Op visite bij iemand geweest om de vers geplaatste motor te showen op de terug weg kreeg ik te maken met knallen in de uitlaat, moest m,n gaspedaal volledig intrappen om de motor enigszins aan de gang te houden. Vermogen helemaal foetsie...... Dus pruttelend en knallend heb ik hem thuis gekregen.
Typisch geval van een kapotte condensator? Bobine? Elektronische ontsteking?
Op de heenweg liep de motor al wat hoger stationair .
Bij het plaatsen van de motor toch e.e.a. tbv de LPG installatie niet goed geïnstalleerd denk ik.
Ik heb nog geen onderdelen vervangen, alleen de benzine bij gevuld, lege benzinetank. Starten, pruttelen en .......jahoor hij loopt weer als een zonnetje.
Ik dacht dat ik dus op LPG reed, maar dat was dus niet het geval want daar rijdt hij helemaal niet mee.........
Dus we rijden weer, zit nu alleen te twijfelen of ik de LPG aansluitingen ga nakijken want over een half jaar gaat die er toch uit ...............
Gelukkig is de vonkversterker heel, heb nu alleen een nieuwe bobine en condensator in de stelling liggen. Nou ja altijd makkelijk om een paar reserve onderdelen te hebben.
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/04/2013 07:51 door Michel WaZ.
Kapotte condensator? Opgelost !!!!!
Re: Kapotte condensator?
ik gok: de dempingsrubbers in de carburateurs. en/of vacuumvervroeger
j.
j.
Re: Kapotte condensator?
Die vacuüm vervroeger is een goeie, ik al eens even het slangetje los halen van de carb en er even aanzuigen. Kijken of dit wat oplevert . Helemaal niet aangedacht, de membranen zal ik ook even nakijken.
Thanx !
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/04/2013 16:06 door Michel WaZ.
Thanx !
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/04/2013 16:06 door Michel WaZ.