Oldtimerregeling

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
laro

Oldtimerregeling

Bericht door laro »

Hoi,vandaag van iemand gehoor dat er een nieuwe regeling aan zit te komen,autos na 1980 zouden tweederde van de wegenbelasting zouden moeten gaan betalen, heeft dit soms nog iemand ergens gelezen ?
defendertje90

Re: Oldtimerregeling

Bericht door defendertje90 »

ik zou er niet te zwaar aan tillen, zolang we niks uit den haag horen is er nog niks zeker.

Toen ik in het ziekenhuis lag 3 jaar geleden voor een hersenoperatie werd ik in het begin van de straat nog gewoon geopereerd, aan het einde van de straat was ik al dood. En ik kan je verklappen ik leef nog.

Dus wacht ff rustig af
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Beste prikkers,

We horen idd alleen maar geruchten zoals bv dat de 60 dgn kaart weer terugkomt enz. We moeten er niet zo zwaar aan tillen denk ik, pas als er echt concrete dingen uit Den Haag komen gaan we reageren of acties ondernemen.
Nederland is al vanaf de middeleeuwen een land van "pappen en nathouden" dus er zal wel een vergulde middenweg komen................................!
Ik maak me nog niet druk om deze geruchten.

Ik hoop dat alles goed gaat met je Defendertje90, het is niet niks z'n operatie.

Groet Michel
gertnijhof

Bericht door gertnijhof »

Vind ik ook, maar even afwachten.
Zorgen hier en daar zijn natuurlijk wel te begrijpen, heb ik ook. Het gaat wel om je hobby die misschien gecanceld word en heeeel veel geld.
Hoop dat ze in Den Haag inzien dat de goedkoopste oplossing in deze is : Niks doen !
RobSLaro

Bericht door RobSLaro »

Hum,,,,,

Andere draadjes hebben jullie zeker niet gevolgd?
Fehac heeft enige tijd geleden onderzoek gedaan.
Tijdens een gesprek op de radio geven ze aan dat zei zelf ook vinden dat ze 30 jaar of ouder moeten zijn.
Ze hebben ook problemen met diesels. Geven de politiek dus op voorhand al een voorschot cq een lam voor de slachtbank
Heb je mee gedaan aan het onderzoek van de Fehac en voel je je niet verraden?

Good vibrations laat zich ook als een klein kind bangmaken/ wegjagen.

Als we met zijn alle per ongelijk per merk of club een rondrit organiseren richting Scheveningen. Madurodam etc.
En dit is onder de noemer laat de oudjes rollen ....,
En dit nou ook nog vrijdag middag gebeurt.
En die vrijdag toevallig op 1 maart is.
En dat we per ongeluk ook nog allemaal tegelijk om 15:00 uur via het pr. Clausplein aankomen.

Dan haal je net als de politiek het nieuws, als dan een paar oudjes op ongelukkige plekken pech krijgen dan redden we zelfs een extra nieuws zending.

Maar we hebben het hier niet slecht genoeg, of ee denken een ander doet het wel voor mij.

Als het besluit genomen is gaat er niemand meer op de barikade.
swb88in@hotmail.com

Bericht door swb88in@hotmail.com »

right U r
Chris

Bericht door Chris »

Goed plan, had al een vrije dag genomen.
Denk aan een ritje naar Scheveningen .

Chris laro 90
dirk ambu

Bericht door dirk ambu »

ik wil best naar den haag
want die vrijdag hebben ze mij nu ook af gepikt en anders ben ik hem helemaal voor niets kwijt

dus een bijeenkomst is een leuk idee

groet dirk ambu
dirk ambu

Bericht door dirk ambu »

en de mijn is van juni 1980 op diesel
ik rij er nu weinig mee maar omdat ik er voor moet gaan betalen ga ik een dag meer werken en alleen nog maar met de land rover rijden
want als ik er voor betaal wil ik er optimaal gebruik van maken

dus diesel kom maar op ik denk vanaf 2014 een aardig wat liters meer nodig te hebben
goed voor het milieu ook

zo dat ben ik ook weer kwijt

met vriendelijke groet

dirk ambu

land rover 109 serie 3 ambulance 1980 2,5 na en in opbouw defender 110 5 deurs 1986

[www.defender.mijnalbums.nl]
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

Dat is ook een goed idee Dirk Zeg maar stil verzet. ons krijgen ze niet uit die landrover!
Plaats reactie