Hallo allemaal,
Ik zou vandaag een andere motor ophalen voor m'n RRC in een plaats in het oosten van het land................................ Zou...............................Kwam niet verder dan Amsterdam de A9................................
Auto had ik geleend van m'n schoonvader want die heeft er 1 met heftruckdeuren dus geen aanhanger nodig.
Na 36 KM ,s van huis een plof met een lekkere stoomwolk.......................heb ik weer dacht ik nog. Afijn, lid van de ANWB en die was er zo met een sleepwagen.
De A9 afgesleept en afgeleverd bij een benzinepomp, 20 min later kwam de monteur en heeft de gesprongen slang vervangen..............Fijn dacht ik nog we kunnen weer, maar helaas.
Vuldop van de radiator er nog even eraf gelaten en tijdens het starten kwam de koelvloeistof er met de zelfde gang weer uit.
Koppakking..................................#@$#@$%%%*&
Enige tijd later kwam er een oprijwagen en die heeft mij en de auto naar huis gereden , auto staat bij de garage en ik zit aan de koffie.
ANWB mn complimenten voor de goede zorgen en het netjes naar huis brengen.
Thuis gekomen gelijk de verkoper gebeld en die had er alle begrip voor ( TOPPIE ) en de afspraak naar de 23e kunnen verplaatsen, waarvoor mijn grote dank.
Allemaal een fijn weekeind, Michel
Vette pech
Re: Vette pech
poeh dat is zeker vette pech
Voor dat soort zaken ben ik ook blij met mijn ANWB kaartje
Had het voor het laatst nodig in Denemarken met een kapot brandstoffilter aan mijn peugje...
groetjes, Fenna
Voor dat soort zaken ben ik ook blij met mijn ANWB kaartje

Had het voor het laatst nodig in Denemarken met een kapot brandstoffilter aan mijn peugje...
groetjes, Fenna