schakelaar dash en interieur verlichting
schakelaar dash en interieur verlichting
De eerste modelen van de 90, 110 hadden een schakelaartje voor de verlichting van het dashboard en interieur. Nu is dit in de civiele wereld de meest nutteloze schakelaar in de auto maar goed hij zit er nu eenmaal in.
Bij mij is de schakelaar (achterkant) gebroken, dus denk even kijken welk nummer dat ding heeft en een nieuwe bestellen. Helaas gaat die vlieger niet op
Het nummer dat ik moet hebben is PRC2497 (combi interieur, dashboard) als ik dit ga zoeken krijg ik te zien dat dit nummer vervangen is door PRC7371. Nu is deze laatste alleen voor de interieurverlichting zover ik kan zien.
Welke schakelaar moet ik hebben (met een nummer dat niet vervangen is) want ik word nu alleen maar verwezen naar de verkeerde (vanaf GA............)
Bij mij is de schakelaar (achterkant) gebroken, dus denk even kijken welk nummer dat ding heeft en een nieuwe bestellen. Helaas gaat die vlieger niet op
Het nummer dat ik moet hebben is PRC2497 (combi interieur, dashboard) als ik dit ga zoeken krijg ik te zien dat dit nummer vervangen is door PRC7371. Nu is deze laatste alleen voor de interieurverlichting zover ik kan zien.
Welke schakelaar moet ik hebben (met een nummer dat niet vervangen is) want ik word nu alleen maar verwezen naar de verkeerde (vanaf GA............)
Re: schakelaar dash en interieur verlichting
ja die kan ik honderden vinden ik moet die andere hebben deze is alleen voor de interieur verlichting moet ook nog een metertje op het schakelaartje staan
[www.thexmod.com]
Sold out helaas.....
Hier nog wel.
[www.brit-car.co.uk]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/12/2012 18:09 door Mud Machine.
Sold out helaas.....
Hier nog wel.
[www.brit-car.co.uk]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/12/2012 18:09 door Mud Machine.
Ik heb nog zo'n dashbordhoek van een 83-er liggen met schakelaars. Ik wil morgen wel effe voor je kijken?
Grtz. Erik
Grtz. Erik
Re: schakelaar dash en interieur verlichting-heb er 1
Net effe gekeken, is wel gebruikt maar denk de goede. Een 3 standen schakelaar en het 'meter-symbooltje' is duidelijk te zien.
Als je intresse hebt, PB maar.
Grtz. Erik
Als je intresse hebt, PB maar.
Grtz. Erik
Beste Erik,
mocht ' defendertje 90' niet reageren dan heb ik wel interesse. De noodverlichting is vandaag bij mij afgebroken. De andere is ook niet al te best meer. Wat zou je ervoor willen hebben?
Gr
Erik One-ten+LW op 't werk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Net effe gekeken, is wel gebruikt maar denk de
> goede. Een 3 standen schakelaar en het
> 'meter-symbooltje' is duidelijk te zien.
>
> Als je intresse hebt, PB maar.
mocht ' defendertje 90' niet reageren dan heb ik wel interesse. De noodverlichting is vandaag bij mij afgebroken. De andere is ook niet al te best meer. Wat zou je ervoor willen hebben?
Gr
Erik One-ten+LW op 't werk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Net effe gekeken, is wel gebruikt maar denk de
> goede. Een 3 standen schakelaar en het
> 'meter-symbooltje' is duidelijk te zien.
>
> Als je intresse hebt, PB maar.
Wat heb jij nodig dan? Heb een draadboom enzo compleet liggen van een 83-er.
Schakelaar gaat denk ik naar Roy.
Grtz. Erik
Schakelaar gaat denk ik naar Roy.
Grtz. Erik
Hoi,
Moet nog iemand zo een schakelaartje hebben?, ik heb bij onze Ninety alles omgebouwd naar een middenconsole en deze schakelaar ligt te liggen in een krat met onderdelen. Moet hem wel even zoeken, maar voor de verzendkosten kun je hem hebben.
Groeten,
Jos
Moet nog iemand zo een schakelaartje hebben?, ik heb bij onze Ninety alles omgebouwd naar een middenconsole en deze schakelaar ligt te liggen in een krat met onderdelen. Moet hem wel even zoeken, maar voor de verzendkosten kun je hem hebben.
Groeten,
Jos
Jos, wat heb je nog meer liggen waar je vanaf wilt? Heb je een pb gestuurd (schakelaar mag uiteraard naar iemand anders)