Beste vrienden,
Ik ben bezig met het repareren/vernieuwen van de bekende hoekstukken onder de voorruit. Nu heb ik inmiddels 'repair panels' besteld en vraag ik me af hoe het plaatwerk origineel heeft gezeten. Ik zie dat eronder een basis zit waar het plaatwerk waarschijnlijk tegenaan gelast zat. Is dit de voorstijl van het voorportier die helemaal doorloopt tot aan de bevestiging van het scharnier van de voorruit? Dus de vraag is eigenlijk: is het bestaande plaatwerk tegen een basis zoals een voorstijl aangelast of is het plaatwerk 'gewoon' een geheel?
Vanuit de partsmanual wordt het me ook niet duidelijk. Als iemand er ook duidelijke foto's van heeft zou dat mooi zijn.
Graag tips hoe dit aan te pakken.
Foto's bijvoegen lukt ff niet, komt zo....Gelukt! maar nu alleen een link ernaartoe.
[picasaweb.google.com]
4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/12/2012 14:02 door Katteker.
lassen repair panels bulkhead
Re: lassen repair panels bulkhead
Mogelijk heb je aan deze koppeling iets?!
Succes!
Bob
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag, 1978)
Succes!
Bob
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag, 1978)
Re: lassen repair panels bulkhead
Iemand enig idee?
Behoren de boutgaten van het scharnierpunt van de voorruit op het schutbord toe aan een apart onderdeel of is het schutbord nu eenmaal zo samengesteld, als een stuk dus.
Hier nog een aardig link hoe een A-post te vervangen.
[picasaweb.google.com]
Gr Gijs
Behoren de boutgaten van het scharnierpunt van de voorruit op het schutbord toe aan een apart onderdeel of is het schutbord nu eenmaal zo samengesteld, als een stuk dus.
Hier nog een aardig link hoe een A-post te vervangen.
[picasaweb.google.com]
Gr Gijs