UIteraard tegen vergoeding van een vlaai/kratje bier/doos gevulde koeken/worstebroodjes.
Gaat om Alu traanplaat 4mm dik (inclusief traan). 2 plaatjes van ongeveer 50x25cm en 2 plaatjes in een driehoek 60x25cm. Beide soorten plaatjes moeten 2 keer gezet worden aan de lange zijde zodat deze om een kokerprofiel van 20*30mm geklemd kunnen worden.
Normaal "zet" ik het zelf met de workmate en een lang staalprofiel, maar omdat het 2 keer moet en ook nog netjes zou ik het graag laten zetten. De plaatselijke "smeden" zijn of met vakantie of hebben er geen zin, dus vandaar mijn oproep.
Alvast dank
Joachim
Gezocht in Limburg, ZO-brabant of Z. gelderland, iemand die 4 pl
-
neef Henk
Re: Gezocht in Limburg, ZO-brabant of Z. gelderland, iemand die
Ik heb hier in Noordwijkerhout een zetbank staan waar je gebruik van kunt maken maar dat is dus niet in de buurt
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Gert
Ik kan het zo even voor je kanten/zetten , maar zit weer in het oosten te sleutelen - 05486 -
-
Joadalama
Henk en Gert allebei hartelijk dank voor jullie aanbod. Noordwijkerhout is wel erg ver vanuit venlo. Nijverdal e.o. is ook niet in de buurt, maar aan die kant van het land kom ik wel vaker. Ik wacht nog even af of er mogelijkheden komen die dichter bij huis zijn, anders maak ik graag gebruik van je aanbod Gert.