standpunt Pvv

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
willem

standpunt Pvv

Bericht door willem »

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht over Oldtimers.

De Partij voor de Vrijheid heeft altijd gestreden voor deze groep mensen en is de enige partij die de huidige vrijstelling voor auto’s en motoren vanaf 30 jaar wil handhaven. Met deze leeftijdsgrens sluiten we aan bij alle ons omringende landen.

Vorig jaar diende Roland van Vliet (kamerlid PVV) onderstaande motie in.

"De Kamer,

gehoord de beraadslaging.

overwegende dat de regering heeft aangekondigd vanaf 2014 alle oldtimers die nu nog zijn vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting volledig te gaan belasten;

overwegende dat zulks betekent dat ontelbare bezitters van oude auto's en motorfietsen gedwongen worden hun culturele erfgoed op te geven door gedwongen verkoop;

verzoekt de regering in overleg met de Kamer een oplossing te zoeken die bezitters van oldtimers in enige vorm in staat stelt hun voertuig niet te hoeven opgeven en deze oplossing op te nemen in het Belastingplan 2014.

en gaat over tot de orde van de dag."

Wij zullen dit standpunt blijven verdedigen.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Publieksvoorlichting Tweede Kamerfractie Partij voor de Vrijheid

www.pvv.nl

willem109+
Land rover 109( benzine)
Alan T

Re: standpunt Pvv

Bericht door Alan T »

heb ik toch goed gestemd
Sunray Major

Bericht door Sunray Major »

Duidelijke taal!!!! beter dan dat gewawawaw van D66!!!!
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

hmm, mij te makkelijk scoren, en niet mijn keuze!
maar dat is het mooie van democratie; je kiest op basis van partijprogramma;onderbuikgevoel,overtuiging enz. en vervolgens komt er niets van terecht!
oppositie en coalitie ; zodra er één aan de macht staat met een ander volgen concessies ten nadele van de kiezers die de rekening dienen te betalen
willem

Bericht door willem »

Beste sjors ik lees de stukken graag ik ben het meestal met je eens.
ik weet niet waar je woont maar ik woon in den haag.
verleden jaar heb ik een auto kraker gepakt 250 inbraken plusminus per maand dit was een poolse medeburger .
ik ben een keer gearresteerd na dat ik alle ramen bij een verhuur bedrijf van huizen er uit heb geslagen ,
simpele reden er zaten 13 polen boven mij huis en we hadden zelfs geen nacht rust meer. (mijn kind en vrouw waren bang).
in ons wijk hebben we een groot parkeer probleem maar het staat ook vol met buitenlandse kentekens.(die geen wegenbelasting betalen)
wij hebben een mooi park voor de kinderen maar helaas hebben we voor een drank verbod moeten vechten wand het zat constant
vol met zuipende oost Europese die gewoon tussen de kinderen stonden te zeiken met hun dronken kop.
volgens mij wijkagent is het oost Europhese probleem pariteit nummer 1.
bij mij zoon op school is er een Marokkanen probleem.
zo kan ik nog wel even verder.
maar als je zo iets zeg wordt je meestal als rassist uitgemaakt.
ik kan je vertellen dat ik dat beslist niet ben mijn buitenlandse buren denken er net zo over.
mijn schoondochter is Surinaams.
en aan me land rover hobbyen doe ik vaak met 2 buren (zeer goed vrienden ) een Surinamer en een Marokkaan.
en een Poolse buurman die in onze straat woont die komt regelmatig een bakkie doen met zijn vrouw.

maar om deze reden ben ik blij dat er een partij is die de waarheid durf te zeggen.

willem109+
Land rover 109( benzine)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/04/2013 22:34 door willem.
Ken

Bericht door Ken »

Pvv is ook niet alles volgens mij , maar wel een stuk betere keus dan de rest de laatste jaren . Je hebt mijn voordeel van de twijfel en zal de volgende keer weer pvv stemmen .

Maar nu het echte probleem : terugdringen tekort en niet dmv oldtimereigenaren met een Mercedes of Landrover uit te knijpen en de dure jongens ( Ferrari/lamborghini/maserati etc ) buiten schot te laten met die 120 euro per jaar . Allemaal dokken of geen van allen en graag europees gelijk gesteld op 30jaar .

Als dit namelijk zo doorgaat dan verhuis ik letterlijk naar duitsland met mijn oldtimers en doe de deur van mijn bedrijf gewoon op slot , personeel of niet maakt mij niets meer uit , ik ben geen citroen waar je in kunt blijven knijpen
Marc vd K

Bericht door Marc vd K »

Goed gesproken Ken +1
Geert Oude Luttighuis

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

En dan blijkt straks dat ook van Vliet vindt dat de uiteindelijke overeenkomst voldoet aan zijn kanttekening, en dan? Het is maar de vraag of hij aan de kant van de LandRover diesels staat, volgens mij verkeert hij vooral in de scene van Amerikanen (wel met LPG dan)...
Ray / De Wijk

Bericht door Ray / De Wijk »

Jaaaa Duitsland dat is het.
Moet je mn vrouwtje horen over duitsland;zij komt uit duitsland.
Tis overal wat.
Aaietoo Ray
Dixo

Bericht door Dixo »

Tsja, die Amerikanen gooien ook nogal wat kilo's in de weegschaal, en lopen ook vaak op LPG en soms op diesel. Net als de Mercedessen. Misschien eens wat eenheid tussen Duitsland, USA en UK zien te krijgen...
Plaats reactie