nummer stuurhuis defender
nummer stuurhuis defender
Hallo prikkers,
Er zijn vele nummers te vinden over 4 bouts adwest stuurhuizen defender, wie kan mij hier in enige duidelijkheid verschaffen?
Om de vraag nog gerichter weg te zetten; ik heb mijn defender omgebouwd met een stuurhuis uit een defender TD5 2006 (4bouts adwest), echter er zit een enorme speling in het stuurhuis, waar en met welk nummer haal ik een nieuw stuurhuis?
Mvg Jasper
Er zijn vele nummers te vinden over 4 bouts adwest stuurhuizen defender, wie kan mij hier in enige duidelijkheid verschaffen?
Om de vraag nog gerichter weg te zetten; ik heb mijn defender omgebouwd met een stuurhuis uit een defender TD5 2006 (4bouts adwest), echter er zit een enorme speling in het stuurhuis, waar en met welk nummer haal ik een nieuw stuurhuis?
Mvg Jasper
Re: nummer stuurhuis defender
Stuurhuis is toch bij te stellen met de inbus bovenop
Stuurhuis is toch bij te stellen met de inbus bovenop sorry dubbel
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/02/2013 22:21 door m@rcel110.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/02/2013 22:21 door m@rcel110.
Dit klopt, echter ik denk een hapering te voelen, daarbij is de speling uiterst rechts en links 2 maal zo veel als in het midden, speling is toch gelijk aan slijtage?
Deze stuurhuizen hebben in de niet rechtuitstand altijd meer speling als recht vooruit. Recht vooruit afstellen en de rest voor lief nemen. Aan gezien je in de gedraaide stuurstand altijd een tegenwerkende kracht (richting rechtuit) op je stuurinrichting hebt, heb je van deze speling geen last. Dit is dus geen probleem maar een feature.
GRT Huub
GRT Huub
Inmiddels duidelijk dat mijn stuurhuis slijtage heeft, waarschijnlijk het lager defect in uitgaande as drop arm.
Mijn nieuwe vragen:
Revisie of nieuw (revisie staat geloof ik niet zo best aangeschreven, gezien de kritieken)?
Heeft Vis landrover goede revisie huizen?
Waar haal ik een goede nieuwe met aantrekkelijke prijs?
Welk nummer moet ik dan hanteren?
Alvast dank voor jullie antwoorden.
Mvg Jasper
Mijn nieuwe vragen:
Revisie of nieuw (revisie staat geloof ik niet zo best aangeschreven, gezien de kritieken)?
Heeft Vis landrover goede revisie huizen?
Waar haal ik een goede nieuwe met aantrekkelijke prijs?
Welk nummer moet ik dan hanteren?
Alvast dank voor jullie antwoorden.
Mvg Jasper
De STC888 halen bij Budget-Parts Gouda:
Stuurhuis
Gert-Jan
Stuurhuis
Gert-Jan
Jasper,
Ik sta op het punt een gereviseerd stuurhuis bij Auto-Elect in Zeewolde aan te schaffen.
Kosten zijn €375 ex Btw met 2 jaar garantie en inruil van het oude stuurhuis.
Misschien ook iets voor jou!?
Groeten Boelo
Ik sta op het punt een gereviseerd stuurhuis bij Auto-Elect in Zeewolde aan te schaffen.
Kosten zijn €375 ex Btw met 2 jaar garantie en inruil van het oude stuurhuis.
Misschien ook iets voor jou!?
Groeten Boelo
Ik heb 2 jaar terug een nieuwe uit Engeland gehaald bij MM-4x4. Ze zijn inmiddels iets duurder maar wel de overweging waard. Ze hebben ook gereviseerden met garantie
Steering MM-4x4
Steering MM-4x4