kabelboom td5 in 110 uit 84 ? en meer vragen td5

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
dirk ambu

kabelboom td5 in 110 uit 84 ? en meer vragen td5

Bericht door dirk ambu »

beste

voor de bouw van mijn 110 1986 wil ik de klokken van een td5 gebruiken en het middelste deel waar de radio in zit en de knopjes voor de ramen enz gebruiken
is er iemand die weet waar de kabelboom van de td5 stopt
gaat deze vanaf het dashboard in een keer door naar de ecu ? en moet ik daar dan een aanpassing doen

weet iemand of het dan ook mogelijk is om het alarm van de td5 te gebruiken ?of is daar ook de ecu voor nodig ?

en weet iemand waar ik de stekkers kan kopen die aan de boom van een td5 zitten ik wil de bestanden boom zo min mogelijk verbouwen
ik maak liever een verloop kabel vanaf de originelen boom dan zou ik er in de toekomst altijd nog een td5 in kunnen hangen wat dan in een keer weer past

ik hoor graag jullie reactie

groet dirk ambu
Andrew Colville

Re: kabelboom td5 in 110 uit 84 ? en meer vragen td5

Bericht door Andrew Colville »

Bij de Td5 zit alarm, ABS/TC , en Td5 aansturing verwerkt in de hoofd kabelboom achter je dashbord, ook de Klokken worden deels door de ECU gestuurd ( denk aan KM teller, temp meter, olidruk schakelaar, toerenteller )

Om het simpel te houden kun je beter de draadboom van de Td5 inbouwen, en dan je huidige motor hier aan koppelen. In de toekomst kun je de Td5 er zo inhangen.

Als het enkel gaat om het middenconsole dan kun je beter die van Mudstuf bestellen.

Groetjes Andrew
Plaats reactie