Middelburg
Middelburg
Donderdag as ga ik met m'n zoon naar de" Roosevelt Academy "in Middelburg, wie weet een goede parkeerplek voor een hoge defender en een leuke plek om te eten in de binnenstad.
Re: Middelburg
Buiten de parkeergarages kan je de Defender bijna overal kwijt.
Laatst ben ik wezen eten bij Tessaloniki. Als je voor het stadhuis staat, er vandaan lopend, aan de overkant van de markt rechts in de straat.
Het was er erg goed.
Laatst ben ik wezen eten bij Tessaloniki. Als je voor het stadhuis staat, er vandaan lopend, aan de overkant van de markt rechts in de straat.
Het was er erg goed.
de vriendschap is ook wel leuk. als je voor het stadhuis staat links in de rij kroegjes.
Betaald parkeren op het 'Groene Woud' niet duur, binnen loopafstand van centrum.
Als je minder dan 2.10m hoog bent kun je onder het viaductje door, maar dat hoeft niet.
Met mijn SIIa met roofrack ga ik er niet onderdoor, kan misschien wel, maar hoeft niet.
In het centrum genoeg leuke eetgelegenheden.
Veel plezier
Rien
Als je minder dan 2.10m hoog bent kun je onder het viaductje door, maar dat hoeft niet.
Met mijn SIIa met roofrack ga ik er niet onderdoor, kan misschien wel, maar hoeft niet.
In het centrum genoeg leuke eetgelegenheden.
Veel plezier
Rien
je kunt ook op de parklaan parkeren. Is gratis en 10 min lopen van het centrum
Nee niet geschikt, weet niet wanneer en hoe laat je er moet zijn maar "achter de houttuinen" is een goede parkeerplaats voor hoge voertuigen.
[www.parkeerlijn.nl]
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
[www.parkeerlijn.nl]
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
Je moet ook niet in de garage willen, maar gewoon buiten blijven op de openlucht parking.
Rien
Rien