koppelingsplaat
koppelingsplaat
mijne heren ,hoe kom ik aan een drukgroep,koppelingsplaat en druklager voor 'n disco 2 bouwjaar 2000 en weet iemand ongeveer de prijs en tijd om in te bouwen . Met vriendelijke groet pvo
Re: koppelingsplaat
De hele set is te bestellen bij b.v. Bugetparts, Regapart's, Vis , etc of natuurlijk in engeland via Paddock's of craddock's en diverse andere internet webwinkels.
Porbeer voor goede kwaliteit te gaan OE of OEM ik zelf zal nooit een plaat van b.v. britpart monteren.
Kijk ook goed naar het dubblemassa vliegwiel deze zal na zo'n 250.000 km aan het eind van zijn leven zijn en speling/slijtage vertonen.
Het vervangen van de koppeling zal zo'n 6 tot 8 uur in beslag nemen ( als je alleen bent ), beetje afankelijk van of alles goed los gaat. doe je deze klus geregeld dan kan het soms sneller.
Goed koop is vaak duurkoop en met kritische delen als deze zou ik persoonlijk niet veer het goedkoopste materiaal gaan.
bij Buget kost de koppeling set van Borg en Beck 195 euro ( dit is OEM kwaliteit )
het dubbelmassa vliegwiel 450 euro (ook OEM kwaliteit )
wellicht is het raadzaam gelijk de achterste krukas keering te vervangen + - 75 euro
en je moet de voor pijp en tussen demper verwijderen ( 2 x uit laat pakking van 3 euro + - )
de kosten van het vervangen van het geheel is het aantal uren X de werkplaats tarief van je garage/monteur.
Ik kan de klus voor je klaren, maar zit in Weert Limburg.
stuur een Prive bericht als ik je kan helpen.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Porbeer voor goede kwaliteit te gaan OE of OEM ik zelf zal nooit een plaat van b.v. britpart monteren.
Kijk ook goed naar het dubblemassa vliegwiel deze zal na zo'n 250.000 km aan het eind van zijn leven zijn en speling/slijtage vertonen.
Het vervangen van de koppeling zal zo'n 6 tot 8 uur in beslag nemen ( als je alleen bent ), beetje afankelijk van of alles goed los gaat. doe je deze klus geregeld dan kan het soms sneller.
Goed koop is vaak duurkoop en met kritische delen als deze zou ik persoonlijk niet veer het goedkoopste materiaal gaan.
bij Buget kost de koppeling set van Borg en Beck 195 euro ( dit is OEM kwaliteit )
het dubbelmassa vliegwiel 450 euro (ook OEM kwaliteit )
wellicht is het raadzaam gelijk de achterste krukas keering te vervangen + - 75 euro
en je moet de voor pijp en tussen demper verwijderen ( 2 x uit laat pakking van 3 euro + - )
de kosten van het vervangen van het geheel is het aantal uren X de werkplaats tarief van je garage/monteur.
Ik kan de klus voor je klaren, maar zit in Weert Limburg.
stuur een Prive bericht als ik je kan helpen.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )