Ik ben bezig met het wisselen van de assen onder mijn Defender. De assen zijn nu bijna schoon en ik wil de radiusarmen, A-frame, stuurstangen en panhard stang ook even netjes maken.
Wie weet in de omgeving Den Haag een goed adres? Eventueel alleen stralen, dan werk ik ze af met verf. Meteen poedercoaten is ook prima, maakt het helemaal mooi.
Alvast bedankt voor het meedenken.
David
Lease-auto 2012 Volvo V50 D2 -- Speeltje 1 2004 Lotus Elise 111R -- Speeltje 2 1986 Land Rover 90 200 Tdi
Stralen (en poedercoaten)
Re: Stralen (en poedercoaten)
Beter is alleen verven na het stralen, poedercoat ziet er mooi uit voor een tijdje maar bij scheurtjes of beschadigingen in de poedercoat kan er onder de poedercoat roest ontstaan waardoor je niet in de gaten hebt dat je wagen aan het wegrotten is. Het allermooiste is stralen, verzinken en dan verven.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
Sorry geen adres.
Maarrrr.. overweeg het poedercoaten nog even. Ik heb geen persoonlijke ervaring met poedercoaten en dat zeg ik er netjes bij want anders is het: "ik denk.., ik vind." Er zijn hier wel mensen die het gedaan hebben, o.a. Bart van Dessel wellicht dat die je kunnen vertellen of het op een gevoellige plek als onder de auto lang goed blijft. De fietsenrekken, lantaarnpalen etc. die ik op straat zie vind ik meestal om te huilen, zeker als er geen zink onder zit veel afgebladderde stukken en verborgen roest.
Succes!
Maarrrr.. overweeg het poedercoaten nog even. Ik heb geen persoonlijke ervaring met poedercoaten en dat zeg ik er netjes bij want anders is het: "ik denk.., ik vind." Er zijn hier wel mensen die het gedaan hebben, o.a. Bart van Dessel wellicht dat die je kunnen vertellen of het op een gevoellige plek als onder de auto lang goed blijft. De fietsenrekken, lantaarnpalen etc. die ik op straat zie vind ik meestal om te huilen, zeker als er geen zink onder zit veel afgebladderde stukken en verborgen roest.
Succes!
Kijk eens op zelfzandstralen.nl. Zij verzorgen ook het poedercoaten. Zelf geen ervaring mee maar wel enigzins in de buurt.
Ik stuur ze een mail. Is inderdaad in de buurt
Thanks voor de tip.
Katteker Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kijk eens op zelfzandstralen.nl. Zij verzorgen ook
> het poedercoaten. Zelf geen ervaring mee maar wel
> enigzins in de buurt.

Thanks voor de tip.
Katteker Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kijk eens op zelfzandstralen.nl. Zij verzorgen ook