havelte 3 maart

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
hans

havelte 3 maart

Bericht door hans »

3 maart weer lekker spelen in Havelte
Victor

Re: havelte 3 maart

Bericht door Victor »

Jep, ben erbij! Nu hopen dat ik niet na een half uur mijn steekas breek
Peter&Jessica

Bericht door Peter&Jessica »

klikkerdeklik neem ik aan?
Hans

Bericht door Hans »

Ja dat is 'm
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

zijn we in het rijden straks meer beperkt, of worden de routes uitdagender dan voorheen?

Havelte blijft een mooie locatie!
Bas Wit

Bericht door Bas Wit »

Er is wel meer beperking aan gebracht. De huidige situatie bracht dusdanig veel gevaarlijke situaties met zich mee dat de organisatie gedwongen werd om daar wat aan te doen.
Vandaar dat er nu routes uitgezet worden.
Met name het tegen elkaar in rijden op de onoverzichtelijke stukken werd als gevaarlijk ervaren (en er zijn een paar incidenten geweest). Oa het roekeloze gerace van enkele aanwezige quads heeft hiertoe doen besluiten.

Wel jammer want eigenlijk nergens anders kon je op zo'n groot terrein lekker rond rijden.

Ben nu wel bang dat het file rijden kan worden.

grt Bas
forbert 90-200Tdi

Bericht door forbert 90-200Tdi »

LEUK!!
En ben nog vrij ook.
Hoop wel dat 't geen filerijden wordt, maar vond het verleden jaar perfect.
Dit keer geen avonddienst dus niet vroeg weg.
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

ik ga eerst maar is een dagje gewoon kijken, ik ben in december ook al geweest dus kan er nog wel even op teren.
bosrover

Bericht door bosrover »

Anton (rumdle) ik ga eerst maar eens gewoon kijken dat zeggen ze wel meer en dan is het toch 4x4 te rijden ?????????

Bosrover moet kijken met zijn werk maar ga de landroverboer ook heen en de rest ook ????????
Edwin109

Bericht door Edwin109 »

Ben er ook weer,nu hopelijk zonder pech.

Gr Edwin
Mark HJ

Bericht door Mark HJ »

Volgens mij kun je ook de idioten weren,en zorg dat de snelheden niet te hoog oplopen.Ik vond het niet leuk zoals die jongens met die Kwats tekeer gingen.
Maar ook de 6x6 Volvo vorig jaar reed heel erg hard.Dat vond ik ook prachtig om te zien,maar het is op een terrein waar iedereen aan het spelen is gewoon levensgevaarlijk.

Groet

Mark
Frans Wit

Bericht door Frans Wit »

Vrijdagmiddag gebeld met marechaussee Joh.Postkazerne.Zij

hebben drie maart nog niet op de agenda staan voor terreinrijden Wie weet,komt het nog. Maar waak voor een te groot optimisme.
Groet.
Frans wit
Gert2.8dt

Bericht door Gert2.8dt »

T schiet alweer mooi op , wij vertrekken weer vanaf Nijverdal met een aantal ........en een landrover
henkie laro

Bericht door henkie laro »

moi prikkers ik kan wel maar wat de landroverboer doet dat weet ik niet en polly kan ook wel .maar het is net wat de landroverboer doet .want ik moet dan als bijrijder mee en voor foto's en film en de rest.grten henkie laro
Hans

Bericht door Hans »

wie gaan er allemaal vanuit richting Leeuwarden naar Havelte .Is het wat om ergens te verzamelen?

i
Hans

Bericht door Hans »

Wie komt er vanuit richting Leeuwarden naar Havelte? verzamelen?
Plaats reactie