hallo,
kan iemand mij helpen aan een parts manual van een RRC uit 1984? Tot nu toe zie ik ze alleen vanaf 1986???
Thanks!
Parts manual Range Rover Classic 1984 gezocht
Re: Parts manual Range Rover Classic 1984 gezocht
Die heb ik op cd-rom incl parts manual.
gr, Bart
gr, Bart
Beste Bart,
Zou je mij op lr-defender@hotmail.com kunnen doorgeven wat je er voor wil hebben?
Bedankt, John
Zou je mij op lr-defender@hotmail.com kunnen doorgeven wat je er voor wil hebben?
Bedankt, John
Ik zou ook eBay ervoor in de gaten houden. En dan echt op ebay.co.uk kijken (wil weleens verschillende resultaten geven t.o.v. ebay.nl..)
De laatste tijd heb ik zelf wat manuals voor Series 2 gezocht en zag en-passant van de andere modellen ook best veel voorbij komen. Zowel op CD als in hard copy, die laatste met meer of minder vette vingerafdrukken. CD is natuurlijk goedkoper versturen dan hard-copy, maar wellicht is er nog ergens een online download te vinden...
Succes! Ronald
PS: Toevallig in een ander recent draadje staat e.e.a. over aankopen via eBay/verzenden vanuit UK.
De laatste tijd heb ik zelf wat manuals voor Series 2 gezocht en zag en-passant van de andere modellen ook best veel voorbij komen. Zowel op CD als in hard copy, die laatste met meer of minder vette vingerafdrukken. CD is natuurlijk goedkoper versturen dan hard-copy, maar wellicht is er nog ergens een online download te vinden...
Succes! Ronald
PS: Toevallig in een ander recent draadje staat e.e.a. over aankopen via eBay/verzenden vanuit UK.
Ik heb het al met John geregeld
Gr, Bart
Gr, Bart