Veluwe routes
Veluwe routes
Hoi heeft iemand een roadbook van offroadroutes in de regio de Veluwe ?
Volgens horen zeggen kan je daar nog wel leuk greenlanen in tegenstelling van Luxemburg en de Ardenne
Volgens horen zeggen kan je daar nog wel leuk greenlanen in tegenstelling van Luxemburg en de Ardenne
Re: Veluwe routes
hallo,
In het Nationaal park veluwezoom is heel erg veel afgesloten voor auto's. De wegen die er zijn, zullen over het algemeen asfalt zijn.
Tenminste dat is in de regio rond Dieren - Rheden en Eerbeek.
Maar als iemand routes weet, hou ik mij ook aanbevolen.
Groet Leroy
109 ambulance Alice
In het Nationaal park veluwezoom is heel erg veel afgesloten voor auto's. De wegen die er zijn, zullen over het algemeen asfalt zijn.
Tenminste dat is in de regio rond Dieren - Rheden en Eerbeek.
Maar als iemand routes weet, hou ik mij ook aanbevolen.
Groet Leroy
109 ambulance Alice
wij hebben een keer een route uitgezet vanuit barneveld (vraag me niet of dat de veluwe is zogoed ben ik niet met natuurgebieden in nederland)
Maar daar konden we nog redelijk veel
Maar daar konden we nog redelijk veel
defendertje90 Schreef:
-------------------------------------------------------
> wij hebben een keer een route uitgezet vanuit
> barneveld (vraag me niet of dat de veluwe is
> zogoed ben ik niet met natuurgebieden in
> nederland)
>
> Maar daar konden we nog redelijk veel
Als je die route nog hebt, zou je die dan via een privé berichtje willen sturen? Ben in die omgeving al een tijdje op zoek naar wat leuke paadjes en zou graag eens kijken welke paden jullie allemaal gevonden hebben!
-------------------------------------------------------
> wij hebben een keer een route uitgezet vanuit
> barneveld (vraag me niet of dat de veluwe is
> zogoed ben ik niet met natuurgebieden in
> nederland)
>
> Maar daar konden we nog redelijk veel
Als je die route nog hebt, zou je die dan via een privé berichtje willen sturen? Ben in die omgeving al een tijdje op zoek naar wat leuke paadjes en zou graag eens kijken welke paden jullie allemaal gevonden hebben!
Heb je die route nog en wil je die mij mailen. of een linkje waar ik de route kan downloaden?
Ik heb geen complete routes, maar woon in het midden van het land. In de buurt van Lunteren / Achterveld zijn nog redelijk wat zandweggetjes te vinden die leuk zijn. Meestal kleine stukjes, misschien kun je proberen ze zoveel mogelijk aan elkaar te plakken.
Bijv boslaan/hessenweg [maps.google.nl]
En Hammerdijk / Vijfsprongweg, Lunteren: [maps.google.nl]
Twijfel je of het de moeite is? check google street view
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/05/2013 15:57 door Sander van Beek.
Bijv boslaan/hessenweg [maps.google.nl]
En Hammerdijk / Vijfsprongweg, Lunteren: [maps.google.nl]
Twijfel je of het de moeite is? check google street view
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/05/2013 15:57 door Sander van Beek.
pb gestuurd michael.
@ de rest ga hem niet aan iedereen sturen wil de paden open houden en geen problemen met omwonende als we nu dadelijk met iedereen daar door gaan rijden gaat het niet goed
@ de rest ga hem niet aan iedereen sturen wil de paden open houden en geen problemen met omwonende als we nu dadelijk met iedereen daar door gaan rijden gaat het niet goed
Bedankt! Ik zal het ook voormijnzelf bewaren en niet aan de grote klok hangen! Anders krijgen we het zelfde als in Luxemburg
Als het in streetview staat is het ws. geen leuk genoeg paadje. Kan me tenminste niet voorstellen dat onze google-autotjes volwassen off-roaders zijn. Maar in de veluwe is inmiddels veel dicht. Ik moest vorige week in Hall zijn bij loenen en mijn oude routes zijn volledig verdwenen. Afgesloten wegen, fietspaden, stiltegebieden noem maar op.
Benno
Benno
Ja klopt, ik woon in Schaarsbergen wat redelijk Veluwe is, maar ik heb hier de afgelopen jaren heel veel paden zien verdwijnen. Ik weet nog 1 leuk pad wat bij veel regen echt nog best redelijk uitdagend is maar verder is alles afgesloten.
Maar ook lunteren / achterveld lijkt me best leuk eens op uit te trekken
Maar ook lunteren / achterveld lijkt me best leuk eens op uit te trekken