Goedeavond,
Wij hebben een discovery TD5 HSE maar de lampjes van de ATC- ECU airco regelaar doen het niet. Hoe kan ik het blok er uithalen? Is de verlichting makelijk te vervangen ?
Alleen de display doet het maar de temperatuur knoppen en deknoppen onderaan zijn niet zichtbaar. Op de tast moet ik voelen welke knop ik moet hebben. Tevens is de verlichting van het klokje stuk dus vervang ik ook maar direct. Ik hoop dat iemand weet hoe ik bij de lamjes kan komen.
VrGr Karel
Uitbouwen ATC - ECU uit discovery TD5 2002
Re: Uitbouwen ATC - ECU uit discovery TD5 2002
Dat gaat heel eenvoudig, lastig uit te leggen dus bekijk even de twee video's om het idee te krijgen.
Delampjes die er in zitten zijn een beetje apart, bestel deze van te voren allemaal bij b.v. Budgetparts of een van de andere bekende Landrover onderdelen leveranciers.
als je lokaal een groote automateriaalenzaak hebt dan zou je daar ook kunnen slagen.
of deze
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Delampjes die er in zitten zijn een beetje apart, bestel deze van te voren allemaal bij b.v. Budgetparts of een van de andere bekende Landrover onderdelen leveranciers.
als je lokaal een groote automateriaalenzaak hebt dan zou je daar ook kunnen slagen.
of deze
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Ik ging ook voor dashboard lampjes in de buurt maar die zijn bij de reguliere niet te koop wel bij LR bedrijven zo rond de 6 eurootjes per stuk
Dat zijn mooie filmpjes,sinds de koop 2 jaar geleden waren mijn climat control lampjes nooit brandende,ik dacht dat t zo hoorde en vond t altyd erg onhandig in t donker,altyd op de tast en begreep niet waarom de engelsen zo dom konden zijn daar geen verlichting hadden,tot vandaag,ik was de sufkop ihihihihih