Landro (een pluim!)
Landro (een pluim!)
Hallo Landrover liefhebbers,
Ik wil even iets met jullie delen.
Ik wilde iets bestellen bij Landro.nl, echter ik kon het niet helemaal vinden.
Op maandagmiddag stuur ik een email, een half uur later krijg ik een email terug met daarin het artikel wat ik zocht.
Dezelfde dag s'avonds doe ik de bestelling eruit en woensdagochtend werd het bezorgd.
Nou dit verdient echt een pluim. Wat een service.
Mario
Purmerend
Defender 110 300TDI uit 1990 (RHD)
Ik wil even iets met jullie delen.
Ik wilde iets bestellen bij Landro.nl, echter ik kon het niet helemaal vinden.
Op maandagmiddag stuur ik een email, een half uur later krijg ik een email terug met daarin het artikel wat ik zocht.
Dezelfde dag s'avonds doe ik de bestelling eruit en woensdagochtend werd het bezorgd.
Nou dit verdient echt een pluim. Wat een service.
Mario
Purmerend
Defender 110 300TDI uit 1990 (RHD)
Re: Landro (een pluim!)
ja ga geen reclame maken of geen aandelen maar inderdaad ook goede ervaringen met ze
Ook goede ervaringen met Landro.
Een keer gehad dat de post een pakket onderdelen intern had misplaatst (lees; kwijt gemaakt binnen hun eigen distributie centrum), toen hebben ze de hele bestelling direct kosteloos nog een keer op de post gedaan (ipv te wachten op de zoektocht van het postbedrijf). Dat is nog eens het probleem bij de klant weghalen (pure service).
gr Niels
Een keer gehad dat de post een pakket onderdelen intern had misplaatst (lees; kwijt gemaakt binnen hun eigen distributie centrum), toen hebben ze de hele bestelling direct kosteloos nog een keer op de post gedaan (ipv te wachten op de zoektocht van het postbedrijf). Dat is nog eens het probleem bij de klant weghalen (pure service).
gr Niels
Ik haal zelf alle onderdelen bij landro weg, zit voor mij in de buurt, super service, veel op voorraad voor een mooie prijs
wij ook goede ervaring: kartonnen pakking in tweeën (post??) mailtje en hop zo een nieuwe zonder kosten!
Landro Top!
grt Martijn en Caroline
Landro Top!
grt Martijn en Caroline
Ook ik heb nog nooit problemen gehad met ze. Reageren snel op mail en super service! Heb ooit het verkeerde onderdeel besteld, kon het terug sturen en tegelijkertijd stuurden zij het goede onderdeel (wat duurder) op. Op vertrouwen dat ik het verkeerde onderdeel terug zou sturen en het prijsverschil daarna zou betalen.
Alles goed afgehandeld. Echt klasse van ze.
Alles goed afgehandeld. Echt klasse van ze.