Probleempje met m'n 110 td5... Zet net m'n verlichting aan, gaan alleen de twee kleine contourlampjes branden... Als ik groot licht aanzet doet de verlichtichting het wel normaal -dwz als dimlicht, geen grootlicht- en als ik met grootlicht sein doet m'n grootlicht het wel normaal.
De verlichting aan de achterkant doet het normaal, verder doet alles het ook normaal...
Iemand een idee?!
Grootlicht, dimlicht, geen licht...?!
Re: Grootlicht, dimlicht, geen licht...?!
Tja, hier is al veel over geschreven.
Grote kans dat je schakelaar doorgebrand is.
Dimlicht wordt direct geschakeld door de schakelaar, niet via een relais. Hierdoor kan de schakelaar erg heet worden bij een slecht contact en zakken de hete contacten in het kunststof.
Nieuwe schakelaar plaatsen en de schakeling van het dimlicht via een relais maken.
Een zoek opdracht kan je hier veel meer over leren.
Richard
Grote kans dat je schakelaar doorgebrand is.
Dimlicht wordt direct geschakeld door de schakelaar, niet via een relais. Hierdoor kan de schakelaar erg heet worden bij een slecht contact en zakken de hete contacten in het kunststof.
Nieuwe schakelaar plaatsen en de schakeling van het dimlicht via een relais maken.
Een zoek opdracht kan je hier veel meer over leren.
Richard
Rody, je schakelaar is door gebrand dat wordt een nieuwe en ook gelijk maar een relais er tussen. dan zal het je niet nog een keer gebeuren.
Bestel hem wel voor de Td5 en niet voor de 90 er zit verschil in de stekker.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Bestel hem wel voor de Td5 en niet voor de 90 er zit verschil in de stekker.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
Dat dacht ik al. Zal even bestellen en bel dan wel even Andrew. Relais heb je gewoon?
Ja relais heb ik gewoon liggen. ik spreek je wel.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5