keer en nooit meer.
iemand soortgelijke ervaringen
groet,
Marc
Re: ervaringen firma uit Lith (brabant)
Beste Marc,
Ik neem aan dat je toen contact hebt gezocht met het bedrijf.
Wat was hun reactie?
Je schrijft zelf al "bijna" nieuwe onderdelen. Maar dat betekent nog altijd niet nieuw of zelfs gebruikt.
Vies kun je schoonmaken en oud is het al snel als je 2e hands onderdelen koopt van een Landrover.
Zijn het hele speciale onderdelen die je besteld had want het meeste is nog wel nieuw te koop voor een schappelijke prijs.
Op afstand kopen is overigens altijd moeilijk in te schatten en van een foto iets kopen kan ook verkeerd uitpakken.
Soms is telefonisch contact een goede manier om erachter te komen wat de staat is van een product.
Succes met de hobby.
Groet Laurens
Ik neem aan dat je toen contact hebt gezocht met het bedrijf.
Wat was hun reactie?
Je schrijft zelf al "bijna" nieuwe onderdelen. Maar dat betekent nog altijd niet nieuw of zelfs gebruikt.
Vies kun je schoonmaken en oud is het al snel als je 2e hands onderdelen koopt van een Landrover.
Zijn het hele speciale onderdelen die je besteld had want het meeste is nog wel nieuw te koop voor een schappelijke prijs.
Op afstand kopen is overigens altijd moeilijk in te schatten en van een foto iets kopen kan ook verkeerd uitpakken.
Soms is telefonisch contact een goede manier om erachter te komen wat de staat is van een product.
Succes met de hobby.
Groet Laurens
Ik heb natuurlijk telefonisch contact gehad en het over de staat van het onderdeel gehad .
hierin natuurlijk te horen gekregen dat het bijna nieuw staat betrof waarna ik vol vertrouwen het bedrag heb overgemaakt.
en als ik bedoel vies is het niet schoon maakbaar en voor het bedrag wat hij vroeg had hij het wel schoon mogen maken.
groet,
Marc
hierin natuurlijk te horen gekregen dat het bijna nieuw staat betrof waarna ik vol vertrouwen het bedrag heb overgemaakt.
en als ik bedoel vies is het niet schoon maakbaar en voor het bedrag wat hij vroeg had hij het wel schoon mogen maken.
groet,
Marc
Ik denk dat het wel op te lossen is met de beste man uit Lith
Hij zit zelf ook op de prik , tenminste zoveel bedrijven zitten er niet in Lith
Maar vervelend is het wel , ik hoop dat het op te lossen is ?
Groetjes
Hij zit zelf ook op de prik , tenminste zoveel bedrijven zitten er niet in Lith

Maar vervelend is het wel , ik hoop dat het op te lossen is ?
Groetjes
Een verstandige verkoper zegt in zo'n geval hetzij:
De prijs was, en is, correct, dus stuur maar terug, ik verkoop de spullen voor deze prijs zonder probleem aan een ander, en ik heb graag tevreden klanten
danwel:
Mischien hebben wij elkaar onvoldoende begrepen, zeg me wat je meent dat een correcte prijs is gezien de staat etc.
en in dat laatste geval kan hij altijd nog zeggen:
Tja voor dat bedrag verkoop ik de spullen makkelijk twee keer, dus stuur maar terug.
Maar ja, niet iedere verkoper is verstandig, net zoals er ook kopers zijn die niet altijd even realistisch zijn.
Marc (Marc-my-Words dus en niet die anonieme Marc die zijn niet nader toegelichte klacht hier neerlegt)
NB Ik ken noch de man uit Lith (die kennelijk Eelco heet), noch de betrokken goederen, noch de andere Marc (iedereen lijkt wel Marc te heten tegenwoordig)
O ja, ik ben ook (nog) niet kaal, en zeker geen jonker.
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2013 16:37 door Marc-my-Words.
De prijs was, en is, correct, dus stuur maar terug, ik verkoop de spullen voor deze prijs zonder probleem aan een ander, en ik heb graag tevreden klanten
danwel:
Mischien hebben wij elkaar onvoldoende begrepen, zeg me wat je meent dat een correcte prijs is gezien de staat etc.
en in dat laatste geval kan hij altijd nog zeggen:
Tja voor dat bedrag verkoop ik de spullen makkelijk twee keer, dus stuur maar terug.
Maar ja, niet iedere verkoper is verstandig, net zoals er ook kopers zijn die niet altijd even realistisch zijn.
Marc (Marc-my-Words dus en niet die anonieme Marc die zijn niet nader toegelichte klacht hier neerlegt)
NB Ik ken noch de man uit Lith (die kennelijk Eelco heet), noch de betrokken goederen, noch de andere Marc (iedereen lijkt wel Marc te heten tegenwoordig)
O ja, ik ben ook (nog) niet kaal, en zeker geen jonker.
3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2013 16:37 door Marc-my-Words.
hallo Marc
het bedrijf waar jij zaken mee gedaan hebt uit lith ( en zoals Sander al zegt dat kan er maar 1 zijn ) daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee hij is mijn geval altijd erg redelijk ( soms zelfs goedkoop) met zijn prijzen geweest, altijd bereid om te helpen het onderdeel in zijn garage te installeren( zeker als een brug makkelijker is ) en als het onderdeel niet goed is zonder gezeur retour of wisselen.
de mensen die ik ken ( en met hem zaken gedaan hebben) komen altijd met veel plezier terug, jij spreekt over afgedanklte onderdelen maar ik denk dat 2de hands altijd afgedankt e onderdelen zijn en vuil is normaal voor 2de hands.
ik hoop dat deze ondernemer zelf ook nog reageerd zodat we ook zijn kant van het verhaal horen, en ik ben ook wel benieuwd net als Dixo wat heb je dan betaald voor welk onderdeel.
m.vr.gr
Ronald
het bedrijf waar jij zaken mee gedaan hebt uit lith ( en zoals Sander al zegt dat kan er maar 1 zijn ) daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee hij is mijn geval altijd erg redelijk ( soms zelfs goedkoop) met zijn prijzen geweest, altijd bereid om te helpen het onderdeel in zijn garage te installeren( zeker als een brug makkelijker is ) en als het onderdeel niet goed is zonder gezeur retour of wisselen.
de mensen die ik ken ( en met hem zaken gedaan hebben) komen altijd met veel plezier terug, jij spreekt over afgedanklte onderdelen maar ik denk dat 2de hands altijd afgedankt e onderdelen zijn en vuil is normaal voor 2de hands.
ik hoop dat deze ondernemer zelf ook nog reageerd zodat we ook zijn kant van het verhaal horen, en ik ben ook wel benieuwd net als Dixo wat heb je dan betaald voor welk onderdeel.
m.vr.gr
Ronald
En als je ze schoonmaakt, zijn ze dan wel in de omschreven staat?
Dasty ontvetter van de Wibra doet vaak al heel veel bijvoorbeeld.
Dasty ontvetter van de Wibra doet vaak al heel veel bijvoorbeeld.
Dag Marc,
Ik ben het met Ronald eens. Ik ken de betreffende verkoper en heb goeie ervaringen.
En heb je klachten bespreek het met de verkoper (zoals ik hem ken staat hij hier voor open) heb je complimenten deel het op het prikbord.
Mvg Frank
Ik ben het met Ronald eens. Ik ken de betreffende verkoper en heb goeie ervaringen.
En heb je klachten bespreek het met de verkoper (zoals ik hem ken staat hij hier voor open) heb je complimenten deel het op het prikbord.
Mvg Frank
Marc,
Als je dan toch al namen en rugnummers noemt (niet echt heel netjes naar mijn idee) geef dan ook maar prijs wat je gekocht hebt en voor welk bedrag anders blijft het wat vaag. Want wat is een faire prijs voor dashdelen? Als het om LHD 90/110 of defender dashdelen gaat dan ligt de prijs al gauw hoog en daarnaast zal er door de schaarste niet heel erg veel keus zijn, daarmee bedoel ik de mooiste delen zijn natuurlijk al heel snel verkocht.
Groeten Boelo
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2013 13:45 door Boelo.
Als je dan toch al namen en rugnummers noemt (niet echt heel netjes naar mijn idee) geef dan ook maar prijs wat je gekocht hebt en voor welk bedrag anders blijft het wat vaag. Want wat is een faire prijs voor dashdelen? Als het om LHD 90/110 of defender dashdelen gaat dan ligt de prijs al gauw hoog en daarnaast zal er door de schaarste niet heel erg veel keus zijn, daarmee bedoel ik de mooiste delen zijn natuurlijk al heel snel verkocht.
Groeten Boelo
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/06/2013 13:45 door Boelo.
Ik kocht ooit een overdrive uit Lith, en die werkt nog steeds zonder problemen en was bovendien niet duur
Goede service, snel op gestuurd.
Lute 109 S2A Stawag 200tdi 1969

Goede service, snel op gestuurd.
Lute 109 S2A Stawag 200tdi 1969
Ik denk dat we onderhand allemaal wel weten dat het om Eelco gaat, heb ook met Eelco prima ervaringen. Dus....Marc....biecht maar eens op, we zijn allemaal heel benieuwd.
Groetjes, Bart
Groetjes, Bart
Misschien is deze Marc, een kale jonker. gr. Juppe.
Effe geen geintje Juppe, we wachten vol spanning af op een reactie.
Gr, Bart
Gr, Bart
Tja,
ook ik heb goeie ervaringen met Eelco.......
Verkeerde spullen geleverd, direct nieuwe verstuurd en "stuur de andere maar een keer terug".
Prima service, dus ben benieuwd......
gr Rik
ook ik heb goeie ervaringen met Eelco.......
Verkeerde spullen geleverd, direct nieuwe verstuurd en "stuur de andere maar een keer terug".
Prima service, dus ben benieuwd......
gr Rik
Ook goede ervaring met Eelco, had er bij mij een revisiebak onder gezet, die uiteindelijk toch een probleem had.
Zonder problemen is er een andere, goed werkende bak onder gezet.
En dat zijn klusjes waar je niet echt op zit te wachten!
mvg Hans
Zonder problemen is er een andere, goed werkende bak onder gezet.
En dat zijn klusjes waar je niet echt op zit te wachten!
mvg Hans
Denk niet dat Eelco reageerd !
Marc zal het moeten oplossen met hemzelf ,
Eelco ken ik als een redelijk mens die altijd
Wel met een oplossing komt , verdere discussie heeft weinig zin .
Succes iig Marc.....,
Marc zal het moeten oplossen met hemzelf ,
Eelco ken ik als een redelijk mens die altijd
Wel met een oplossing komt , verdere discussie heeft weinig zin .
Succes iig Marc.....,
Is die kale jonker, nog steeds niet in Lith geweest om dit op te lossen? gr. Juppe.
Ik vermoed dat we van de onbekende, niet ingelogde Marc, niks meer horen. Is ook niet iets om op de prik uit te vechten. Maar wel altijd spannend.
Gr, Bart
Gr, Bart
hypocrite.gif --> mod_embed_images_loadimage('a3117f06c69aaca41eda3e747eb529fa', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.math.rug.nl%2F%7Epeter%2FKustvaart%2FPlaatjes%2FAA%2Fhypocrite.gif', 'http://www.math.rug.nl/~peter/Kustvaart/Plaatjes/AA/hypocrite.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.math.rug.nl%2F%7Epeter%2FKustvaart%2FPlaatjes%2FAA%2Fhypocrite.gif', '', 16590322, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dit draadje is onderhand eerder reclame dan kritiek op betreffende firma !
Dat wil dus zeggen dat Eelco het prima doet, dat mag dan ook gezegd worden. Daar heeft niemand iets op tegen. Aan mij is ook ooit een gouden moersleutel uitgereikt hier....
Gr, Bart
Gr, Bart
Het is dat ik al een adres heb voor onderdelen anders zou ik zeker dat adresje in Lith eens gaan proberen
Marc, ik kan je frustratie goed begrijpen.
Als er zo goed als nieuw spul word aangeboden en je krijgt iets anders dan is er iets niet goed gegaan.
Als het echt zo'n geweldig bedrijf is word dit probleem ten goede van de klant (want die is koning) opgelost.
Gewoon een paar keer bellen.
Anders Ron Bolleboom uit B en R eens proberen.
Succes!
Als er zo goed als nieuw spul word aangeboden en je krijgt iets anders dan is er iets niet goed gegaan.
Als het echt zo'n geweldig bedrijf is word dit probleem ten goede van de klant (want die is koning) opgelost.
Gewoon een paar keer bellen.
Anders Ron Bolleboom uit B en R eens proberen.
Succes!
jarne Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> Als er zo goed als nieuw spul word aangeboden en
> je krijgt iets anders dan is er iets niet goed
> gegaan.
> Als het echt zo'n geweldig bedrijf is word dit
> probleem ten goede van de klant (want die is
> koning) opgelost.
>
Tja, dat waren ook zo ongeveer mijn woorden ( [landrover.startpagina.nl] een stukje hoger dus) .... Mark-my-Words !!
Marc (een andere Marc als de klager dus)
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/06/2013 20:50 door Marc-my-Words.
>
> Als er zo goed als nieuw spul word aangeboden en
> je krijgt iets anders dan is er iets niet goed
> gegaan.
> Als het echt zo'n geweldig bedrijf is word dit
> probleem ten goede van de klant (want die is
> koning) opgelost.
>
Tja, dat waren ook zo ongeveer mijn woorden ( [landrover.startpagina.nl] een stukje hoger dus) .... Mark-my-Words !!
Marc (een andere Marc als de klager dus)
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/06/2013 20:50 door Marc-my-Words.
krijg eerder het gevoel dat marc de concurrent om de hoek dan een echte klant;
hij is wel stil geworden!
hij is wel stil geworden!
Ik denk dat ik heel duidelijk was.
In de mail die de goede man mij stuurde had hij het over een zo goed als nieuwe binnen bak die in het dasbord Lh zit voor 40 euro .
Deze zijn voor serie en 110 dezelfde dus niet zeldzaam .
Kon hem nieuw bestellen was maar iets meer had een lange leeftijd dus zgan is dan natuurlijk ook prima
Nu kreeg ik er een die totaal niet voldeed aan bijna nieuw.
Heb hem benaderd hierover en hij laat niets meer horen.
Nu is dit mijn ervaring en ben er gezien de reacties dat er absoluut andere zijn.
Nu stop ik met zeveren over dit onderwerp en ga lekker verder met restaureren van mijn 110 camper.
Kreeg ik op de techniek vragen maar zoveel reacties.
Groet
Marc
Serie 3 109 station diesel 1972
110 hcpt 1986 diesel camper kenteken
In de mail die de goede man mij stuurde had hij het over een zo goed als nieuwe binnen bak die in het dasbord Lh zit voor 40 euro .
Deze zijn voor serie en 110 dezelfde dus niet zeldzaam .
Kon hem nieuw bestellen was maar iets meer had een lange leeftijd dus zgan is dan natuurlijk ook prima
Nu kreeg ik er een die totaal niet voldeed aan bijna nieuw.
Heb hem benaderd hierover en hij laat niets meer horen.
Nu is dit mijn ervaring en ben er gezien de reacties dat er absoluut andere zijn.
Nu stop ik met zeveren over dit onderwerp en ga lekker verder met restaureren van mijn 110 camper.
Kreeg ik op de techniek vragen maar zoveel reacties.
Groet
Marc
Serie 3 109 station diesel 1972
110 hcpt 1986 diesel camper kenteken
marc Schreef:
> Kreeg ik op de techniek vragen maar zoveel
> reacties.
Zijn er nog techniek-vragen die je stelde onbeantwoord gebleven dan? Misschien kun je ze het beste in dit draadje linken dan
> Kreeg ik op de techniek vragen maar zoveel
> reacties.
Zijn er nog techniek-vragen die je stelde onbeantwoord gebleven dan? Misschien kun je ze het beste in dit draadje linken dan
Hoi Marc,
Gelijk heb je! succes met de camper.
Een volgende keer dit bedrijf gewoon links laten liggen, doe ik ook.
Groeten.
Gelijk heb je! succes met de camper.
Een volgende keer dit bedrijf gewoon links laten liggen, doe ik ook.
Groeten.
Nee mijn techniek vragen zijn niet onbeantwoord maar er reageert vaak maar een of 2 personen en de personen die verder reageren beantwoorden de vraag niet echt .
hieruit trek ik de conclusie dat er maar weinig landrover enthousiasten technisch onderlegt zijn en dat als het er op aan komt alleen maar gezever betreft op dit forum terwijl het een super medium is om elkaar te helpen.
sorry voor mijn negativiteit maar als ik eens door de reactie blader wordt mij het bijna verweten dat ik een leverancier bespreek en dat hoort absoluut op dit forum thuis want de prijzen van 2dehands landrover schroot is vaak buiten proporties.
en hoop dat de afschaffing van de MRB als voordeel heeft dat er weer normale prijzen gevraagd gaan worden.
Dit soort lieden die in heel Europa landrover delen opkopen en auto's slopen hebben de prijzen gigantisch opgedreven rij nu 18 jaar landrover en heb de stijgingen meegemaakt sterker vaak is het tweedehands onderdeel duurder als nieuw bij dezelfde firma in Udenhout.
Vergeet niet dat we de afschaffing van de MRB ook aan dit soort firma's te danken hebben die rijk en arrogant zijn geworden door oude belasting vrije range rovers te voorzien van nieuwe type carrosserie.
Ik heb dus geen medelijden maar wel met de hobbyisten.
hieruit trek ik de conclusie dat er maar weinig landrover enthousiasten technisch onderlegt zijn en dat als het er op aan komt alleen maar gezever betreft op dit forum terwijl het een super medium is om elkaar te helpen.
sorry voor mijn negativiteit maar als ik eens door de reactie blader wordt mij het bijna verweten dat ik een leverancier bespreek en dat hoort absoluut op dit forum thuis want de prijzen van 2dehands landrover schroot is vaak buiten proporties.
en hoop dat de afschaffing van de MRB als voordeel heeft dat er weer normale prijzen gevraagd gaan worden.
Dit soort lieden die in heel Europa landrover delen opkopen en auto's slopen hebben de prijzen gigantisch opgedreven rij nu 18 jaar landrover en heb de stijgingen meegemaakt sterker vaak is het tweedehands onderdeel duurder als nieuw bij dezelfde firma in Udenhout.
Vergeet niet dat we de afschaffing van de MRB ook aan dit soort firma's te danken hebben die rijk en arrogant zijn geworden door oude belasting vrije range rovers te voorzien van nieuwe type carrosserie.
Ik heb dus geen medelijden maar wel met de hobbyisten.