Pffffff wat een gesleutel man......
Maar het begon met de melding kloink in de aandrijflijn.
Veel tips en trics gekregen waarvoor mijn onnoemelijke dank.
De cardanassen er tussenuit en geheel nazien. lekker doorsmeren en apartleggen.
De steekassen eruit en met 1 cardan op de sper ff rondtuffen.
mzzzzz is het nog steeds niet helemaal.
A frame bal heb ik al aangetrokken
ff aanbellen bij buurman Stout. Hebbie nog tips Jan?
check je panhard en je reactiearmen eens.
Alles nagelopen en idd er is wel wat te los dus alles aangetrokken.
Nog niet..........(klote ding.....)
Weer rijden, de snaren maar vervangen want dat was ook aan de beurt maar er blijft een dingetje inzitten.
Er naast erop en er onder en ja hoor ik zie de rotzak zitten..
Wat was het nou.
Tijdens de gehele aswissel enzo van de kameel was ik nog geen volleert monteur (nog niet trouwens) en ben weleens vergeten wat borgvloeistof vergeten aan te brengen.
Ik had al heel veel boutjes en moertjes weer los gehad maar EENTJE nog niet.
Dit was een bout waarmee de asstomp aan de as zit en die was los en gebroken en lag lekker tussen schijf en hub te klooien.
Die is vervangen en hij rjdt weer super.
Heerlijk zo'n kar met puzzels
nu eerst een
JW
kloink tik en dergelijk opgelost
Re: kloink tik en dergelijk opgelost
Je hebt het gevonden, en daar gaat het om!
Proost!
Arthur
Proost!
Arthur
kijk dat vind ik nou netjes van je auto.
Hij(of zij) laat je eerst even alles netjes fijn nalopen en natrekken zodat je de wetenschap hebt dat het wel alles netjes vast zit. daarbij was het maar een kwestie van een moer aandraaien om het euvel te verhelpen dus je hebt je beurs nog niet open hoeven te trekken. Is toch weer heel erg netjes van je auto. Wat zijn landrovers toch mooie auto's hè
Hij(of zij) laat je eerst even alles netjes fijn nalopen en natrekken zodat je de wetenschap hebt dat het wel alles netjes vast zit. daarbij was het maar een kwestie van een moer aandraaien om het euvel te verhelpen dus je hebt je beurs nog niet open hoeven te trekken. Is toch weer heel erg netjes van je auto. Wat zijn landrovers toch mooie auto's hè
goed gedaan jw ! toch gevonden uiteindelijk !
dan heb je m ckr verdiend proost !
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
dan heb je m ckr verdiend proost !
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
Jan Willem, inderdaad alleen maar mooi. Nu zit alles goed, dat weet je ook. LIever twee keer losgehad dan helemaal niet, nu weet je meer van hoe alles in elkaar steekt, en is het weer gangbaar voor jaren. Prettig te weten.