hoe krijg ik me wachtwoord "terug"

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marc-my-Words

hoe krijg ik me wachtwoord "terug"

Bericht door Marc-my-Words »

Tja, de titel zegt 't al.
'k Ben eventjes buitenslands geweest en nu dus uitgelogged, en weet niet meer welk wachtwoord ...

Marc
A.wilbie

Re: hoe krijg ik me wachtwoord "terug"

Bericht door A.wilbie »

Klik op log in, dan bij wachtwoord kwijt vul je je email adres in waarmee je geregistreerd ben.
Nieuw wachtwoord komt per email aan.
m@rcel110

Bericht door m@rcel110 »

Hoi Marc

Gaat niet werken op deze manier ben maanden bezig geweest maar niet gelukt
Opnieuw een account aangemaakt met nieuwe gebruikersnaam en ander mailadres was de enige werkende optie

Succes M@rcel110 voorheen M@rcel
Marc–my–Words

Bericht door Marc–my–Words »

Tja, misschien ben ik ongeduldig, maar ik heb (ook) nog geen antwoord.

Nu maar met deze omweg (en maar even ergens een notitie maken van de gebruikte combi van e-adres en wachtwoord (want ik zit niet zo dik ik de e-adressen, en met mijn geheugen zit het prima behalve voor dit soort ongein).

Marc
joke.eli@kpnmail.nl

Bericht door joke.eli@kpnmail.nl »

Hi Marc,

Die ervaring heb ik ook gehad, nadat mijn computer een paar dagen naar een sanatorium was geweest.
Meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd en niets gehoord, toen heb ik het een even vergeten.
Na een tijdje nog maar een keer een nieuw wachtwoord aangevraagd en deze keer kon ik niet snel genoeg naar Outlook gaan om het binnenkomen van het nieuwe wachtwoord mee te maken.
De aanhouder wint dus.

Groeten, Eli
Die de Motorverwarmer heeft ingebouwd en een paar keer gebruikt, binnen 500 meter staat de temperatuurmeter daar waar hij normaal pas na meerdere kilometers staat.
willem

Bericht door willem »

ik ben sinds 5 minuten ook weer ingelogd.
ik kon er ook niet meer op maar ja volhouder wint
het is weer gelukt.

willem109+
Land rover 109( benzine)
Berry [Land Rover]

Bericht door Berry [Land Rover] »

Net even geprobeerd en het lijkt erop dat de 1e keer je e-mailadres opgeven niet werkt.

Als je gelijk het een 2e keer doet kwam bij mij de mail met het nieuwe wachtwoord binnen. Check ook even in de spambox, mogelijk dat je provider de mail niet doorlaat. De mail wordt verstuurd met e-mailadres noreply@startpagina.nl

Met Land Rover groet,

Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Marc-my-Words

Re: hoe krijg ik me wachtwoord "terug" <Gelukt!>

Het klopt, na tweemaal na elkaar het email-adres ingeven komt er bijna per omgaande een no-reply mailtje met de gegevens.
Een wat overdreven beveiliging voor een verder dus redelijk gemakkelijk systeem.

Alleen gek genoeg deed ie het eerst niet, nu ja, de eerste keer was iets minder gek want in mijn enthousiasme kreeg ik nog een tweede no-reply.
De tweede lukte ook niet, maar met wat aanhouden ben ik er weer echt zoals vroegeh ...

Soms werkt het dus toch, net als een LandRover.

Marc

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/03/2013 09:10 door Marc-my-Words.
Marc-my-Words

Dag Eli,

Ik gebruik (gelukkig) geen LookOut meer (had ik wel in mijn Windhoos 98 tijd, en die duurde tot 2007!), maar zoals je hieronder kan zien is alles weer normaal. Kennelijk is tweemaal achtereen een nieuw wachtwoord aanvragen de truuk (en dan wel god opletten dat je als je twee mailtjes krijgt alleen het laatste werkt).

Verder mooi dat je er warmpjes bij zit - dat was natuurlijk ook de bedoeling, maar altijd mooi als het ook naar tevredenheid werkt - na een zwakke start heeft de winter toch een paar keer goed meegewerkt om het nut van een el-motorvärme te bewijzen.

Marc
Plaats reactie