Prikkerstransport gevraagd, Leuven (BE) -> ergens in west/mid
Prikkerstransport gevraagd, Leuven (BE) -> ergens in west/mid
Iemand toevallig in de buurt van Leuven komende tijd? Wil een hemeltje deze kant op hebben, maar voorlopig geen tijd om 'm zelf op te gaan halen (totaal al snel 5 uur rijden vanaf hier) Natuurlijk mag er ook wel wat tegenover staan, denk aan een lekker biertje/flesje wiskey of gewoon cash. Brandstof kost me tenslotte ook geld
Re: Prikkerstransport gevraagd, Leuven (BE) -> ergens in west
Even een schopje.. Nog steeds gezocht, niemand die daar wel eens in de buurt komt? Wil gerust een 50 euro bijdragen in de brandstofkosten!
Hallo sander, ik kom eens in de zoveel tijd in Leuven, ik heb alleen nog geen bezoek gepland, zal binnenkort wel weer een keer gebeuren. Heeft het veel haast inmiddels of maakt het niet uit? groet Barend
Hey Barend,
Wil het wel ergens komende twee weken afhandelen. Ligt er al een tijdje, wil die man er ook niet eeuwen mee laten zitten.
Wil het wel ergens komende twee weken afhandelen. Ligt er al een tijdje, wil die man er ook niet eeuwen mee laten zitten.
Ik kijk even en laat het je weten. Past het in een Rover 75 of moet het in de 110 met langsbankjes?
Rover 75 zal erg krap worden denk ik.. de delen van het hemeltje zijn zo'n 150 x 100 cm
Ok, een vriend van me gaat maandag waarschijnlijk naar de Ardennen en komt langs Brussel/Leuven. Hij wil wel een stukje omrijden. Hij woont zelf in het midden van het land. Hij hoort maandag of het doorgaat. Zodra ik het weet stuur ik je een PB.
Sander, je hebt een PB tje. groet, Barend