Prikkersrit: vervoer 109 Stawag van Asten naar Hilversum
Prikkersrit: vervoer 109 Stawag van Asten naar Hilversum
Hoi allemaal,
Omdat de 109 StaWag die ik heb gekocht een kapotte motor heeft, zoek ik iemand die deze wagen voor mij van Asten (NBr) naar Hilversum (NH) zou kunnen vervoeren, een ritje van 140 km.
Hoeft natuurlijk niet voor niks
Of misschien heeft iemand een goede tip voor een niet te dure Vervoerder?
Ik hoor 't graag, alvast bedankt voor alle reacties.
Vriendelijke groeten, Ernst.
Omdat de 109 StaWag die ik heb gekocht een kapotte motor heeft, zoek ik iemand die deze wagen voor mij van Asten (NBr) naar Hilversum (NH) zou kunnen vervoeren, een ritje van 140 km.
Hoeft natuurlijk niet voor niks
Of misschien heeft iemand een goede tip voor een niet te dure Vervoerder?
Ik hoor 't graag, alvast bedankt voor alle reacties.
Vriendelijke groeten, Ernst.
Re: Prikkersrit: vervoer 109 Stawag van Asten naar Hilversum
Hoi Ernst,
Heb goede ervaringen met Sinke Autotransport.Vind de prijs zeer acceptabel.Heb n keer n 110 laten vervoeren van Ron Bolleboom Pijnacker naar Bart van Dessel in Meijel, voor € 140.- of zo iets.
groet,
Peter
Heb goede ervaringen met Sinke Autotransport.Vind de prijs zeer acceptabel.Heb n keer n 110 laten vervoeren van Ron Bolleboom Pijnacker naar Bart van Dessel in Meijel, voor € 140.- of zo iets.
groet,
Peter
ik had het zelfde probleem van de week. Gister een 109 HT gekocht en op voorhand gekeken naar de logistiek aangezien de laro geen APK heeft
gelukkig opmijn werk(import van Amerikaanse auto's) goede contacten met logicx en hun gaan hem voor mij ophalen en afzetten op mijn werk
Ik weet wat ze mij laten betalen.. en daar kan ik niet eens de brandstof van betalen, laat staan de huur van een trailer enz.
heb alleen werkelijk geen idee wat hun normaal berekenen. wellicht een idee om even na te vragen.
Gr Bauke
gelukkig opmijn werk(import van Amerikaanse auto's) goede contacten met logicx en hun gaan hem voor mij ophalen en afzetten op mijn werk
Ik weet wat ze mij laten betalen.. en daar kan ik niet eens de brandstof van betalen, laat staan de huur van een trailer enz.
heb alleen werkelijk geen idee wat hun normaal berekenen. wellicht een idee om even na te vragen.
Gr Bauke
Wolves autoberging uit Wierden vraagt voor autotransport binnen NL 75 euro ex BTW ongeacht waar vandaan en waar naar toe.
Ik weet het alleen niet of het een probleem is dat hij niet loopt, mogelijk berekenen ze dan extra kosten voor lieren, zou je moeten navragen.
Ik doe al mijn transporten met Wolves.
Ik weet het alleen niet of het een probleem is dat hij niet loopt, mogelijk berekenen ze dan extra kosten voor lieren, zou je moeten navragen.
Ik doe al mijn transporten met Wolves.
Hallo Daktari,
Ik woon zelf in de buurt van Asten.(8km) Wil de landrover wel vervoeren van Asten naar Hilversum.
Hoeveel weegt de landrover?
Vraag hiervoor €130.
Mvg,
Ik woon zelf in de buurt van Asten.(8km) Wil de landrover wel vervoeren van Asten naar Hilversum.
Hoeveel weegt de landrover?
Vraag hiervoor €130.
Mvg,
Ha Paul,
Hartelijk dank, dit klinkt als de gouden tip, ik ga ze bellen!
Groet, Ernst.
Hartelijk dank, dit klinkt als de gouden tip, ik ga ze bellen!
Groet, Ernst.
Ha Peter,
Dank voor deze suggestie. Ik hou ze in het achterhoofd, eerst ff de andere tips napluizen
Groet, Ernst.
Dank voor deze suggestie. Ik hou ze in het achterhoofd, eerst ff de andere tips napluizen

Groet, Ernst.
Hoi Bauke,
Klinkt goed, maar waar zitten deze lui, ik kan ze nu nergens vinden...
Groet,
Ernst.
Klinkt goed, maar waar zitten deze lui, ik kan ze nu nergens vinden...
Groet,
Ernst.
dubbel gepost, kan vervallen
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2013 01:08 door Daktari.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2013 01:08 door Daktari.
Hoi Stopsign, ik denk een kilootje of 1800.
Zal t ff napluizen.
Groet,
Ernst.
Zal t ff napluizen.
Groet,
Ernst.
Daktari Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Stopsign, ik denk een kilootje of 1800.
> Zal t ff napluizen.
> Groet,
> Ernst.
Beste Daktari,
ik heb gisteren nog een 109 Stawag gehaald en die gaf aan op kenteken 2165kg, dus daar moet je wel met je transport rekening houden.
-------------------------------------------------------
> Hoi Stopsign, ik denk een kilootje of 1800.
> Zal t ff napluizen.
> Groet,
> Ernst.
Beste Daktari,
ik heb gisteren nog een 109 Stawag gehaald en die gaf aan op kenteken 2165kg, dus daar moet je wel met je transport rekening houden.
Was je er al uit Daktari? anders scheuren we even die kant op om jou aanwinst op te halen,, woon om de hoek.
Hoi,
Ben geeft hieronder op dat een Stawag 21nogiets weegt, ik heb in het LR handboek gekeken en daar stond dat de 109 Stawag 17nogiets weegt.
Zal ertussen liggen, laten we zeggen 2100 kg. Als dat niet te zwaar is, kunnen we vast zakendoen!
Groet, Ernst.
Ben geeft hieronder op dat een Stawag 21nogiets weegt, ik heb in het LR handboek gekeken en daar stond dat de 109 Stawag 17nogiets weegt.
Zal ertussen liggen, laten we zeggen 2100 kg. Als dat niet te zwaar is, kunnen we vast zakendoen!
Groet, Ernst.
Hi Daktari mij auto ambulance krijgt morgen nieuwe bandjes kan je mij een pb sturen
Hoi,
PB bericht wil hier niet lukken (geen idee wat ik fout doe...), mail mij anders ff op
daktari62@hotmail.com
Groet,
Ernst.
PB bericht wil hier niet lukken (geen idee wat ik fout doe...), mail mij anders ff op
daktari62@hotmail.com
Groet,
Ernst.