Old timer inruilen !

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michel WaZ

Old timer inruilen !

Bericht door Michel WaZ »

Hallo prikkers,

Vanmorgen eens even de proef op de som genomen door zogenaamd een andere auto te kopen.
Ik ben naar een aantal autodealers geweest van nieuwe en 2e hands bolides, om eens te kijken wat er bij deze mensen speelt.
Eigenlijk stond hoefde ik deze test niet uit te voeren, maar inruil van je Land Rover is een kansloze missie !
Inruil premie, de hoogste die ik geboden kreeg was € 650,- !
Nu is die van mij niet moeders mooiste en zeker niet de beste uit de klas, maar dan toch.
Het waarde verlies is al ingetreden door alle discussies omtrent onze liefhebberij.
Zal dit waarde verlies ook worden meegenomen in de staats secretaris zijn berekening ?
Nee, ook dit is kansloos lekker he ?
In 3,5 uur tijd een illusie armer..............................................

Toch een prettig weekeind !

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
dirk ambu

Re: Old timer inruilen !

Bericht door dirk ambu »

als we weten waar die grappenmakers wonen
dan is mijn voorstel om onze oldtimers daar maar te parkeren
want waar moeten we ze laten de gemiddelde stalling staat al vol of is niet te betalen

met vriendelijke groet

dirk ambu

land rover 109 serie 3 ambulance 1980 2,5 na en in opbouw defender 110 5 deurs 1986

[www.defender.mijnalbums.nl]
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

las dit net op E23 forum, waar ik ook een link naar Prikkers heb gezet mbt email aan Weekers....
QuoteOnderstaand het relaas van Garage Beko.
12-3-2013
Met pijn in mijn hart heb ik noodgedwongen een einde aan mijn bedrijf moeten maken en de deuren moeten sluiten na 17 jaar. Hobby, liefde voor de Mercedes w126 in het bijzonder, het was mijn droom dit tot mijn 65e te blijven doen, maar helaas de huidige regering gooide roet in het eten. Auto-Beko Classics niet het eerste klassiekerbedrijf wat zijn deuren sluit sinds het kabinet Rutte bezig is Nederland omzeep te helpen. Al tientallen collega’s hebben de deuren moeten sluiten, honderden martelen door in een markt die op sterven na dood is, en zien ook het einde naderen, terwijl voor 30 oktober 2012 de hele oldtimerbranche nog kern gezond was. Vanaf 30 Oktober 2012 kwamen de heren Rutte en Samson met hun snode plannen om alle oldtimerbezitters ineens wegenbelasting te gaan laten betalen. Buiten dat dit nauwelijks iets oplevert voor de Nederlandse staat heeft een zeer florerende branche waarin jaarlijks anderhalf miljard in omgaat direct de ganadeklap gekregen. Verkoop, onderhoud, lpg inbouw, reparaties, het ligt allemaal stil. Iedereen in de oldtimerwereld is fel tegen de MRB op klassiekers. Elke oldtimerbezitter ziet zijn spaarcenten verdampen. Schandalig hoe Rutte, Samson en Weekers onze hobby en werk afhandig maken.
Wel heeft de tweede kamer de heren teruggefloten, maar na de Pasen komt de handlanger Weekers met zijn snode plan om het dagelijks rijden in Oldtimers aan te gaan pakken dmv 60 dagen kaart, leeftijdverlenging en kilometerbeperking (Bron: knac.nl). Mensen die dus dagelijks in hun klassieker willen gaan rijden gaan gewoon MRB betalen vanaf 2014. Iedereen weet dat de meeste klassiekers groot en zwaar zijn en dat mrb niet te betalen is. Veel oldtimerbezitters zullen hun klassieker gaan schorsen en zo komt de 156000000 euro die Weekers denkt te gaan ontvangen aan MRB natuurlijk de schatkist niet in. Gevolg: zinloos een kerngezonde branche om zeep geholpen, miljoenen euros verdampen door waardevermindering van de klassieker, voorheen kerngezonde bedrijven failliet, ondernemers die ineens in een uitkering belanden enz enz, een gigantische schadepost is geboren, met dank aan Mark Rutte, Diederik Samson, Frans Weekers, zij staan in mijn geheugen gegrift als geen ander. Ik wil hierbij ook alle klanten bedanken voor hun support en vertrouwen. Voor onderhoud, garantiegevallen en reparatie kunt u gewoon bij het nieuwe bedrijf terecht in ons pand.
Vaarwel, John Beko
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Het is toch verschrikkelijk ! Help de hardwerkende mensen maar naar de klote ! Sorry hoor, ik kan er met m,n pet niet bij .
Ik wens de mannen en vrouwen van Beko veel sterkt toe .

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/04/2013 13:13 door Michel WaZ.
willem

Bericht door willem »

wij hebben een land rover
MAAR ONZE REGERING ZIJN LAND ROVERS

willem109+
Land rover 109( benzine)
Mark HJ

Bericht door Mark HJ »

Ik dacht geld rovers....
Wel beetje lastig dat je de waarde van je auto er niet bij vermeld,dat je een oldtimer nu niet makkelijk verkoopt snapt iedereen.ik denk dat je 35% van de taxatie waarde wel moet krijgen.
Ligt er ook aan wat je gaat kopen.Op een nieuwe range rover lukt het vast wel

Mark
Plaats reactie