Fijn contact, goede service, alles in goed vertrouwen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Apke

Fijn contact, goede service, alles in goed vertrouwen

Bericht door Apke »

De Disco moest voorzien worden van nieuwe banden en een verse APK. Voor de banden wilde ik General Grabbers hebben (AT), deze had ik ook onder de Freelander gehad en waren me prima bevallen.
Per e-mail even contact gezocht met Bart (van Dessel) om te vragen wat de banden bij hem kosten. Bij Bart inc. montage, balanceren, enz kon dat voor een mooie prijs.

De garage waar ik de auto normaal naartoe breng voor de keuring heeft een wachtlijst voor de werkplaats en een andere garage die het zou kunnen doen had een monteur vergeten om het chassisnummer van de auto (van zijn ouders) te checken en bij de steekproef bleek dat onleesbaar. RDW komt daar volgende weer terug om verder naar dit incident te kijken.
Kortom, ik moest een APK regelen.
Weer een mailtje naar Bart en geen probleem.

Afgesproken om de auto op woensdag avond te brengen en op te halen als alles klaar was. Nu had ik Bart zelf nog nooit gezien. Bij het brengen was er niemand thuis, even een Appje naar Bart gestuurd dat ik de auto daar zou laten en de sleutels in de brievenbus zou gooien.
Donderdag nieuwe bandjes en vrijdag ochtend een nieuwe APK, de leesbaarheid van het chassisnummer was het enige punt van discussie maar het hele chassis moet nog aangepakt worden.

Zaterdag voor het eerst kennis gemaakt met Bart (en zijn gezin). Lekker bakkie koffie gedronken, nieuwe bandjes bewonderd, betaald (afgesproken prijs) en weer naar huis gereden.
Zoals ik schreef in het onderwerp: Fijn contact (gezellige prikkerssfeer), goede service en alles in goed vertrouwen.

Bart Bedankt ik denk dat veel ondernemers een voorbeeld aan jou kunnen nemen.

(Nee, ik heb geen aandelen Bart )

Apke
Beheerder PrikkersWinkel

larrie-nu.jpg --> mod_embed_images_loadimage('31316ab187cd9cbe190b85c72e2c3fb6', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', 'http://www.matteman.nl/images/larrie-nu.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', '', 16481048, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Larrie - Serie III 109 Stawag (in onderhoud)
Duck - Disco 2 TD5 (voorlopige naam)
Rangie110 'Last Dime'

Re: Fijn contact, goede service, alles in goed vertrouwen

Bericht door Rangie110 'Last Dime' »

Goed initiatief! we zitten dan wel vaak te zeuren over die handelaren en garagisten, maar dit mag óók gemeld worden :-)
Alleen een beetje jammer dat Bart zo ver van Groningen zit :-(

Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007

"per aspera ad astra"
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

Vera nog gezien?

Nee je kan bart wel hebben , ooit is een mooie lw gekocht, die kwam hij nog brengen ook.

Anton
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Yep, kan het alleen maar beamen. Ik kom vaak bij Bart: voor onderdelen, hulp, reparatie of laatst zelfs een RRC. Altijd gezellig, vriendelijk en behulpzaam! Een voorbeeld voor vele in het ondernemers wereldje.
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Apke, ik heb het met veel liefde en plezier gedaan! APK was effe een avontuurtje maar wel goed gekomen. Mijn zoontje van 9 heeft goed meegeholpen (asbak gezocht, gevonden en geplaatst) Ik trek vooral alle registers open als er een prikker komt voor onderdelen, beurt, etc . Jullie worden dan met fluwelen handschoentjes door mij behandeld, de prijzen zeer concurrerend gehouden, de uit te voeren reparaties worden met liefde uitgevoerd. Land Rover mensen blijven altijd bijzondere mensen Vera was er zaterdag even niet......ben ik na het werk even naar toe gegaan
Maar ik hoop dat jullie me in de toekomst vaker komen bezoeken voor bandjes, beurtjes, distributieriempjes, koppeling vervangen etc etc etc voor prijzen waar je het zelf eigenlijk zelf niet voor kunt doen. Ik sta in ieder geval ook dit jaar weer in Aken.

Gr, Bart
[diensten-vakmensen.marktplaats.nl]
Pamela

Bericht door Pamela »

die paar keer dat ik bij Bart ben geweest; alleen maar positief!

p.s. wanneer is het weer Aken?

"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD

&

"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD

(Zuid Limburg)

"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Ruud Lemmens

Bericht door Ruud Lemmens »

Jep,

Zo ken ik Bart ook.
Zelfs enthousiast om half 12 's Avonds berichtje sturen dat de nieuwe koppeling op z'n plek zit, haha, top!

Groeten, Ruud
Geert Oude Luttighuis

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

Tja, hij moet het dan ook niet van z'n uiterlijk hebben...

Ben er (helaas) pas één keer geweest, maar was zeer hartelijk, behulpzaam en lekker ongedwongen. Sindsdien heeft zich het contact via telefoon en digitale snelweg op dezelfde manier voortgezet.
Plaats reactie