Rangerover 1991
-
laro
Rangerover 1991
Hallo,ik kan een Rangerover kopen is bouwjaar 1991 maand juni is met dieselmotor,zit hierin een TDI motor of een Vm ?
-
Frans Bonnes
Re: Rangerover 1991
Hoogstwaarschijnlijk een 2.5Liter VM, tenminste aan het bouwjaar te zien. En als hij nog origineel is
Maar dat kan je gauw genoeg zien als je de motor ziet, een VM heeft 4 aparte koppen.
fb
Maar dat kan je gauw genoeg zien als je de motor ziet, een VM heeft 4 aparte koppen.
fb
-
Bart van Dessel
En dan staat bij een VM op de achterklep TurboD i.p.v. TDi. Ik rij zelf een tijdje nu met een ingeruilde 2.5 VM en het bevalt me best goed, reputatie van die blokken is echter niet best. Een echte tdi is gewoon veel beter.
gr, Bart
gr, Bart
-
Frans Bonnes
Bart,
Reputatie is niet best ( vooral van de 2.4 ) omdat men zich niet aan de "regels" houdt.
Deze motoren moeten gewoon rustig op temperatuur komen, dan is er niks mis mee, maar als men ze wil rijden als een bijv. een V8 of een 300 TDi ( gas erop en gaan), dan gaat het mis.
Ik heb zelf een tijdje met een RR met een 2.5 VM gereden en er nooit problemen mee gehad.
fb
Reputatie is niet best ( vooral van de 2.4 ) omdat men zich niet aan de "regels" houdt.
Deze motoren moeten gewoon rustig op temperatuur komen, dan is er niks mis mee, maar als men ze wil rijden als een bijv. een V8 of een 300 TDi ( gas erop en gaan), dan gaat het mis.
Ik heb zelf een tijdje met een RR met een 2.5 VM gereden en er nooit problemen mee gehad.
fb
-
Bart van Dessel
Ik heb er ook geen problemen mee, als je er vooral met koude motor echt kalm aan mee doet dan gaat ie heel lang mee, maar die wijze lessen kent helaas lang niet iedereen.
gr, bart
gr, bart