Als je vrouw bepaalt welke auto jij koopt
Als je vrouw bepaalt welke auto jij koopt
Wordt het tijd actie te nemen;
[mijn-kijk-op.infonu.nl]
[mijn-kijk-op.infonu.nl]
Re: Als je vrouw bepaalt welke auto jij koopt
Uit eigen ervaring trek ik de volgende conclusie: Meerdere malen per week goede sex maakt je vrouwtje poeslief, daarnaast moet ik de makreel op vrijdag fileren, de bril van de wc omhoog doen tijdens het plassen en de vis bakken want bij haar branden ze aan. Dat is het zo'n beetje. Wat voor auto ik koop maakt haar geen bal uit, ze rijdt toch in haar eigen Citroëntje Xsara.
Gr, Bart
Gr, Bart
Mijn vrouw wilde al jaren een Land Rover. Die hebben we nu enige tijd... nu heb ik bijna vrijwillig er ook een hobby bij. 

Ach, nadat mijn vrouw haar twingootje total loss had gereden zei ze tegen me: "doe mij ook maar zo'n Land Rover" ...
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/02/2013 18:13 door VeeTee.
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/02/2013 18:13 door VeeTee.
Hm, ik herken mij niet in dit probleem.
Het is eerder omgekeerd, ik durf eigenlijk niet eens wat anders voor te stellen (eigenlijk is dit ook mijn "comming out".
Ik zou er graag met iemand over willen praten, maar daar zal wel een ander forum voor zijn
Nee hoor ik klaag niet, en heb ook niet te klagen.
Maar ja met twee Landrovers op de oprit heb je ook geen tijd om te klagen
Richard
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/02/2013 19:28 door Ploertje.
Het is eerder omgekeerd, ik durf eigenlijk niet eens wat anders voor te stellen (eigenlijk is dit ook mijn "comming out".
Ik zou er graag met iemand over willen praten, maar daar zal wel een ander forum voor zijn
Nee hoor ik klaag niet, en heb ook niet te klagen.
Maar ja met twee Landrovers op de oprit heb je ook geen tijd om te klagen
Richard
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/02/2013 19:28 door Ploertje.
Ach weet je... soms zijn vrouwen misschien wel verstandiger als wij mannen afgelopen jaar 60.000 km gereden met een 84er 5 serie BMW... afgelopen tijd vaak met samengeknepen billen
heb nu een 2007 Citroën C4
en de 110.... was óók al haar idee
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
heb nu een 2007 Citroën C4
en de 110.... was óók al haar idee
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
Tja dat valt me nu tegen ... niet zittend plassen?
Martin
Martin
Ik sluit mij volledig bij Bart aan. Behalve de vis bakken,dat kan ze better dan ik. De auto voor haar die heeft ze zelf uitgezocht. Het moest een ford Fiesta zijn en automaat want daar had ze rijles in gehad. Welke uitvoering dat mocht ik beslissen hahahaha. Het werd uiteraard de uitvoering van rechts onder in de folder met alles er op en er aan. Lekker karretje overigens het 1.6 motortje doet goed zijn best. Nu ben ik in Thailand opzoek naar mijn boerderij auto en dat mag ik helemaal zelf beslissen. Ikben nog steeds opzoek naar die ene 109 Stage I in Thailand.
Edgar 109 Stage I V8
Edgar 109 Stage I V8
lekker o.t. dit..... De oplossing voor het brilomhoog gezeik:
Na je ding altijd de deksel omlaag doen en dat van haar ook verwachten. dan staat het 1-1, als argument kun je gebruiken dat vroeger ook altijd de deksel op de schijtput ging.
J.
Na je ding altijd de deksel omlaag doen en dat van haar ook verwachten. dan staat het 1-1, als argument kun je gebruiken dat vroeger ook altijd de deksel op de schijtput ging.
J.