Larocenter etc

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marthijn

Larocenter etc

Bericht door Marthijn »

Beste Landrover liefhebbers,

Hierbij wil ik graag even het hele Larocenter verhaal vertellen en een paar dingen verduidelijken.

1. nav bericht Jan Schluter: het werk wat er aan die auto zat was absoluut niet voor 1500 te doen, ik kan de prijsopgave online zetten voor de geintresseerden.
Onze werkwijze is al jaren analyse mankementen, gedetailleerde prijsopgave naar klant.
Klant niet accoord, helaas dan schroeven we de auto weer dicht en zetten hem buiten, wel accoord , prima, getekend accoord onder de offerte en een aanbetaling en dan gingen we aan de gang.
Marthijn

Re: Larocenter etc

Bericht door Marthijn »

Beste Landrover liefhebbers,

Hierbij even het verhaal van de Larocenter zijde over diverse dingen.

1. jan Schluter:
Voor de geintresseerden kan ik de factuur nog wel terugzoeken waarop is te zien wat er allemaal gedaan is voor 9000,-.en online zetten.
Laat 1 ding duidelijk zijn Jan heeft de auto gebracht , wij hebben hem nagelopen en een prijsopgave gemaakt.
Overlegt met de klant, klant zegt nee, helaas auto dicht schroeven en weer buiten zetten. zegt de klant ja dan hebben we een getekend accoord nodig en een aanbetaling daarna gaan we aan de gang.
Zo ook heeft hij dat gedaan en hebben z'n laro tiptop in orde gemaakt.

2. Larocenter heb ik moet beeindigen omdat mijn gezondheid voortgang niet meer toe liet, we hebben de stekker eruit getrokken met de agenda nog 3 weken vol.
Ik ben in Maart 2011 van achteren aangereden, ik stond stil op een provinciale weg en er kwam er eentje met 70/ 80 zonder remmen achterin zetten (hij zat op z'n telefoon te kijken en niet op de weg).
Het gevolg is geweest beschadigde rug en nekwervels, de gevolgen hiervan waren verstrekkend. tegen beter weten in heb ik nog geprobeerd door te werken maar dat ging niet langer.gezondheid kan je met geen geld terug kopen en een zaak wel.
Inmiddels na bijna 2 jaar revalidatie zit ik weer rond de 50% van mijn kunnen en kan weer rustig enkele uren op een dag functioneren.

3. Er is altijd wel wat fout gegaan en het laatste half jaar zeker, dat betreur ik ook
Maar de meeste negatieve verhalen over bedrijven en larocenter zijn erg eenzijdig en de halve waarheid.
Veel mensen die klaagden over een ander bedrijf en bij ons voor groot werk kwamen, belde ik het betreffende bedrijf en bleek het verhaal toch een stuk anders als dat de klant vertelde, het zelfde geld hier op het forum.

4. Ja, ik woon tegenwoordig in Hellum , Groningen.
Nee, geen openbare garage. al revaliderend probeer ik mijn werk weer een beetje op eigen locatie op te pakken.
Voornamelijk in en verkoop van landrovers en anders leuks.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Marthijn (voorheen eigenaar Larocenter)
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Altijd fijn om 2 kanten van een verhaal te horen
Geert LW79

Bericht door Geert LW79 »

+1

Geert (Schildwolde)

Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)

P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('945fc906f1b5a1f1877cf1d530c3ee9b', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16278911, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Erik Vos

Bericht door Erik Vos »

duidelijk verhaal
Dennis Fabel

Bericht door Dennis Fabel »

Je kunt het nou eenmaal niet iedereen naar zijn zin maken.
Sterkte met je revalidatie en je nieuwe zaak !

mvg,
Dennis
Robert

Bericht door Robert »

Maar waarom is de zaak dan failliet gegaan? Je had toch mensen in dienst die de lichamelijke arbeid verrichtten? Je had desnoods een bedrijsleider kunnen nemen. Waarom heb de zaak desnoods niet opgeheven. Nu spullen geveild zijn zullen er vast partijen zijn die er financieel slechter van zijn geworden.
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

Robert Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar waarom is de zaak dan failliet gegaan? Je had
> toch mensen in dienst die de lichamelijke arbeid
> verrichtten? Je had desnoods een bedrijfsleider
> kunnen nemen. Waarom heb de zaak desnoods niet
> opgeheven. Nu spullen geveild zijn zullen er vast
> partijen zijn die er financieel slechter van zijn
> geworden.

Robert,

Snap je zoiets niet?
Als een bedrijf netaan leuk draait, en dat netaan leuk draaien hangt in belangrijke mate op de baas van het spul, en die baas valt dan uit dan heb je eerst een "bedrijfsleider" nodig die die bedrijfsleider kan selecteren en inwerken.
In theorie kan je alle kosten die er rond de bedrijfsvoering ontstaan gaan verhalen op iemand die je - zoals in dit geval - ziek rijdt, maar voor je die kosten verhaald hebt is de financiële bodem al lang uit de business. Alleen als je jezelf en het bedrijf heel riant in de verzekeringen hebt gestoken kan zoiets bekostigen, alleen betaal je dan al die jaren dat er niks mis gaat een bedrag aan premies dat niet mis is.

Marc
Plaats reactie