hulp gevraagd in hoorn
hulp gevraagd in hoorn
ik weet dat ik niet vloeken mag hier.. maar is er iemand in de buurt van hoorn die even 10 minuten met startkabels een jeep wil reanimeren..
is van een oudere man die t echt allemaal niet belopen kan en t moet een grote auto zijn... normale auto´s krijgen hem niet geranimeerd..
is eeen nieuwe accuu maar leeg getrokken..
ik weet even zo niemand meer in mijn buurt met een grote auto vandaar dat ik het hier even probeer..
is van een oudere man die t echt allemaal niet belopen kan en t moet een grote auto zijn... normale auto´s krijgen hem niet geranimeerd..
is eeen nieuwe accuu maar leeg getrokken..
ik weet even zo niemand meer in mijn buurt met een grote auto vandaar dat ik het hier even probeer..
Re: hulp gevraagd in hoorn
Geen ANWB lid? Als je Jeep rijdt hoef dat misschien niet.... Ik kom helaas uit het mooie Limburg dus dat gaat niet lukken
Gr, Bart
Gr, Bart
Zit helaas in Dordrecht , normaal zit ik in bovenkarspel , weet ook ff niks !
probleem is opgelost .. bedankt voor de hulp en het mee denken .. kuch.. haha
gewone personenwagen kan ook alleen moet je even wat geduld hebben zeker bij een accu die leeg is.
Startkabels eraan en met stationaire draaiende motor de lege accu bijlade (half uurtje wachten) ja duurt ff dus tijd voor koffie.
Na dat half uurtje krijg je hem naar alle waarschijnlijkheid wel gestart.
Startkabels eraan en met stationaire draaiende motor de lege accu bijlade (half uurtje wachten) ja duurt ff dus tijd voor koffie.
Na dat half uurtje krijg je hem naar alle waarschijnlijkheid wel gestart.
serine Schreef:
-------------------------------------------------------
> probleem is opgelost .. bedankt voor de hulp en het mee denken .. kuch.. haha
Kuch kuch
Bij een aanrijtijd van ruim anderhalf uur was ik gauw klaar met het meedenken
-------------------------------------------------------
> probleem is opgelost .. bedankt voor de hulp en het mee denken .. kuch.. haha
Kuch kuch
Bij een aanrijtijd van ruim anderhalf uur was ik gauw klaar met het meedenken