Hier wordt weer gestemd vanmiddag
Hier wordt weer gestemd vanmiddag
Als het goed is wordt hier vanmiddag gestemd en is daarna te zien hoe Weekers het om zijn oren krijgt en of hij aanblijft.
Dirk 109- 2.25 LPG/Benz.
Foto-YP4QIQ3Z-D.jpg --> mod_embed_images_loadimage('1414d9a5a007297fca1e35949aca374d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-YP4QIQ3Z-D.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-YP4QIQ3Z-D.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-YP4QIQ3Z-D.jpg', '', 16548531, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dirk 109- 2.25 LPG/Benz.
Foto-YP4QIQ3Z-D.jpg --> mod_embed_images_loadimage('1414d9a5a007297fca1e35949aca374d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-YP4QIQ3Z-D.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-YP4QIQ3Z-D.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-YP4QIQ3Z-D.jpg', '', 16548531, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: Hier wordt weer gestemd vanmiddag
Motie Bashir LPG / Diesel no 5
Stemmingslijsten (indicatief)
Voorlopige stemmingslijst dinsdag 14 mei 2013
3. Stemmingen in verband met:
32 002 Wijziging van de Natuurbeschermingswet 1998 en de Flora- en faunawet in verband met uitbreiding van de werkingssfeer van beide wetten naar de exclusieve economische zone
- artikel I, onderdelen A t/m E
- amendement Ouwehand (14,I)
Indien 14 verworpen:
- amendement Van Gerven (22,I)
- amendement Van Veldhoven (26,I)
- onderdeel F
- amendement Koopmans (17)
- onderdeel Fa
- onderdeel G
- artikel I
- artikelen IA t/m IC
- artikel II, onderdeel A
- amendement Ouwehand (19)
- amendement Ouwehand (14,II)
Indien 14 verworpen:
- amendement Van Gerven (22,II)
- amendement Van Veldhoven (26,II)
- onderdeel B
- onderdelen Bb en C
- artikel II
- artikel IIa
- amendement Koopmans/Wiegman-van Meppelen Scheppink (18)
- artikel III
- beweegreden
- wetsvoorstel
4. Stemmingen over: moties ingediend bij Wijziging van de Natuurbeschermingswet 1998 en de Flora- en faunawet
32 002, nr. 23 -de motie-Ouwehand over het aanwijzen van beschermde gebieden
32 002, nr. 24 -de motie-Van Gerven over een netwerk van beschermde natuurgebieden
32 002, nr. 25 -de motie-Van Gerven over het aanwijzen van de Borkumse Stenen als Natura 2000-gebied
5. Stemmingen over: aangehouden moties ingediend bij het VAO Belastingplicht overheidsbedrijven; Fiscale moties en toezeggingen
33 402, nr. 56 -de motie-Bashir over een overgangsregeling voor bezitters van oldtimers die op LPG rijden
33 402, nr. 57 -de motie-Bashir over een overgangsregeling voor bezitters van oldtimers die op diesel rijden
6. Stemmingen in verband met:
33 601, nr. 4 - Brief van de vaste commissie voor Europese Zaken over het EU- voorstel Richtlijn maritieme ruimtelijke ordening COM (2013) 133
7. Stemming over: aangehouden motie ingediend bij het VAO Spoor
29 984, nr. 405 -de motie-Van Veldhoven c.s. over het opnemen van een samenwerkingsparagraaf in de concessies van NS en ProRail
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/05/2013 13:19 door Michel WaZ.
Stemmingslijsten (indicatief)
Voorlopige stemmingslijst dinsdag 14 mei 2013
3. Stemmingen in verband met:
32 002 Wijziging van de Natuurbeschermingswet 1998 en de Flora- en faunawet in verband met uitbreiding van de werkingssfeer van beide wetten naar de exclusieve economische zone
- artikel I, onderdelen A t/m E
- amendement Ouwehand (14,I)
Indien 14 verworpen:
- amendement Van Gerven (22,I)
- amendement Van Veldhoven (26,I)
- onderdeel F
- amendement Koopmans (17)
- onderdeel Fa
- onderdeel G
- artikel I
- artikelen IA t/m IC
- artikel II, onderdeel A
- amendement Ouwehand (19)
- amendement Ouwehand (14,II)
Indien 14 verworpen:
- amendement Van Gerven (22,II)
- amendement Van Veldhoven (26,II)
- onderdeel B
- onderdelen Bb en C
- artikel II
- artikel IIa
- amendement Koopmans/Wiegman-van Meppelen Scheppink (18)
- artikel III
- beweegreden
- wetsvoorstel
4. Stemmingen over: moties ingediend bij Wijziging van de Natuurbeschermingswet 1998 en de Flora- en faunawet
32 002, nr. 23 -de motie-Ouwehand over het aanwijzen van beschermde gebieden
32 002, nr. 24 -de motie-Van Gerven over een netwerk van beschermde natuurgebieden
32 002, nr. 25 -de motie-Van Gerven over het aanwijzen van de Borkumse Stenen als Natura 2000-gebied
5. Stemmingen over: aangehouden moties ingediend bij het VAO Belastingplicht overheidsbedrijven; Fiscale moties en toezeggingen
33 402, nr. 56 -de motie-Bashir over een overgangsregeling voor bezitters van oldtimers die op LPG rijden
33 402, nr. 57 -de motie-Bashir over een overgangsregeling voor bezitters van oldtimers die op diesel rijden
6. Stemmingen in verband met:
33 601, nr. 4 - Brief van de vaste commissie voor Europese Zaken over het EU- voorstel Richtlijn maritieme ruimtelijke ordening COM (2013) 133
7. Stemming over: aangehouden motie ingediend bij het VAO Spoor
29 984, nr. 405 -de motie-Van Veldhoven c.s. over het opnemen van een samenwerkingsparagraaf in de concessies van NS en ProRail
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/05/2013 13:19 door Michel WaZ.
Helaas, geen voldoende steun voor de moties van Bashir.
Door het ontbreken van steun vanuit VVD en/of PVDA is het onhaalbaar. Op naar de 1e kamer!
Groet,
Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Door het ontbreken van steun vanuit VVD en/of PVDA is het onhaalbaar. Op naar de 1e kamer!
Groet,
Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Beide moties verworpen, je hebt er ook geen zak aan. stelletje uitvreters!
beide moties zijn verworpen, als ik het goed heb hebben pvda, vvd en d66 niet voor gestemd!
Ik weet niet hoeveel stemmen ze samen hebben in de 1 de kamer.
groeten Marcel
Ik weet niet hoeveel stemmen ze samen hebben in de 1 de kamer.
groeten Marcel
Motie LPG diesel verworpen
Dat ging snel binnen 1 minuut van tafel !
Verwerping van begrotingsvoorstellen is in de Tweede Kamer sinds 1920 en in de Eerste Kamer sinds 1907 niet meer voorgekomen.
Als ik het mij goed herinner kan de Eerste Kamer de voorstellen niet amenderen, itt de Tweede Kamer.
Als ik het mij goed herinner kan de Eerste Kamer de voorstellen niet amenderen, itt de Tweede Kamer.
moties verworpen
Helaas, helaas, de moties van Bashir zijn verworpen voor zowel LPG en Diesel, alleen PVV, SGP, Ouderenpartij, stemden voor
afgelopen week ben ik in het verzetsmuseum geweest in Goesbeek samen met mijn kinderen. Een mooi indrukwekkend educatief museum.
Daar stond ook een spreuk op de muur.
Eerst kwamen ze voor de communisten:
ik zei niets
Want ik was geen communist
Toen grepen ze de joden:
ik protesteerde niet,
want ik was geen jood,
toen kwamen ze voor de vakbondsleden,
ik hield mijn mond,
want ik was geen lid van de vakbond.
toen pakten ze de katholieken:
ik zweeg,
want ik was protestant
eindelijk kwamen ze voor mij:
en toen was er niemand meer om voor mij te strijden.
gedicht van Ds. niemoller, Duits verzetsman
Ik weet heel goed dat het te ver gaat om dit gedicht uit de 2 wereld oorlog er bij te halen, en dat het niet in verhouding staat met de vreselijke gebeurtenissen van toen.
maar ik kon het niet laten omdat ik de eenheid onder alle oldtimer bezitters en de verenigingen mis!
(Of is dit het resultaat van het politieke polder model )
Groeten Marcel
Daar stond ook een spreuk op de muur.
Eerst kwamen ze voor de communisten:
ik zei niets
Want ik was geen communist
Toen grepen ze de joden:
ik protesteerde niet,
want ik was geen jood,
toen kwamen ze voor de vakbondsleden,
ik hield mijn mond,
want ik was geen lid van de vakbond.
toen pakten ze de katholieken:
ik zweeg,
want ik was protestant
eindelijk kwamen ze voor mij:
en toen was er niemand meer om voor mij te strijden.
gedicht van Ds. niemoller, Duits verzetsman
Ik weet heel goed dat het te ver gaat om dit gedicht uit de 2 wereld oorlog er bij te halen, en dat het niet in verhouding staat met de vreselijke gebeurtenissen van toen.
maar ik kon het niet laten omdat ik de eenheid onder alle oldtimer bezitters en de verenigingen mis!
(Of is dit het resultaat van het politieke polder model )
Groeten Marcel
dus even een duidelijke vraag,
alle voorwaarden die de laatste tijd te lezen waren zijn nu helemaal officieel.
en hoe zit het nu dan als je een laro van 30 jaar hebt diesel en ingericht als bedrijfsauto en ook zo vermeld staat bij het Rdw ?
alle voorwaarden die de laatste tijd te lezen waren zijn nu helemaal officieel.
en hoe zit het nu dan als je een laro van 30 jaar hebt diesel en ingericht als bedrijfsauto en ook zo vermeld staat bij het Rdw ?
Heb mijn besluit genomen. De laatste hoop is vervlogen.
Binnenkort op MP mijn 110 station V8 met LPG uit 1984........
Jammer, maar ik heb geen geld om de wegenbelasting a 2408 euro per jaar te betalen.
Misschien iemand die interesse heeft?
Gr. Frans Even
Binnenkort op MP mijn 110 station V8 met LPG uit 1984........
Jammer, maar ik heb geen geld om de wegenbelasting a 2408 euro per jaar te betalen.
Misschien iemand die interesse heeft?
Gr. Frans Even
Kan je de nu nog belastingvrije landrover die op diesel rijdt, niet voorzien van een benzine motor of hybride benzine motor; dit lijkt wel interessant te worden als we dit op grote schaal willen.....
Daar heb ik laatst ook de rdw over gebeld. Dan moet je als je grijs kenteken wilt gaan rijden opnieuw naar de rdw en alles moet dan aan de eisen van de grijs kenteken wet voldoen. Dit kan uiteraard alleen als je een eigen bedrijf hebt.
Ik baal er vreselijk van, ik heb pas mijn geel kenteken auto verkocht en een old timer gekocht om een beetje te bezuinigen en nu gaan niet alleen de kosten vreselijk omhoog, maar als ik er mee wil stoppen levert mijn auto natuurlijk niet eens de helft op van wat ik er voor betaald heb.
Ik baal er vreselijk van, ik heb pas mijn geel kenteken auto verkocht en een old timer gekocht om een beetje te bezuinigen en nu gaan niet alleen de kosten vreselijk omhoog, maar als ik er mee wil stoppen levert mijn auto natuurlijk niet eens de helft op van wat ik er voor betaald heb.
Re: Motie LPG diesel verworpen
dat bedoel ik nou gewoon een hamerstuk klaar en het interesseert echt niemand iets.
Ik heb bij toeval gesproken met 2 kaderleden 1 x d66 en 1x pvda .
Het gezaag aan ons geluk doet hen werkelijk niets.
Ze weten ook werkelijk niet waarom wij daar tegen zouden zijn.
Ze koesteren de verwachting dat er werkelijk 129 milj gaat binnenkomen en onderschatten de werking van een dergelijke verandering in de mrb.
Dat het invoeren van deze regeling minimaal 20 milj gaat kosten ipv 129 milj gaat opbrengen daar hebben ze geen weet van.
Zelf al reken je het hen voor dan worden de wenkbrauwen gefronst en gaat men weer door met waar men mee bezig was.
Het beroerde is dus dat de niet ingekomen begrootte opbrengst en het verlies dus moet worden opgebracht door iedere belastingbetaler in Nederland. Dus ieder oud omaatje zonder auto en iedere hardwerkende Nederlander wordt weer verder gekort of belast doordat het moet worden ingevoerd. En ondertussen laten we de veelgebruikers op de weg namelijk de nieuwe belastingvrije auto's met honderdduizenden tegelijk.
Dus ook over de rug van dit omaatje en ieder ander in Nederland. Wie is hier nou goed bezig?
Ik heb bij toeval gesproken met 2 kaderleden 1 x d66 en 1x pvda .
Het gezaag aan ons geluk doet hen werkelijk niets.
Ze weten ook werkelijk niet waarom wij daar tegen zouden zijn.
Ze koesteren de verwachting dat er werkelijk 129 milj gaat binnenkomen en onderschatten de werking van een dergelijke verandering in de mrb.
Dat het invoeren van deze regeling minimaal 20 milj gaat kosten ipv 129 milj gaat opbrengen daar hebben ze geen weet van.
Zelf al reken je het hen voor dan worden de wenkbrauwen gefronst en gaat men weer door met waar men mee bezig was.
Het beroerde is dus dat de niet ingekomen begrootte opbrengst en het verlies dus moet worden opgebracht door iedere belastingbetaler in Nederland. Dus ieder oud omaatje zonder auto en iedere hardwerkende Nederlander wordt weer verder gekort of belast doordat het moet worden ingevoerd. En ondertussen laten we de veelgebruikers op de weg namelijk de nieuwe belastingvrije auto's met honderdduizenden tegelijk.
Dus ook over de rug van dit omaatje en ieder ander in Nederland. Wie is hier nou goed bezig?
nou, een Bulgaar, die is goed bezig...
maar stiekem wisten we dit al bij voorbaat...
dan idd maar een benzineblok in m'n 110, en LPG uit m'n e23
maar stiekem wisten we dit al bij voorbaat...
dan idd maar een benzineblok in m'n 110, en LPG uit m'n e23
Precies, de eerste kamer kan alleen aannemen of verwerpen (soms wordt er een achterdeurtje gebruikt, de novelle, er wordt dan op de belofte van een aanvulling/correctie ingestemd met een niet geheel volkomen regeling - de "novelle" zorgt dan voor de gewenste correcties).
Als de eerste kamer wel kon amenderen dan moet de tweede kamer daarna opnieuw kunnen stemmen en dan krijg je een slang die in zijn eerste staart bijt.
Tja, het zat erin, en het is in mijn analyse uiteindelijk (of om te beginnen) de schuld van de traditionele autolobby:
Zij hebben immers de kilometerbeprijzing op vakkundige wijze van het strijdtoneel gekregen, en zij (de nieuwe-auto-verkopers) hebben een geweldig verkoop-argument met belastingvrij en/of beperkte bijtelling etc.
Was er wel een kilometerbeprijzing geweest dan had de snelle groei van de 25-30 jarige belastingvrije auto's met een kilometerbeperking op adequate wijze beteugeld kunnen worden. Ja, Ja dat was dan jammer geweest voor de veelrijders, maar om eerlijk te zijn: wie heeft er medelijden met de belastingvrije veelrijders ?
Ik rijd zelf een gewoon belaste auto, en zal wel belasting blijven betalen tot het eind van de olie (want dat komt waarschijnlijk binnen een jaar of 40, tenminste als we op deze voet voortgaan, dwz steeds meer mensen, en een steeds groter aandeel auto-kilometers), en anders wel tot het eind van mijn auto(rijdende) leven.
Marc
Als de eerste kamer wel kon amenderen dan moet de tweede kamer daarna opnieuw kunnen stemmen en dan krijg je een slang die in zijn eerste staart bijt.
Tja, het zat erin, en het is in mijn analyse uiteindelijk (of om te beginnen) de schuld van de traditionele autolobby:
Zij hebben immers de kilometerbeprijzing op vakkundige wijze van het strijdtoneel gekregen, en zij (de nieuwe-auto-verkopers) hebben een geweldig verkoop-argument met belastingvrij en/of beperkte bijtelling etc.
Was er wel een kilometerbeprijzing geweest dan had de snelle groei van de 25-30 jarige belastingvrije auto's met een kilometerbeperking op adequate wijze beteugeld kunnen worden. Ja, Ja dat was dan jammer geweest voor de veelrijders, maar om eerlijk te zijn: wie heeft er medelijden met de belastingvrije veelrijders ?
Ik rijd zelf een gewoon belaste auto, en zal wel belasting blijven betalen tot het eind van de olie (want dat komt waarschijnlijk binnen een jaar of 40, tenminste als we op deze voet voortgaan, dwz steeds meer mensen, en een steeds groter aandeel auto-kilometers), en anders wel tot het eind van mijn auto(rijdende) leven.
Marc
Klopt...ging heel snel...
Mijn 110 station V8 op LPG uit 1984 ook maar op MP...
Mijn 110 station V8 op LPG uit 1984 ook maar op MP...
Dat ga ik dus ook doen............wel zonde LPG installatie uit 2011............pfuuuuuu
Wat ik echter wel knap waardeloos vind, 3 maanden van straat af............!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/05/2013 17:07 door Michel WaZ.
Wat ik echter wel knap waardeloos vind, 3 maanden van straat af............!
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/05/2013 17:07 door Michel WaZ.
Ben op zoek naar een bezineblok voor in mijn series 3.
Iemand iets staan?
Mijn 200di moet dan maar ff in de opslag. #dagvertrouwenindepolitiek
Iemand iets staan?
Mijn 200di moet dan maar ff in de opslag. #dagvertrouwenindepolitiek
LPG moet er idd uit bij mijn series en bij de rangerover. Dan gaan we de lucht weer eens goed verzieken ja sorrie hoor ik kan er echt niets aan doen. Het stinkt loop minder mooi maar de snelheid gaat wel wat omhoog.
Met de kennis van nu zal men over 2 jaar roepen in de 2e kamer hebben we een beslissing genomen die geen recht doet aan de sector en de schatkist jaarlijks veel geld minder doet opleveren.
Maar ja daar moeten we dan nog even 2 jaar opwachten.
Regeren is vooruitzien maar dit is geen regeren dit is reageren. Met als gevolg een na-gloei effect waardoor de overheid weer eens een grote groep mee schaadt..
Greetz.
Met de kennis van nu zal men over 2 jaar roepen in de 2e kamer hebben we een beslissing genomen die geen recht doet aan de sector en de schatkist jaarlijks veel geld minder doet opleveren.
Maar ja daar moeten we dan nog even 2 jaar opwachten.
Regeren is vooruitzien maar dit is geen regeren dit is reageren. Met als gevolg een na-gloei effect waardoor de overheid weer eens een grote groep mee schaadt..
Greetz.
heb nog blok in lichtweight zitten 5 gelagerd.moet er uit mag je evt zelf doen,staat is heeft gereden sinds andere nieuwe ontsteking is het ballen.loopt dus niet.Oja en nog wat alles moet op een oprit gebeuren.
ja en iets terug draaien doen ze nooit zie kwartje van kok.
Zo en nu met meer dan 140000 LPG en diesels naar de rdw om er een benzinemotor in te zetten. dat gaat dus ook niet lukken.
Overigens ben ik benieuwd of we nu allemaal een brief gaan krijgen waarin wordt uitgelegd welke veranderingen er aan zitten te komen met de mogelijke acties of dat met gewoon op 4 januari per blauwe post een kwartaalbedrag wordt voorgelegd van ca 500€ .?
Iemand al een idee?
Overigens ben ik benieuwd of we nu allemaal een brief gaan krijgen waarin wordt uitgelegd welke veranderingen er aan zitten te komen met de mogelijke acties of dat met gewoon op 4 januari per blauwe post een kwartaalbedrag wordt voorgelegd van ca 500€ .?
Iemand al een idee?
Ik kan het niet laten: toch maar goed dat we al die publiek vriendelijke acties (toerritjes) gehouden hebben.
Het publiek hebben we niet gewonnen, we hebben ons zonder slag of stoot laten slachten!
Hoop toch nog jaren onderweg vrolijk zwaaiende gekken tegen te komen.
En dan bedoel ik geen tweewielers.
Rob : diesel 90 met benzine hulpmotor (die klaar ligt).
Het publiek hebben we niet gewonnen, we hebben ons zonder slag of stoot laten slachten!
Hoop toch nog jaren onderweg vrolijk zwaaiende gekken tegen te komen.
En dan bedoel ik geen tweewielers.
Rob : diesel 90 met benzine hulpmotor (die klaar ligt).
Re: Dat was het dan
wat ik me nu afvraag.... een 25 -39 jaar op benzine gaat zo'n 120 per jaar kosten, en mag maar 9 maanden rijden per jaar, 's winters niet; maar 1 jan 2014 is winter... begiont het dan direct met 2 & halve maand met je auto stallen?? gaat echt niet werken, de stumperts!!
k ben mooi de klus met 3 diesels van 1979
en een LPG van 1978
6 jaar wachten dan ben ik de pensioenleeftijd gepasseerd tenzij ze dat ook weer ophogen
k neem maar een flinke borrel
groetnn
en een LPG van 1978
6 jaar wachten dan ben ik de pensioenleeftijd gepasseerd tenzij ze dat ook weer ophogen
k neem maar een flinke borrel
groetnn
Iemand nog 40 leuke 110's kopen, samen voor een leuk prijsje?
Paul Stroink, One-Ten.nl Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iemand nog 40 leuke 110's kopen, samen voor een
> leuk prijsje?
Voor ons een hobby, maar voor jou wel extra zuur.
Ik wens met name jou en ook "ons" veel sterkte.
-------------------------------------------------------
> Iemand nog 40 leuke 110's kopen, samen voor een
> leuk prijsje?
Voor ons een hobby, maar voor jou wel extra zuur.
Ik wens met name jou en ook "ons" veel sterkte.
Denk dat het eind December erg druk gaat worden op de RDW site.
Geert (die zin heeft om met een flink stuk slang naar den Haag te rijden om te zien hoe vervuilend z'n uitlaatgassen zijn als hij de slang bij het binnenhof door de brievenbus steekt om de boel uit te gassen)
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('658bf0e25f7a32389976caa5bf788dc9', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16549585, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert (die zin heeft om met een flink stuk slang naar den Haag te rijden om te zien hoe vervuilend z'n uitlaatgassen zijn als hij de slang bij het binnenhof door de brievenbus steekt om de boel uit te gassen)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('658bf0e25f7a32389976caa5bf788dc9', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16549585, 600, 600, 'Loading image ...', false);
een voordeel voor de benzine rijders is dat ze wel weer omhoog schieten met de prijs,al met al is het gewoon zuur dit.
@paul S.
V8 carb. over?? evt. incl 110??
of een offerte voor conversie naar mijn '84-er 110 CSW ( origineel V8, nu 200tdi)
kun je je specialisme verleggen
V8 carb. over?? evt. incl 110??
of een offerte voor conversie naar mijn '84-er 110 CSW ( origineel V8, nu 200tdi)
kun je je specialisme verleggen
Denk dat ik daar mijn vaar verlof schema 4 weken op 4 weken af is mijn Light Weight iedere keer voor een maandje (bij korter dan een maand moet je toch wegenbelasting betalen) schors a €24, is een stuk goedkoper dan de wegenbelasting voor een maand en zo heeft de RDW en de belastingdienst ook nog eens wat te doen.
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('93ad48c470c28c5387d70d713d64564d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16549630, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('93ad48c470c28c5387d70d713d64564d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16549630, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Ik heb al een paar ombouw projectjes naar benzine in de wachtrij staan. Maar ik heb de benzineblokken op, die gooide ik tot voor kort helaas altijd bij het oude ijzer
Heb nog wel een RHD 110 V8 station, 2 x LHD 110 2.3 benzine hardtop en nog een een 1986 110 station benzine in onderdelen liggen.. Verder allemaal diesels.

Heb nog wel een RHD 110 V8 station, 2 x LHD 110 2.3 benzine hardtop en nog een een 1986 110 station benzine in onderdelen liggen.. Verder allemaal diesels.
Paul,
Misschien kan je je specialiseren in het bouwen van beter dan nieuwe 1998-er Td5-en ?
Mij lijkt dat daar nu wellicht meer belangstelling voor gaat ontstaan.
Als ik nu een nieuwe moest kopen dan zou ik 'n Stroink-made serieus overwegen.
Marc
Misschien kan je je specialiseren in het bouwen van beter dan nieuwe 1998-er Td5-en ?
Mij lijkt dat daar nu wellicht meer belangstelling voor gaat ontstaan.
Als ik nu een nieuwe moest kopen dan zou ik 'n Stroink-made serieus overwegen.
Marc
Zelf stoken?
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('459f3eb7de6ec928c442fde5f6322e67', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16549667, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('459f3eb7de6ec928c442fde5f6322e67', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16549667, 600, 600, 'Loading image ...', false);
misschien komt er een ander kabinet en dan weer de boel terug bouwen? dus wacht dan nog maar even