Debat financiën en belasting oldtimers

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
john

Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door john »

Met dank aan Lars (oudevolvo) :

[www.oudevolvo.nl]
Joadalama

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Joadalama »

Best of the worst: plan van van Vliet. Veelrijders aan het kwarttarief, echte hobbyisten een 30-dagen kaart en het oude zware legerspul (40-45) vrij. Maar dit zal wel te weinig opleveren. Ben geen pvv-fan, maar moet toch bekennen dat meneer van vliet wel steeds met de minst slechte ideeën komt. Kan die man niet mee met de branche aan tafel?
Bart van Dessel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bart van Dessel »

Kwarttarief heb ik geen probleem mee, als ik € 600,- per jaar betaal voor een RRC 300 tdi die een paar duizend km per jaar rijdt (1e auto hier is een '97 Disco) dan vind ik dat prima. Maar van € 0,- naar € 2400,- dat is geheel buiten proporties. In dat geval gaat de auto naar Duitsland waardoor de Nederlandse staatskas heleméél niets meer ontvangt.

Gr, Bart
Patrick Nieuwenhuis

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Patrick Nieuwenhuis »

Bart van Dessel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kwarttarief heb ik geen probleem mee, als ik €
> 600,- per jaar betaal voor een RRC 300 tdi die een
> paar duizend km per jaar rijdt (1e auto hier is
> een '97 Disco) dan vind ik dat prima. Maar van €
> 0,- naar € 2400,- dat is geheel buiten
> proporties. In dat geval gaat de auto naar
> Duitsland waardoor de Nederlandse staatskas
> heleméél niets meer ontvangt.
>
> Gr, Bart


je bedoelt met duits kenteken weer terug naar NL?
Bart van Dessel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bart van Dessel »

Nee, in Duitsland verkopen bedoel ik, daar is een mooie RRC populair. Heb er 2 staan, volledig gerestaureert, '85 en '82. 4 drs. 300 tdi aut.

Gr, Bart
sjorsboomschors/aka/PP

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

hmm, zo heb ik nog Ierse platen, Franse en Zweedse, en daar bestaan deze auto's ook nog...( nooit uitgeschreven )
Bart van Dessel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bart van Dessel »

Alie illegalie! och waarom ook niet......

3611_3612_slagcijfers_en_slagcijfers.jpg --> mod_embed_images_loadimage('9eb0e74836c15b9a06a69636820990c1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.lemerij.nl%2Fimages%2Fproduct-module%2Fgroot%2F3611_3612_slagcijfers_en_slagcijfers.jpg', 'http://www.lemerij.nl/images/product-module/groot/3611_3612_slagcijfers_en_slagcijfers.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.lemerij.nl%2Fimages%2Fproduct-module%2Fgroot%2F3611_3612_slagcijfers_en_slagcijfers.jpg', '', 16500529, 600, 600, 'Loading image ...', false);
NetNait

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door NetNait »

Ben dr uit, bouw de lightweight om naar een rijdende winkel, en betaal dan slechts € 220,-- houderschapsbelasting per jaar.

berekenen houderschapsbelasting

Foto-7XNO4BRH-D.jpg --> mod_embed_images_loadimage('bced6f7c85150dab66d7cee1d753b269', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-7XNO4BRH-D.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-7XNO4BRH-D.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-7XNO4BRH-D.jpg', '', 16500560, 600, 600, 'Loading image ...', false);

Landrover Lightweight type 88 1978
NetNait "less is more" [www.mijnalbum.nl]

victor

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door victor »

Bart van Dessel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, in Duitsland verkopen bedoel ik, daar is een
> mooie RRC populair. Heb er 2 staan, volledig
> gerestaureert, '85 en '82. 4 drs. 300 tdi aut.
>
> Gr, Bart
bij kwarttarief kom ik ff aan bij jou. mss zit er wat voor mij bij !
grt, Victor
sjorsboomschors/aka/PP

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

we zijn tenslotte crea-Bea's , om onze Engelse hokken rijdend te houden
gimli

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door gimli »

Tjonge ben ik blij dat ik die diesel niet er in heb gehangen,maar toch voor benzine ben gegaan.kwart tarief is best te doen dan,denk dat je dan hoop ombouw naar benzine gaat krijgen.
RoadRocket

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door RoadRocket »

dag LPG-installatie, het waren een paar mooie jaren....

robert, die voor die paar km's per jaar dan maar petrol gaat tanken

blub.jpg --> mod_embed_images_loadimage('9cce2f4153e5f41d9a76d72735fc3bab', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', 'http://www.s43.nl/laro/blub.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', '', 16500727, 600, 600, 'Loading image ...', false);

SIII 88 2.25 LPG/benzine - 1977
[boesmanblog.wordpress.com]
keesN

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door keesN »

Bart van Dessel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kwarttarief heb ik geen probleem mee, als ik €
> 600,- per jaar betaal voor een RRC 300 tdi die een
> paar duizend km per jaar rijdt (1e auto hier is
> een '97 Disco) dan vind ik dat prima. Maar van €
> 0,- naar € 2400,- dat is geheel buiten
> proporties. In dat geval gaat de auto naar
> Duitsland waardoor de Nederlandse staatskas
> heleméél niets meer ontvangt.
>
> Gr, Bart

Zo heb ik ook nog een YA126 in de schuur staan op gas.
Gaat van € 0,-- naar € 4250,-- per jaar, kwarttarief wordt dan nog zo'n € 100,-- per maand.
Of de ijzerzaag erin, of om laten keuren naar vrachtauto.

mzzl
Kees
Antoine Hendrickx

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Antoine Hendrickx »

Ja, jammer want volgens mij is LPG toch schoner dan benzine. Dus het gaat niet om het milieu maar om de centen.
Ben inderdaad blij dat ik nog even gewacht heb met het plaatsen van een nieuwe motor in de Ninety.
Voorkeur was een 200tdi maar in dit geval waarschijnlijk een V8 en wat vaker naar de pomp.

Maar ja na het om zeep helpen van de grijs kenteken regeling, de huizenmarkt kan nu de oldtimerbranche er ook nog wel bij.

Gr Antoine

Landrover 90 '84
MGB GT '77
Michel WaZ

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Michel WaZ »

Ik heb een nieuwe baan ! Ha ha ha kratten bier het strand oprijden en zure bommen verkopen met de Range ! Even langs de KvK en inschrijven, kan ik meteen legaal het strand op om eens even flink te gaan raggen !
O,ja, ik hou 1 blik ZURE BOMMEN achter en die zijn voor het kabinet !
KvK inschrijving is 34 euries, ha ha ha, en die 220 andere euroos.........................................ach !
Blij dat de mens inventief is enne bedankt voor de tip.

Ciao Michel

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Michel WaZ

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Michel WaZ »

Lees allemaal even het stukje van NetNait ! Gieren, het kabinet neemt ons in de zeik en dat kunnen wij veel beter!

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Wim Janssen

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Wim Janssen »

Antoine,

Vergeet jij niet naar het Sajeltreffen te komen. Het gaat ook deze keer weer echt door.

Met vriendelijke groeten
Wim Janssen

Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Bart van Dessel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bart van Dessel »

Om laten keuren naar vrachtwagen! Dan ben je ook officieël trucker

Groetjes, trucker Bart
Antoine Hendrickx

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Antoine Hendrickx »

Hoi Wim,

Ja inderdaad, ik ben het niet vergeten. Ik heb alleen nachtdienst en ook nog de verjaardag van mijn zus. Dus ik zal een beetje moeten schipperen
met de tijd, ik kom zeker even langs,

Gr en tot zondag!

Antoine.
wilberth

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door wilberth »

kwarttarrief of dertig dagen naar keuze kan ik prima mee leven. Krijgt mijn RRC het wat drukker (die mag dan het jaar rond de weg op ook voor de leut) en de rest komt wat doordachter van stal. Ben alleen bang dat ze die 30 dagenkaart niet uitvoerbaar zullen vinden.
Ja natuurlijk, alles boven een bepaalde leeftijd helemaal vrij is mooi meegenomen. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geen moeite met MRB op zich. Alleen als je voor 4 oudjes die samen nog geen 5000 km draaien ineens 10k euro achter moet laten... tjaa... dat is geloof ik ook van tafel ondertussen.
Of ik echter zonder 30 dagen kaart ineens 2400 euro achter wil (en kan) laten voor m'n RRC. Zat er over te denken om hem eens over te laten spuiten, chassis te laten behandelen etc. Maar ga de discussie eerst maar eens afwachten nu. Moet ik voor dagelijks vervoer misschien toch nog aan een "verstandige" auto.

Waarom is de MRB in dit land uberhaupt zo idioot hoog? (zelfs in belgie waar cilinderinhoud behoorlijk wordt bestraft "scoort" de RRC op LPG nog 800 E beter dan hier).

Maar goed, we gaan het meemaken..

Wilberth
wilberth

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door wilberth »

weet niet wat jouw laadvermogen op papier is, maar zeker op gas heb ik het nooit verder weten te schoppen dan ong. 400 kg...(wegen zonder installatie slechts 3040kg op de brug bij keuring 55 l tank erin vervolgens natuurlijk een grotere) het betere stunt en vliegwerk, maar nog steeds eenv beetje mager voor die bak.
Als je geen stunt en vliegwerk toepast weegt hij geloof in 3450 schoon aan de haak.

Kortom, was toch altijd eigenlijk al een vrachtwagen niet dan...

Groet, Wilberth
keesN

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door keesN »

wilberth Schreef:
-------------------------------------------------------
> weet niet wat jouw laadvermogen op papier is, maar
> zeker op gas heb ik het nooit verder weten te
> schoppen dan ong. 400 kg...(wegen zonder
> installatie slechts 3040kg op de brug bij keuring
> 55 l tank erin vervolgens natuurlijk een grotere)
> het betere stunt en vliegwerk, maar nog steeds
> eenv beetje mager voor die bak.
> Als je geen stunt en vliegwerk toepast weegt hij
> geloof in 3450 schoon aan de haak.
>
> Kortom, was toch altijd eigenlijk al een
> vrachtwagen niet dan...

Mijn daf weegt 3440 kilo volgens het kentekenbewijs.
Een paar kilootjes stop ik er wel ergens bij als het nodig is.

>
> Groet, Wilberth
Dirk109

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Dirk109 »

Denk dat ik mijn 109 pick up lpg/ benz(open bedrijfswagen) dan maar eens op de zaak ga zetten.
Als ik hem prive ga rijden dan +- 1500 mrb betalen en zakelijk 400.- en nog 35% bijtelling over de dagwaarde.(is na dit hele verhaal toch minimaal ).
En dan ook nog op de zaak tanken en onderhoud en onderdeeltjes etc etc .

Dirk 109- 2.25 LPG/Benz.
Foto-YP4QIQ3Z-D.jpg --> mod_embed_images_loadimage('c51b23226abd0beadce262d5ed32f765', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-YP4QIQ3Z-D.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-YP4QIQ3Z-D.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-YP4QIQ3Z-D.jpg', '', 16501096, 600, 600, 'Loading image ...', false);
noudje

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door noudje »

Of massaal in naam der koning alle oldtimers schenken aan de staat zijn ze wel ffe bezig denk...Met ontmantelen hihi.

grr noudje
noudje

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door noudje »

Of alle oldtimers in Nederland schenken aan de staat zijn ze wel ffe bezig met ontmantelen denk.. hihi

grr noudje
Bart van Dessel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bart van Dessel »

Als ik het chassis van m'n RRC's nou eens vol laat gieten met zink, dan roest ie nooit meer en hij komt misschien ook boven de 3500 kg. Dat het chassis bol komt te staan is ook best apart.

Gr Bart
Ken

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Ken »

Kijk, dat is nu een goed verslag van de vergadering en voor iedereen begrijpelijk

Dat ze dus flink geld willen zien was al lang duidelijk , maar dat je met oldtimers op lpg ineens gelijkgesteld wordt met die walmende dieselgroep is te gek voor woorden .
Arno

Schorssen

Bericht door Arno »

Dat niemand hier nog over "Het niet meer kunnen Schorssen" van dit soort auto's is gevallen. Is ook zoiets wat voor mij onbegrijpelijk is !!! Gaan ze dan wel gezellig door met Bekeuringen sturen wanneer je APK is komen te vervallen??
sjorsboomschors/aka/PP

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

exporteer je 'm toch gewoon.... en dan opslaan
arno

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door arno »

Slim van je Sjors, Kan ook een RDW-herinslag gaan halen, daarna je kenteken ongeldig laten verklaren, en t.z.t weer langs RDW om een Kenteken te claimen.

Alhoewel..2 dagen kwijt, standaard aanloop RDW kosten.....Waarom gewoon niet de mogelijkheid van Schorssen laten bestaan!!!...... Dus een dagje bij de bestuurs-Rechter er aan vast plakken om de wet te toetsen.
Geert Oude Luttighuis

Re: Schorssen

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

Geen stemmingmakerij svp, maar goed lezen. In geen enkele variant in de brief van Weekers wordt er gesproken over niet kunnen schorsen. Sterker nog, de variant van de 30-dagen-kaart vereist zelfs de schorsing van het voertuig.
Dit is weer zo'n voorbeeld van iets dat ergens is geroepen, en vervolgens een eigen leven gaat leiden. Feitelijke discussie zou plezieriger zijn wmb...
Paul Kampeerrover

Re: Schorssen

Bericht door Paul Kampeerrover »

ik begrijp de verwarring wel. De term schorsen staat in de nieuwsbrief/verslag van de Fehac...
Geert Oude Luttighuis

Re: Schorssen

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

Tja, de Fehac & KNAC zijn dan ook niet echt feitelijk en objectief in hun communicatie... Zijn we als liefhebbers niet echt mee gediend.
marcel 2

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door marcel 2 »

Je landrovers bij een landrover handelaar in je de buurt op handelsregister inschrijven. Daarna door de week met garageborden rondrijden als test rit.
Ik weet niet of dit mogelijk is? Maar je omzeilt volgens mij alle regels.

Misschien zit in deze constructie wel een handeltje in om de financiële tegenslagen op te vangen.

Groeten Marcel
Bart van Dessel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bart van Dessel »

Ten strengste verboden, je mag alleen de groene handelaarsplaten gebruiken voor proefritten, als de politie je betrapt met bijvoorbeeld boodschappen in de auto dan heb je al een prent te pakken. Jij draaft wel heel ver door om geen belasting te hoeven betalen.

Gr, Bart
dirk ambu

uitleg gevraagd

Bericht door dirk ambu »

kan iemand mij uitleggen waarom mijn diesel ineens het milieu vervuilt
mijn wagen komt iedere 2 jaar door de apk de roetmeting is nu ik er meer mee rijd alleen maar beter geworden
als nu toch blijkt dat mijn wagen niet schoon genoeg is waarom is er dan een roetmeting waar ik ook nog eens extra voor moet betalen ? is de waarden dan niet te ruim ?

en als mijn diesel dan zo vervuilt waarom doen ze dan zo moeilijk als ik er een andere motor in wil hangen zeg een td5 ofzo

en mijn diesel verbruikt nu gemiddeld 1 op 10 waarom hoeft ik dan niet te betalen als ik er een v8 inhang die 1 op 6 rijd of nog minder op benzine is de vervuiling dan echt zoveel minder ?

met vriendelijke groet

dirk ambu

land rover 109 serie 3 ambulance 1980 2,5 na en in opbouw defender 110 5 deurs 1986

[www.defender.mijnalbums.nl]
Laro90Breda

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Laro90Breda »

Hallo Land Rover leifhebbers,

Ik vraag me ook al af wat hierna gaat komen.

De pleziervaart hebben we ook nog niet gehad met al die diesels en dan het looswater wat zo de natuur in gaat. Denk dat we op een gegeven moment voor alle pleziertjes moeten gaan betalen.

Wij mannen moeten toch een hobbie hebben of niet?
macweekers110hcpu

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door macweekers110hcpu »

zag laatst een originele prijslijst van Rover met daarin de nieuwprijzen van de Land Rover Series 2.
ik weet wel haast zeker dat er bij afschaffing van de vrijstelling voor MRB er voertuigen zijn waarvoor je per jaar meer wegenbelasting moet gaan betalen dan de catalogusprijs was!?!? misschien niet direct de Series maar wel andere classics.... Hmmmm
Bert van Halen

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Bert van Halen »

Wij hebben 30 jaar een motorkruiser in de familie gehad en geloof mij, daar wordt je tegenwoordig ook genaaid waar je bij staat.

Kijk maar eens wat je alleen al betaald per meter als je tegenwoordig een nachtje ergens gaat liggen met je boot.

En sinds een poosje zijn motorbooteigenaren ook verplicht gesteld om al het afvalwater op te vangen in speciale tanks die er dus maar even achteraf in gezet moesten worden.

Dus ook deze groep is al gepakt door het zooitje tuig uit den haag dat ons land regeert.

De boot is dus maar verkocht, na 30 jaar konden mijn ouders het niet meer betalen van hun pensioen.


Groet,

Bert.
Michel WaZ

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Michel WaZ »

De betreffende wagen blijft gewoon op het originele kenteken , deze kenteken platen moeten ook in de wagen aanwezig zijn tijdens de rit! Zoniet volgt er een sanctie, tevens word er bij een staande houding/controle een RDW/Belasting/verzekering check gehouden.
Is dit ook niet in orde is de kans zeer groot dat er een beslag volgt.....................

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Apke

Re: uitleg gevraagd

Bericht door Apke »

Je hebt de politiek al bijna begrepen Dirk.

Het gaat ze niet om het vervuilen. Als ze serieus minder vervuiling zouden willen, dan hadden ze ook nooit toestemming gegeven voor de bouw van een kolen centrale.
Het is puur een centen kwestie.

Bedenk een geloofwaardig verhaal en zorg dat de burgers dit geloven.
Bij oude diesel motoren zie je roet (net als bij stoom locomotieven. Roet kan je zien en kan je aanwijzen als vervuilend. Roet slaat ook neer en ook dat zou je kunnen laten zien als vervuilend. Moderne auto's produceren geen roet meer en omdat je het niet kan zien zou het dus niet vervuilend zijn.
Wat er tegenwoordig in de lucht wordt gespoten is fijnstof, vele malen ongezonder dan roet of sigaretten rook. Een beetje hetzelfde als de stoflongen van iemand die jaren in de kolenmijnen heeft gewerkt en iemand die een paar maal asbest stof heeft ingeademd. Het eerste persoon kan jaren werken voordat de gevolgen zichtbaar worden, het tweede persoon zal sterven aan longkanker, veroorzaakt door iets wat ie niet heeft kunnen zien.

Kortom, een zwarte pluim hoeft niet slechter te zijn dan de gassen die je niet kan zien.

Apke
Beheerder PrikkersWinkel

larrie-nu.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fab7241f742212e5e01256a395919839', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', 'http://www.matteman.nl/images/larrie-nu.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', '', 16505155, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Larrie - Serie III 109 Stawag (in onderhoud)
Duck - Disco 2 TD5 (voorlopige naam)
Dennis Fabel

Re: Debat financiën en belasting oldtimers

Bericht door Dennis Fabel »

Ik spreek waarschijnlijk voor mezelf, maar misschien zijn er mensen het met me eens.

Doe,stelling is het verlagen van de milieu vervuilende autos die dagelijks veel rijden.

We rijden 4 a 5000 km met onze laro 90 op lpg, schoner kan niet. Als ik de volle bak moet gaan betalen gaat hij weg omdat ik het simpel er niet voor over heb om 2000 euro perjaar tegaan betalen. Als ik opbenzine ga rijden, is dat veel slechter voor het milieu en kost het mij op jaar basis rijkelijk meer dan nu.

Helaas zal de laro dan tegen schrootprijs verkocht moeten worden. Wellicht dan een groot aantal mensen het zelfde doet, wat is dan het netto reultaat van deze mrb regeling in welke vorm dan ook?

Daarbij koop ik nu regelmatig onderdelen voor mijn laro, lees btw opbrengsten.

Je laat hem af en toe bij een garage repareren die gespecialiseerd is deze oude laros. Deze bedrijven kunnen hun tent wel sluiten want die hebben ook geen werk meer. Lees zij betalen dus ook geen omzet belastingen meer etc.

De gestelde 153 mln die de regeling per jaar op moet gaan brengen is een grote roze en zal per saldo niets opleveren en zal een hoop mensen hun hobby ontnemen en uiteindelijk veel schade aanrichten aan de bedrijven die zich volledig gericht hebben om onderdelen leveringen, restauraties etc van oldtimers.

De markt ligt nu al een jaar op zijn gat in de hoop dqt een gunstige regeling weer voor het aantrekken vd markt zorgt, maar zo als het er nu naar uitziet is het gewoon klaar........

Bedankt voor het lezen vann mij visie en frustratie :-)

Mvg,

Dennis

Land Rover 90 2,25 benzine/LPG bj 1984.
Plaats reactie