110 DCPU
-
Alex aka Grizzly
Re: 110 DCPU
Ben benieuwd
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
-
Alex aka Grizzly
A3109 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Over vier weken weet ik er nog een.
> A3.109
hahahaha
-------------------------------------------------------
> Over vier weken weet ik er nog een.
> A3.109
hahahaha
-
88serie123
Morgen gaat er één naar de keuring bij de RDW. Was tot juli een 3 deurs hardtop op grijs kenteken. Is nu een DCPU en wordt daarna een STW. .
Tja je moet wat he, met 3 kinderen. De auto is 11 jaar oud en heeft nog maar 85.000 km gelopen. Ooit nieuw bij de dealer gekocht. Doel een STW op hetzelfde kenteken. Alleen bij de DCPU behoud je je kenteken, maar betaal je wel bpm en mrb voor een personenwagen. Inruilen voor een Puma zie ik niet zitten. En een gebruikte TD5 heeft meer km's. Daarnaast gaat alles los om beter te conserveren.
Groet,
Adriaan
Tja je moet wat he, met 3 kinderen. De auto is 11 jaar oud en heeft nog maar 85.000 km gelopen. Ooit nieuw bij de dealer gekocht. Doel een STW op hetzelfde kenteken. Alleen bij de DCPU behoud je je kenteken, maar betaal je wel bpm en mrb voor een personenwagen. Inruilen voor een Puma zie ik niet zitten. En een gebruikte TD5 heeft meer km's. Daarnaast gaat alles los om beter te conserveren.
Groet,
Adriaan
-
Erik One-ten+LW op 't werk
Oké, grappig. Ik wil mijn 110 stawag juist ombouwen naar DCPU. Gewoon voor de fun..
Als je nog wat nodig hebt, zijpanelen, honderek..
Verder zijn er maar weinig geloof ik.
Grtz. Erik
Als je nog wat nodig hebt, zijpanelen, honderek..
Verder zijn er maar weinig geloof ik.
Grtz. Erik