Tomatos.nl....?
Tomatos.nl....?
Wie zit er achter tomatos.nl? Waarom krijg ik daar opeens ongevraagde "kerstgroeten" (lees bedrijfsreclame) van per mail?
Doe dat nou niet..... Dat is niet zo netjes.
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Doe dat nou niet..... Dat is niet zo netjes.
Sander Lelieveld
Snorkel.Runde.NL
Re: Tomatos.nl....?
Nee, lijkt me niet.
Ik zie andere namen er onder staan. Maar die noem ik hier niet meteen, ik wil ze niet te hard aan de paal nagelen
(Maar wel een beetje dus )
Ik zie andere namen er onder staan. Maar die noem ik hier niet meteen, ik wil ze niet te hard aan de paal nagelen

Ik hou niet van kale jonkers, gewoon de namen benoemen. Oftewel met de billen bloot.gr. Juppe.
Nee Jup, niet gelijk, ik geef ze eerst nog een kans...
Kijken of het wel "echte" prikkers zijn
Sander Lelieveld
Snorkel.Runde.NL
Kijken of het wel "echte" prikkers zijn

Sander Lelieveld
Snorkel.Runde.NL
Sander .ik ben geen tomato,maar wens je wel alvast (wat vroeg) prettige kerstdagen en een voorspoedig 2013.Vr gr Henk B.
Hallo allemaal,
Mijn excuses, mijn naam is Patrick (gewoon met de billen bloot dus) en ben lid van de Landroverclub. Ik rij zelf ook in een Laro (voor de kenners een Defender 90 300Tdi uit 1993
Het is niet mijn bedoeling geweest om reclame te maken voor mijn bedrijf, maar wilde de vrienden/mensen in mijn omgeving een 'vriendelijke' kerstgroet bezorgen.
De reden dat jullie hem ook hebben gekregen is waarschijnlijk omdat we eerder contact, via de mail, met elkaar hebben gehad. Of via de LRCH of via marktplaats.
Nogmaals het is absoluut niet als SPAM bedoelt maar als een groet (de kerstgedachte).
Vrolijk kerstfeest allen en ik hoop jullie in 2013 weer te treffen in de blubber.
Mijn excuses, mijn naam is Patrick (gewoon met de billen bloot dus) en ben lid van de Landroverclub. Ik rij zelf ook in een Laro (voor de kenners een Defender 90 300Tdi uit 1993
Het is niet mijn bedoeling geweest om reclame te maken voor mijn bedrijf, maar wilde de vrienden/mensen in mijn omgeving een 'vriendelijke' kerstgroet bezorgen.
De reden dat jullie hem ook hebben gekregen is waarschijnlijk omdat we eerder contact, via de mail, met elkaar hebben gehad. Of via de LRCH of via marktplaats.
Nogmaals het is absoluut niet als SPAM bedoelt maar als een groet (de kerstgedachte).
Vrolijk kerstfeest allen en ik hoop jullie in 2013 weer te treffen in de blubber.
Dank je wel. Zie je wel, komt het toch weer goed... Je hoeft niet gelijk iemand neer te sabelen om dingen op te lossen. We zijn geen Amerikanen....
Dank je Patrick!
Vrolijke kerst, allemaal, (Patrick en Sandra ook!) met echt varken in plaats van Spam
Of doe maar kalkoen!
Sander Lelieveld
Snorkel.Runde.NL
Dank je Patrick!
Vrolijke kerst, allemaal, (Patrick en Sandra ook!) met echt varken in plaats van Spam

Sander Lelieveld
Snorkel.Runde.NL
Ach ja kan gebeuren. Misschien idee. Gebruik je knop send to all nooit meer. En als je een mailtje naar meer mensen stuurt gebruik dan de functie BCC (=Blank Carbon Copy). Dan staat alleen de afzender en het adres waar het bericht naar toe moet in het mailtje. Alle andere adressen waar de mail naar toe moet staan er dan niet in. Komt zo'n mailtje per ongeluk in de fuik van spambot terecht dan komt er maar 1 adres los om te kunnen spammen. Terwijl de spambots anders een hele lading adressen kunnen oogsten.
Arnold.
Arnold.
Helaas weet lang niet iedereen dat, fijn dat jij het ook nog even onder de aandacht brengt.
Opvoeden is soms moeilijk
(Maar is ook wel kennis die je eigenlijk niet nodig zou moeten hebben, maar helaas, de moderne maatschappij....)
Opvoeden is soms moeilijk

Ik vind het geen opvoeden. Niet iedereen weet hoe het internet werkt. Wat dat betreft ieder zijn vak. Er is dan niets mis mee om het te vertellen. Net zo goed al het plaatsen van een telefoon nummer in een (Voor een knowbot) makkelijk leesbare vorm op een forum of in een mailtje. Ook dat is iets dat je beter niet kunt doen.
Opvoeden vind ik meer iets voor kinderen en strenge onderwijzers. Niet iets voor volwassenen die toevallig iets niet weten.
Arnold.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/12/2012 14:24 door Exfietser.
Opvoeden vind ik meer iets voor kinderen en strenge onderwijzers. Niet iets voor volwassenen die toevallig iets niet weten.
Arnold.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/12/2012 14:24 door Exfietser.
Re: Tomatos.nl....? < BCC >
BCC en nog eens BCC ... het kan niet vaak genoeg gezegd worden !!
(Ik kijk graag stiekem in die CC lijstjes, maar dat is onschuldig vergeleken met de professionele Spammers)
Marc
(Ik kijk graag stiekem in die CC lijstjes, maar dat is onschuldig vergeleken met de professionele Spammers)
Marc
Patrick, ben blij dat je erbij hoort.Van mijn kant een welkom.Misschien een streep onder de naam Patrick, voor op de Prikpagina. gr. Juppe.
Re: Tomatos.nl....? < BCC >
Inderdaad, het kan niet vaak genoeg uitgelegd worden. Ik krijg regelmatig "professionele" mailtjes en nieuwsbrieven op mijn werkadres met 200 emailadressen in de CC: ... Zo is jouw adres ook weer bij die 199 anderen bekend, wat je helemaal niet wilt...
Maar goed, Patrick had het tenminste goed gedaan via een profesionele dienst en geen CC.
Dus ook fijne feestagen Patrick en eenieder die dit leest!
Maar goed, Patrick had het tenminste goed gedaan via een profesionele dienst en geen CC.
Dus ook fijne feestagen Patrick en eenieder die dit leest!