nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakken.
nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakken.
Zit er nog leven in de Fehac om de stijd aan te gaan met onze staatssecretaris? hmmm ik weet t niet
Ik stuurde aangespoord door reacties die ik van het prikboard en mijn netwerk kreeg toch nog maar eens mijn recentelijk bedachte voorstel door naar de Fehac en kreeg daarop de volgende reactie van de Herman Steendam
columnist FEHAC. ( volgens mij is bij hem de vlam uitgedoofd of ik moet zijn tekst als sarcastisch beschouwen)
Beste Hans Noordijk,
Import verbieden kan niet op grond van Europese regelgeving.
Bepaalde mensen wel toestaan te importeren en anderen niet alleen op grond van het lidmaatschap van een vereniging is een te willekeurige criterium.
De overheid wil E 153 mio binnen halen met de afschaffing vrijstelling oldtimers. Dat het om reden van milieu ging is allang vergeten. Er is gewoon een opbrengst ingeboekt en de tegemoetkoming aan de echte liefhebber mag niet te veel kosten: max E 20 mio van de ingeboekte E153 mio.
Op de FEHAC site staan de 6 alternatieven voor de tegemoetkoming van de staatssecretaris aan de echte liefhebber, maar hoe dan ook de eigenaar van een nu 25 tot 40 plus vtg is de klos en gaat in de toekomst betalen.
We zijn het stadium voorbij dat nieuwe ideeen nog kans van slagen hebben om nog ingevoerd te gaan worden.
De alternatieven zijn alleen nog in allerlei verschillende combinaties van:
- verhoging leeftijdsgrenzen,
- verschillende leeftijdsgrenzen voor verschillende vtg categorien/brandstofsoorten
- invoering kwarttarief belasting,
- en een 30 dagen kaart.
met vriendelijke groet,
Herman Steendam
columnist FEHAC
M 0654 643043 | Groenekanseweg 79 3732AB De Bilt | Tijdelijk in Kunduz, Afghanistan
-----Original Message-----
Dit is een aanvraag via [www.fehac.nl] van:
hans noordijk
Voorstel;
Er is een heel eenvoudige manier om het ongewenste effect van massaal dagelijks belastingvrij rijden tegen te gaan.
Indien per 1 januari 2014 er via het RDW een algehele stop op het importeren van wagens komt van 1986 of ouder.
Als uitzondering daarop kunnen leden van bij de Knac , Fehac of andere aangesloten leden van merkenclubs maximaal 1 wagen per 5 jaar via de RDW op kenteken laten zetten.
Deze regulering zorgt voor het geleidelijk uitfaseren van de problematiek zonder daarbij schade toe te brengen aan iedereen die werkelijk Oldtimer liefhebber is.
===============================================================================================================================
Hoe eenvoudig kan je het maken!!??
De reactie kreeg ik vlot maar de inhoud vindt ik bedroevend.
Als eerste lees ik; kan niet op grond van europeesche regelgeving. Ja dat is lekker als europeesche regelgeving hier wetmatig dient te worden gevoerd dan zijn alle voorstellen van Weekers daar mee in strijd! dus dan gaat het zowiezo niet door.
Einde probleem iedereen weer rustig slapen...
Zo is het dus niet. Hallo Fehac pak die strijdbijl eens op stelletje ....ojgrters@#%^& !
Maar dan verder ..... dient toch 153 milj euro te worden gecollecteerd bij deze groep en zullen we er aan moeten geloven.
Ja ho ho ho even.
Dat is ordinaire straatroof.
Dus zonder een substantiële dienst of product te leveren krijg ik een rekening gepresenteerd die bedacht is omdat hem dat het beste uitkomt en zelfs al heeft ingeboekt bij de begrooting en die nog in strijd is met de europeesche regelgeving en die wanneer je hem keurig met alle gevolgen doorrekent de staatskas een verlies op levert van 20 tot 250 miljoen op jaarbasis welke de belastingbetaler dan ook nog eens extra voor zijn kiezen krijgt? Hoe dwaas kan je het krijgen?
Niet accepteren ... op de baricaden, we gaan er voor en dan maar burgerlijke ongehoorzaamheid en een actieplan... wil ik lezen.
Mooi niks..
Grrrrrr...
Ik ga ook maar eens creatief geld innen.
Misschien een optie om binnenkort facturen te gaan sturen naar dit en andere departementen met vermelding va zoiets als;
Graag zouden wij zien dat u binnen 8 dagende uw kwartaal bijdrage van € 1200 aan ons overmaakt betreffende uw eeuwig durend lidmaatschap op de zon en de maan.
Indien u geen gebruik meer wenst te maken van onze dienstverlening dient u dit binnen 8 dagen te melden en per eerste van het volgende kwartaal te zijn vertrokken naar een ander planeet.
tjongejonge we leven weer in Napoleontische tijden!
Huidige voorstellen gaan de staat tussen de 60 en 250 milj kosten.
Succes
Groet Hans
Serie III 88 uit 1979 petrol en LPG
RRC 3.5 1986 petrol en LPG
[lh6.googleusercontent.com] MijnFotomap.jpg [lh3.googleusercontent.com]
Ik stuurde aangespoord door reacties die ik van het prikboard en mijn netwerk kreeg toch nog maar eens mijn recentelijk bedachte voorstel door naar de Fehac en kreeg daarop de volgende reactie van de Herman Steendam
columnist FEHAC. ( volgens mij is bij hem de vlam uitgedoofd of ik moet zijn tekst als sarcastisch beschouwen)
Beste Hans Noordijk,
Import verbieden kan niet op grond van Europese regelgeving.
Bepaalde mensen wel toestaan te importeren en anderen niet alleen op grond van het lidmaatschap van een vereniging is een te willekeurige criterium.
De overheid wil E 153 mio binnen halen met de afschaffing vrijstelling oldtimers. Dat het om reden van milieu ging is allang vergeten. Er is gewoon een opbrengst ingeboekt en de tegemoetkoming aan de echte liefhebber mag niet te veel kosten: max E 20 mio van de ingeboekte E153 mio.
Op de FEHAC site staan de 6 alternatieven voor de tegemoetkoming van de staatssecretaris aan de echte liefhebber, maar hoe dan ook de eigenaar van een nu 25 tot 40 plus vtg is de klos en gaat in de toekomst betalen.
We zijn het stadium voorbij dat nieuwe ideeen nog kans van slagen hebben om nog ingevoerd te gaan worden.
De alternatieven zijn alleen nog in allerlei verschillende combinaties van:
- verhoging leeftijdsgrenzen,
- verschillende leeftijdsgrenzen voor verschillende vtg categorien/brandstofsoorten
- invoering kwarttarief belasting,
- en een 30 dagen kaart.
met vriendelijke groet,
Herman Steendam
columnist FEHAC
M 0654 643043 | Groenekanseweg 79 3732AB De Bilt | Tijdelijk in Kunduz, Afghanistan
-----Original Message-----
Dit is een aanvraag via [www.fehac.nl] van:
hans noordijk
Voorstel;
Er is een heel eenvoudige manier om het ongewenste effect van massaal dagelijks belastingvrij rijden tegen te gaan.
Indien per 1 januari 2014 er via het RDW een algehele stop op het importeren van wagens komt van 1986 of ouder.
Als uitzondering daarop kunnen leden van bij de Knac , Fehac of andere aangesloten leden van merkenclubs maximaal 1 wagen per 5 jaar via de RDW op kenteken laten zetten.
Deze regulering zorgt voor het geleidelijk uitfaseren van de problematiek zonder daarbij schade toe te brengen aan iedereen die werkelijk Oldtimer liefhebber is.
===============================================================================================================================
Hoe eenvoudig kan je het maken!!??
De reactie kreeg ik vlot maar de inhoud vindt ik bedroevend.
Als eerste lees ik; kan niet op grond van europeesche regelgeving. Ja dat is lekker als europeesche regelgeving hier wetmatig dient te worden gevoerd dan zijn alle voorstellen van Weekers daar mee in strijd! dus dan gaat het zowiezo niet door.
Einde probleem iedereen weer rustig slapen...
Zo is het dus niet. Hallo Fehac pak die strijdbijl eens op stelletje ....ojgrters@#%^& !
Maar dan verder ..... dient toch 153 milj euro te worden gecollecteerd bij deze groep en zullen we er aan moeten geloven.
Ja ho ho ho even.
Dat is ordinaire straatroof.
Dus zonder een substantiële dienst of product te leveren krijg ik een rekening gepresenteerd die bedacht is omdat hem dat het beste uitkomt en zelfs al heeft ingeboekt bij de begrooting en die nog in strijd is met de europeesche regelgeving en die wanneer je hem keurig met alle gevolgen doorrekent de staatskas een verlies op levert van 20 tot 250 miljoen op jaarbasis welke de belastingbetaler dan ook nog eens extra voor zijn kiezen krijgt? Hoe dwaas kan je het krijgen?
Niet accepteren ... op de baricaden, we gaan er voor en dan maar burgerlijke ongehoorzaamheid en een actieplan... wil ik lezen.
Mooi niks..
Grrrrrr...
Ik ga ook maar eens creatief geld innen.
Misschien een optie om binnenkort facturen te gaan sturen naar dit en andere departementen met vermelding va zoiets als;
Graag zouden wij zien dat u binnen 8 dagende uw kwartaal bijdrage van € 1200 aan ons overmaakt betreffende uw eeuwig durend lidmaatschap op de zon en de maan.
Indien u geen gebruik meer wenst te maken van onze dienstverlening dient u dit binnen 8 dagen te melden en per eerste van het volgende kwartaal te zijn vertrokken naar een ander planeet.
tjongejonge we leven weer in Napoleontische tijden!
Huidige voorstellen gaan de staat tussen de 60 en 250 milj kosten.
Succes
Groet Hans
Serie III 88 uit 1979 petrol en LPG
RRC 3.5 1986 petrol en LPG
[lh6.googleusercontent.com] MijnFotomap.jpg [lh3.googleusercontent.com]
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
wel, als we al massaal het koningslied kunnen bashen in no time;
is 40.000 handtekeningen ophalen voor ONZE visie redelijk makkelijk te realiseren lijkt me,zeker gezien de ernst en de financiële gevolgen
wat ze zich allemaal( branche en politiek) nog steeds niet lijken te beseffen!
[nl.m.wikipedia.org]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/04/2013 08:58 door sjorsboomschors/aka/PP.
is 40.000 handtekeningen ophalen voor ONZE visie redelijk makkelijk te realiseren lijkt me,zeker gezien de ernst en de financiële gevolgen
wat ze zich allemaal( branche en politiek) nog steeds niet lijken te beseffen!
[nl.m.wikipedia.org]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/04/2013 08:58 door sjorsboomschors/aka/PP.
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Als ik de reactie van de fehac lees hebben ze de moet al op gegeven.
Een verbod op import zal idd Europees gezien moeilijk worden. Maar wat nu als de
Regering de volgenderwijs maatregel neemt: voertuigen zijn vrijgesteld
van MRB wanneer hiervoor in Nederland 25 jaar MRB betaald is.
Dan hoef je import niet te verbieden, maar het wordt een stuk minder interessant.
Pieter
Een verbod op import zal idd Europees gezien moeilijk worden. Maar wat nu als de
Regering de volgenderwijs maatregel neemt: voertuigen zijn vrijgesteld
van MRB wanneer hiervoor in Nederland 25 jaar MRB betaald is.
Dan hoef je import niet te verbieden, maar het wordt een stuk minder interessant.
Pieter
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Pieter Schreef:
-------------------------------------------------------
> voertuigen zijn vrijgesteld
> van MRB wanneer hiervoor in Nederland 25 jaar MRB
> betaald is.
Dus als iemand dan bv een Bugatti uit 1900 heeft staan die hij zeg 10 jaar geleden uit een schuur in Italie heeft gehaald dan mag hij daar volgens jouw plan ook gewoon voor gaan betalen? Slaat dus ook nergens op toch?
Groet.
Eric.
Foto-S36C8XEB.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fd52a5e08c799782837e3aa4f7c0a1ea', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-S36C8XEB.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', '', 16506584, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1tonsquash2.gif --> mod_embed_images_loadimage('7468c0c9cba9f22ab15fa01e493e330d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', 'http://roverlanders.bc.ca/roverforum/images/smilies/1tonsquash2.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', '', 16506584, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-------------------------------------------------------
> voertuigen zijn vrijgesteld
> van MRB wanneer hiervoor in Nederland 25 jaar MRB
> betaald is.
Dus als iemand dan bv een Bugatti uit 1900 heeft staan die hij zeg 10 jaar geleden uit een schuur in Italie heeft gehaald dan mag hij daar volgens jouw plan ook gewoon voor gaan betalen? Slaat dus ook nergens op toch?
Groet.
Eric.
Foto-S36C8XEB.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fd52a5e08c799782837e3aa4f7c0a1ea', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-S36C8XEB.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-S36C8XEB.jpg', '', 16506584, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1tonsquash2.gif --> mod_embed_images_loadimage('7468c0c9cba9f22ab15fa01e493e330d', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', 'http://roverlanders.bc.ca/roverforum/images/smilies/1tonsquash2.gif', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Froverlanders.bc.ca%2Froverforum%2Fimages%2Fsmilies%2F1tonsquash2.gif', '', 16506584, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Mijn voorstel is dan ook laat de grens voor diesel en benzine op 30 jaar voor alle oldtimers
Stel een stop in voor nieuw in te voeren auto,s waar na invoeringsdatum 1 mei 2013 de eerste 10 jaar gewoon belasting voor betaald moet worden
Dan sterven de dagelijkse rijders vanzelf uit en blijven de hobbyrijders over Deze hobbyrijders rijden vaak niet meer dan een paar duizend km per jaar en worden daardoor ontzien
GroteFoto-KHWMF8YJ.jpg --> mod_embed_images_loadimage('07216ec87757df988b94ee689e3d901e', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-KHWMF8YJ.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KHWMF8YJ.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-KHWMF8YJ.jpg', '', 16506614, 600, 600, 'Loading image ...', false);
[www.mijnalbum.nl]
Landrover oneten 200 TDI 1983
RRC met GMC 6.2 V8 Diesel power
VW Lupo voor de vrouw
Peugeot 307 SW 2.0 HDI voor het wark
Stel een stop in voor nieuw in te voeren auto,s waar na invoeringsdatum 1 mei 2013 de eerste 10 jaar gewoon belasting voor betaald moet worden
Dan sterven de dagelijkse rijders vanzelf uit en blijven de hobbyrijders over Deze hobbyrijders rijden vaak niet meer dan een paar duizend km per jaar en worden daardoor ontzien
GroteFoto-KHWMF8YJ.jpg --> mod_embed_images_loadimage('07216ec87757df988b94ee689e3d901e', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-KHWMF8YJ.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KHWMF8YJ.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-KHWMF8YJ.jpg', '', 16506614, 600, 600, 'Loading image ...', false);
[www.mijnalbum.nl]
Landrover oneten 200 TDI 1983
RRC met GMC 6.2 V8 Diesel power
VW Lupo voor de vrouw
Peugeot 307 SW 2.0 HDI voor het wark
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
we moeten met z'n alleen een schadeclaim neerleggen bij minister van financien, heb ik ook gedaan, want ik als bedrijf zijnde ondervind dus elke dag schade.
Tevens moeten handelaren de schade bij hun boekhouding doen, want een verlies post is ook aftrekbaar/te verrekenen met je winst
Tevens moeten handelaren de schade bij hun boekhouding doen, want een verlies post is ook aftrekbaar/te verrekenen met je winst
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Dat je 'n complete industrie de nek om draait neemt 't kabinet voor lief.
Dat ene zinnetje in 't regeerakkoord had maar een doel en dat was dat ze de steun in de eerste kamer nodig hebben van o.a groen-links op andere dossiers.
politiek bedrijven is 'n vies, smerig spelletje over de ruggen van mensen.
Het TV programma `ik vertrek` kan in ieder geval weer wat nieuwe afleveringen maken...
Dat ene zinnetje in 't regeerakkoord had maar een doel en dat was dat ze de steun in de eerste kamer nodig hebben van o.a groen-links op andere dossiers.
politiek bedrijven is 'n vies, smerig spelletje over de ruggen van mensen.
Het TV programma `ik vertrek` kan in ieder geval weer wat nieuwe afleveringen maken...
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Ik heb hem al ingediend michel, verliespost boven de 50.000.
Als ik ze ontvang maar eens uitwijken naar .....
Ik ben ook zeker niet voor de Fehac, deze praten teveel in hun eigen belang. Ze zouden ons oldtimer rijders moeten steunen, en ook een wagen van 25 jaar oud is oldtimer, diesel- lpg-benzine. Veel reactie's die ik hier lees lijkt dat iedereen in zijn eigen straatje denkt.Jammer, ik ga voor opstand. Heel oldtimer rijdend NL naar den haag , vergunning of niet maakt geen zak uit. Laten we met zijn allen eens duidelijk maken dat we het er niet mee eens zijn !!!!!
Als ik ze ontvang maar eens uitwijken naar .....
Ik ben ook zeker niet voor de Fehac, deze praten teveel in hun eigen belang. Ze zouden ons oldtimer rijders moeten steunen, en ook een wagen van 25 jaar oud is oldtimer, diesel- lpg-benzine. Veel reactie's die ik hier lees lijkt dat iedereen in zijn eigen straatje denkt.Jammer, ik ga voor opstand. Heel oldtimer rijdend NL naar den haag , vergunning of niet maakt geen zak uit. Laten we met zijn allen eens duidelijk maken dat we het er niet mee eens zijn !!!!!
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
hmm project-X of flashmob ....
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Je krijgt simpelweg een heel realistisch antwoord: aan de onderhandelingstafel is het niet meer te verdienen/winnen...
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Wat te denken van:
slechts 1 x per jaar een digitale 60 of 90 ( of iets van die strekking ) dagen kaart verstrekken, wil je meer rijden dan ga je 100% MRB betalen.
Controle is niet moeilijk, camera`s met kenteken herkenning staan op steeds meer plaatsen.
FREELANDER 1.8i
SERIES III 109 / 2,5 NA
LightWeight / 2,25 Petol
Schouwen-Duiveland
slechts 1 x per jaar een digitale 60 of 90 ( of iets van die strekking ) dagen kaart verstrekken, wil je meer rijden dan ga je 100% MRB betalen.
Controle is niet moeilijk, camera`s met kenteken herkenning staan op steeds meer plaatsen.
FREELANDER 1.8i
SERIES III 109 / 2,5 NA
LightWeight / 2,25 Petol
Schouwen-Duiveland
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Ik heb in mijn brief aan Weekers ook uitgelegd dat ik volledig legaal mijn betaalde belasting over de voorgaande jaren terug vraag. Mijn huidige voorraad heeft een inkoopwaarde van 300.000 euro, allemaal eigen geld waar ik vele jaren hard voor gewerkt heb. Op dit moment is mijn voorraad misschien nog 25000 euro waard, ik heb dus in een klap 275.000 euro verlies gedraaid. Dit mag verrekend worden met de winsten over de voorgaande jaren. En als ik mijn voorraadwaarde stapsgewijs afboek kan ik ook de komende jaren nog heel wat blijven verrekenen.
Dit doen natuurlijk alle bedrijven en dit wordt een enorme schadepost voor de regering. Eelco Hofman in Leek heeft bijvoorbeeld 500 ! oldtimers op voorraad, die kan miljoenen gaan verrekenen. En wacht dacht je van The Gallery in Brummen?
Dit doen natuurlijk alle bedrijven en dit wordt een enorme schadepost voor de regering. Eelco Hofman in Leek heeft bijvoorbeeld 500 ! oldtimers op voorraad, die kan miljoenen gaan verrekenen. En wacht dacht je van The Gallery in Brummen?
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Zou je als particulier zijnde ook een verliespost kunnen opmaken? Het gaat voor vele toch om duizenden euro's die in de auto gestopt worden. Als iedereen dat gaat doen....
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Nee, dat kan helaas niet.. Anders kon ik nog wel een keertje 50.000 bij afschrijven.
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Men heeft massaal vvd gestemd,die zijn voor de vermogende medemens,maar als de gewone man ook met een dure wagen wil rondhangen wordt dat geelimineerd,de elite willen zich blijven onderscheiden en kunnen de wegenbelasting makkelijk betalen,laten we bij de volgende verkiezingen t probleem bij de wortel aanpakken en dr zijn nog veel meer bezuinigingen die de portemonnai raken.ik wens jullie veel wijsheid toe
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2013 09:06 door patrick nieuwenhuis.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2013 09:06 door patrick nieuwenhuis.
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Even prikken
Van het weekend waren er toch demonstratie tochten, of waren het toch gewoon toertochten die elk jaar gepland worden?
Fehac, van Hoorn naar Schagen, in het noorden ook een sterrit. We trefen elkaar bij de gouden meeuw, nou daar zal Mac van onder de indruk geweest zijn.
Maar het weer en de stemming was TOP !
En maar roepen, mailspam, protest briefen. LRCH aanpesten.
Of op een forum roepen : JA-HA we moeten de media halen !?!?!?!
Ik kan helemaal niks vinden in de kranten oid jullie wel???
Volgens mij red je het met het mopperen en toertochtjes niet.
Dus wie raapt de strijdbijl op???
Van het weekend waren er toch demonstratie tochten, of waren het toch gewoon toertochten die elk jaar gepland worden?
Fehac, van Hoorn naar Schagen, in het noorden ook een sterrit. We trefen elkaar bij de gouden meeuw, nou daar zal Mac van onder de indruk geweest zijn.
Maar het weer en de stemming was TOP !
En maar roepen, mailspam, protest briefen. LRCH aanpesten.
Of op een forum roepen : JA-HA we moeten de media halen !?!?!?!
Ik kan helemaal niks vinden in de kranten oid jullie wel???
Volgens mij red je het met het mopperen en toertochtjes niet.
Dus wie raapt de strijdbijl op???
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Ik heb meegedaan aan de protestrit vanuit Leek. Hier uitgebreide aandacht van het Dagblad van het Noorden (heb geloof ik al 2 keer een pagina groot stuk voorbij zien komen) ook RTV noord, omroep Drenthe en omroep Friesland hebben hier aandacht aan besteed. Bij welke protest manifestatie was jij?
Geert
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('ef125b278d6e258828e0c3c10814be45', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16509404, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('ef125b278d6e258828e0c3c10814be45', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16509404, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
Tja, je vraag is terecht. Hoewel dit voor mij niet als klagen en niks doen voelt.
De rit in NH was van de Fehac, auto's ouder vanaf 30 jaar. Dus hier moet ik nog 2 jaar voor wachten.
(Oh-ja ik heb ook nog een diesel dus ben ik niet hun doelgroep)
Nog wel gekeken voor het Noorden maar de afstand stond mij tegen.
Hier in de wat dichterbije omgeving kon ik niks vinden, andere NH prikkers wisten ook geen alternativen.
Jammer, dat dit nieuws alleen regionaal was. Ben wel benieuwd hoe dit opgepakt wordt.
En voordat je een oordeel velt, ik had al vrij genomen om in Den Haag aanwezig te zijn.
Dus vandaar mijn ietswat azijnige vraagstelling, voor mij voelde deze omgedoopte voorjaars ritten niet als een protest.
Maar als je er de aandacht mee op je kan vestigen is dat geweldig.
Links naar de artikellen of zijn ze er alleen in de papieren versies?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2013 18:06 door RobSLaro.
De rit in NH was van de Fehac, auto's ouder vanaf 30 jaar. Dus hier moet ik nog 2 jaar voor wachten.
(Oh-ja ik heb ook nog een diesel dus ben ik niet hun doelgroep)
Nog wel gekeken voor het Noorden maar de afstand stond mij tegen.
Hier in de wat dichterbije omgeving kon ik niks vinden, andere NH prikkers wisten ook geen alternativen.
Jammer, dat dit nieuws alleen regionaal was. Ben wel benieuwd hoe dit opgepakt wordt.
En voordat je een oordeel velt, ik had al vrij genomen om in Den Haag aanwezig te zijn.
Dus vandaar mijn ietswat azijnige vraagstelling, voor mij voelde deze omgedoopte voorjaars ritten niet als een protest.
Maar als je er de aandacht mee op je kan vestigen is dat geweldig.
Links naar de artikellen of zijn ze er alleen in de papieren versies?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/04/2013 18:06 door RobSLaro.
Re: nogmaals een poging om de FEHAC de stijdbijl te laten oppakk
QuoteRobSLaro[...]
Links naar de artikellen of zijn ze er alleen in de papieren versies? de regionale tv: omrop fryslân & rtv-noord ; rtvdrenthe
kranten van vandaag zijn nog niet op het web, maar hebben wel aandacht besteed aan de aankondiging
Links naar de artikellen of zijn ze er alleen in de papieren versies? de regionale tv: omrop fryslân & rtv-noord ; rtvdrenthe
kranten van vandaag zijn nog niet op het web, maar hebben wel aandacht besteed aan de aankondiging