restantjes bijna gratis, kijk maar effe
restantjes bijna gratis, kijk maar effe
Dag prikkers, ben vandaag 's wezen inventariseren (eind vh jaar nadert). Hier liggen kisten vol steekassen en propshafts. Het blijft hier maar liggen, veel vraag is er ook niet naar, dus ik dacht, ik maak een leuk berichtje op de prik, met veel uitroeptekens, en voor belachelijk lage prijzen, bijvoorbeeld: Steekassen!! € 10,- per stuk!! Uitzoeken!! 10 splines en 24 splines!! Propshafts!! € 10,- per stuk!! Alleen achter, uitzoeken!! Sla je slag!! Verder nog een kist vol deurrubbers, kabelbomen, oude aircopompen, gebruikte schokbrekers. En eigenlijk nog heel veel meer spulletjes van gedemonteerde Range Rovers en Discovery's. De prijsjes zijn echt heel laag, ik wil er vanaf en weggooien is toch zonde??? Afhalen overdag, enkele doordeweekse dagen of evt. op zaterdag, weg = weg.
Groetjes, Bart
info apestaartje bartsautoservice punt nl
Groetjes, Bart
info apestaartje bartsautoservice punt nl
Re: restantjes bijna gratis, kijk maar effe
Beste Bart. Liggen daar ook spullen tussen voor een licht gewicht'' Land-Rover ''. Groet Juppe.
Hoi Juppe, nee, alleen zwaar gewichten, Range Rover Classic en Disco-spul en veel delen die daarvan ook op Defenders/90/110 passen. Incl. gratis koffie, gevulde koek en een foto van Vera.
Gr, Bart
Gr, Bart
Bart, bedankt voor de reactie, was misschien leuk geweest om die kant van, Brabant/ Limburg weer eens te bezoeken. gr. Juppe.
Je bent altijd welkom, opsturen doe ik helaas niet, heb daar al meerdere mailtjes voor gekregen,
Gr, Bart
Gr, Bart
daar was hij toch van verbannen?
iets met zijn Vera en puppy
iets met zijn Vera en puppy
Levenslang verbannen....of het echt de bedoeling is weet ik niet, Berry en Sanoma doen in ieder geval geen moeite.
Gr, Bart.
Gr, Bart.
Bart, ik wil wel een propshaft en een deurrubber linksvoor (bestuurder 4-deurs).
Kan ik nog die softdash lichtmetale velgen omruilen tegen het setje vogues? Banden maakt absoluut niet uit.
Kan ik nog die softdash lichtmetale velgen omruilen tegen het setje vogues? Banden maakt absoluut niet uit.
Hoi Tom,
deurrubbers voorzijde ben ik inmiddels helemaal doorheen, propshaft achter leg ik voor je apart, velgen ruil ik met je, geen probleem, zal er banden opleggen zodat je er in ieder geval effe mee kunt rijden. Heb hier nog een setje van die heldere koplampen voor je liggen,
gr, Bart
deurrubbers voorzijde ben ik inmiddels helemaal doorheen, propshaft achter leg ik voor je apart, velgen ruil ik met je, geen probleem, zal er banden opleggen zodat je er in ieder geval effe mee kunt rijden. Heb hier nog een setje van die heldere koplampen voor je liggen,
gr, Bart
Bart, als je wel eens rhd voertuigen heb gehad, heb je de koplampen nog?
dit ivm een set voor mijn defender, de 101fc en mijn 109.
cheers, Arjan
(zal wel verzonden moeten worden, daar worden we het vast wel over eens)
dit ivm een set voor mijn defender, de 101fc en mijn 109.
cheers, Arjan
(zal wel verzonden moeten worden, daar worden we het vast wel over eens)
Arjan.
Ik denk dat R Bolleboom containers vol heeft van RHD koplampen.
fb
Ik denk dat R Bolleboom containers vol heeft van RHD koplampen.
fb
Hoi Arjan,
ik heb er geen liggen helaas.
Gr, Bart
ik heb er geen liggen helaas.
Gr, Bart