Wie heeft er een isuzu 2.8 td motor in zijn land rover?
Bij mijn zwager is het een rommeltje met al die slangetjes, merendeel is niet aangesloten.
Heeft iemand foto's of een omschrijving wat wel en wat niet aangesloten hoeft te worden.
Dan kan ik het netjes maken en alles goed aansluiten en het overtollige verwijderen.
Alvast bedankt.
Gr. stephan
vacuum slangen isuzu 2.8 td
-
neef Henk
Re: vacuum slangen isuzu 2.8 td
Als die wagen nu goed rijdt lijkt me dat je alle loszittende slangetjes kan verwijderen
Als je ff googled/afbeeldingen op dat type motor dan zal je vast wel wat voorbeelden krijgen zoals deze: [images.google.nl]
Groeten neef Henk
Als je ff googled/afbeeldingen op dat type motor dan zal je vast wel wat voorbeelden krijgen zoals deze: [images.google.nl]
Groeten neef Henk
-
Arnoud
Kom gerust even bij mij onder de motorkap gluren. Ik woon in Driebergen.
Groet,
Arnoud
Groet,
Arnoud
-
stephan110
Hoi arnoud,
Ik woon in baarle nassau, dat is niet echt naast de deur.
Is het misschien mogelijk een omschrijving te maken of een foto?
Gaat om aansluiting dynamo, inlaatspruitstuk links van de motor als je ervoor staat en rechts van de motor Brandstofpomp en onder bij versnellingsbak zwart "vlotter" en tevens nog een aansluiting op het spruitstuk.
Ik heb al heel wat gegoogeld, je kan veel los halen en weg laten. Ik ben er benieuwd hoe het bij jouw is aangesloten.
Omschrijving is ook goed, alvast bedankt!
Gr. Stephan
Ik woon in baarle nassau, dat is niet echt naast de deur.
Is het misschien mogelijk een omschrijving te maken of een foto?
Gaat om aansluiting dynamo, inlaatspruitstuk links van de motor als je ervoor staat en rechts van de motor Brandstofpomp en onder bij versnellingsbak zwart "vlotter" en tevens nog een aansluiting op het spruitstuk.
Ik heb al heel wat gegoogeld, je kan veel los halen en weg laten. Ik ben er benieuwd hoe het bij jouw is aangesloten.
Omschrijving is ook goed, alvast bedankt!
Gr. Stephan