Hoi, ik heb de kruiskoppeling van mijn stuur kapot gehad. Hierdoor is in reactie om aan de kant te komen van de weg, het stuur een paar maal in de rondte gegaan en een stekkertje van cruisecontrol en claxon afgebroken in (onder achter ) stuur.
Ik heb de bescherming als ook de claxon verwijderd en kan de moer van her stuur zien. Hier zit een gladde borgring over. . Kan ik hier met veel kracht doorheen of moet deze ring op een andere manier eruit? ???
Ik wil nl het stuur van achter openen om zo te controleren of de rest nog heel is. En eventueel te repareren.
stuur discovery 1 losmaken
Re: stuur discovery 1 losmaken
Het onderste claxon gedeelte zit geklemd in de ronding van het stuur en kun je eruit halen, daarna zie je de bout van je stuurpen.
Ik kan mij geen gladdeborg ring herinneren. kan het zijn dat er een plastick ring overheen zit ter bescherming van de massa?
wel kan ik in de partslist NTC3853 1 RING-SELF CANCELLING, 'CLASSIC PART' vinden maar volgens mij zit deze onder het stuur.
sccs,
jeroen
Ik kan mij geen gladdeborg ring herinneren. kan het zijn dat er een plastick ring overheen zit ter bescherming van de massa?
wel kan ik in de partslist NTC3853 1 RING-SELF CANCELLING, 'CLASSIC PART' vinden maar volgens mij zit deze onder het stuur.
sccs,
jeroen