Hallo allen, waren we weer!
Ditmaal gaat het om de passagiersdeur.
Het onderste deel van de passagiers deur van mijn SIII 109 sluit goed aan op de rubbers in de deur opening, maar het bovendeel waar het glas in zit niet. Helemaal bovenaan staat het raam zo'n 7-10mm naar buiten vergeleken met de metalen rand van de voorruit.
Ik zie wel dat het bovendeel met het glas d.m.v. 2 bouten aan het onderste deurdeel zit, maar niet hoe je dit evt. zou kunnen stellen.
Aangezien deze kier tijdens het rijden in de regen niet altijd op enthusiaste medepassagiers kan rekenen vroeg ik me af of er een trukje is om de deur goed af te stellen?
Groet,
Wouter
Deur afstellen
Re: Deur afstellen
Wouter,
ZIt de rubber rand goed?
Verder kun je overwegen een soort taps vulstukje op de montagebout te zetten. Overigens was bij mij enig beheerst geweld nodig om de boel uiteindelijk redelijk sluitend te krijgen
mvg Hans
ZIt de rubber rand goed?
Verder kun je overwegen een soort taps vulstukje op de montagebout te zetten. Overigens was bij mij enig beheerst geweld nodig om de boel uiteindelijk redelijk sluitend te krijgen
mvg Hans
Hans,
De rubber rand lijkt goed te zitten maar ik heb het raam nog niet compleet los gehad omdat ik eerst wou weten of er een handigheidje voor was. Als jij het al hebt over beheerst geweld dan vermoed ik dat er niet echt een handigheidje is. Zal de boel eens compleet demonteren en met beleid overtuigen te gaan zitten zoals ik dat wil
Alvast bedankt!
De rubber rand lijkt goed te zitten maar ik heb het raam nog niet compleet los gehad omdat ik eerst wou weten of er een handigheidje voor was. Als jij het al hebt over beheerst geweld dan vermoed ik dat er niet echt een handigheidje is. Zal de boel eens compleet demonteren en met beleid overtuigen te gaan zitten zoals ik dat wil
Alvast bedankt!
beetje bij buigen.....
gebeurt af fabriek ook.
gewoon knie'tjes er tegen en flinke ruk geven.
gebeurt af fabriek ook.
gewoon knie'tjes er tegen en flinke ruk geven.