Hoi,
Ik heb een vraag over het verschil in het plaatwerk in de auto i.v.m aanschaf mat set die kompleet alles bedekt.
Ik heb een R380 versnellingsbak een LT77 tunnel seatbase 110 1987 en een 300TDI schutbord .
Ik heb de auto nog niet in mijn bezit maar zitten er verschillen Buiten het onderdeelnummer tussen dit plaatwerk?
Zover ik bij de koop kon zien zit al het plaatwerk netjes gemonteerd.
groet,
verschil tunnel LT77 R380
Re: verschil tunnel LT77 R380
zoals jij schrijft gaat dit niet passen, nl
schudbord is het zelfde cwa passing
maar seatbase en vloerplaat niet de r380 oftewel de 300tdi heeft een klein bultje voor de bak zitten, bij de bijrijderskant aan de baktunnel.
wat wel past is een seatbase van een 300tdi in een 200tdi
omdat de motor van een 300tdi iets verder naar voren licht.
gr pascal
schudbord is het zelfde cwa passing
maar seatbase en vloerplaat niet de r380 oftewel de 300tdi heeft een klein bultje voor de bak zitten, bij de bijrijderskant aan de baktunnel.
wat wel past is een seatbase van een 300tdi in een 200tdi
omdat de motor van een 300tdi iets verder naar voren licht.
gr pascal
Toevallig net bezig met mijn seatbase en tunnel. Had een LT77 achter een 300Tdi. Is nu vervangen voor een R380 achter een 300Tdi.
Gevolg:
Oude tunnel is veel te smal. De R380 tunnen loopt met name rechts veel breder uit. Ook de aansluiting op de seatbase komt daardoor heel anders uit. Ik heb een oude seatbase gesloopt en de aansluiting op de tunnel over gezet op mijn seatbase.
Zal van het weekend wel eens kijken of ik er een fototje van kan maken. Veschil is echt wel fors.
Gevolg:
Oude tunnel is veel te smal. De R380 tunnen loopt met name rechts veel breder uit. Ook de aansluiting op de seatbase komt daardoor heel anders uit. Ik heb een oude seatbase gesloopt en de aansluiting op de tunnel over gezet op mijn seatbase.
Zal van het weekend wel eens kijken of ik er een fototje van kan maken. Veschil is echt wel fors.
Als het zoals ik zag netjes gemonteerd is hoop ik dat er al een uitwissel van plaatwerk geweest is.
gr,
Marc
gr,
Marc
Ik heb ook een R380 in een oude One-ten. Ik heb het originele schutbord, tunneltje en seatbase. Er is een deuk extra in de tunnel gemept.
Ik heb er de Exmoor moulded mat in voor een LT77 en dat past perfect.
Overigens laatst geholpen bij een andere prikker een 300tdi+R380 in te bouwen en daar hebben we ook gewoon de oude tunnel gebruikt.
Grtz. Erik
Ik heb er de Exmoor moulded mat in voor een LT77 en dat past perfect.
Overigens laatst geholpen bij een andere prikker een 300tdi+R380 in te bouwen en daar hebben we ook gewoon de oude tunnel gebruikt.
Grtz. Erik
Sterker nog, de tunnel voor de R380 paste niet.
De schakel pook kwam te ver naar voren in het rechthoekige gat van de tunnel.
Toen de oude tunnel geprobeerd en deze paste perfect zonder enige modificatie.
Groet, Chris
De schakel pook kwam te ver naar voren in het rechthoekige gat van de tunnel.
Toen de oude tunnel geprobeerd en deze paste perfect zonder enige modificatie.
Groet, Chris