We hebben een luxe-probleem
Sinds kort heb ik een nieuwe koets van de zaak. En binnenkort hopen we een klein weekje te gaan kamperen in Duitsland. Het probleem is echter dat er onder de nieuwe koets nog geen trekhaak zit en ik er waarschijnlijk ook geen kans meer voor krijg dit te regelen voor de vakantie.
Nu zit er op de LW wel een trekhaak....zou dat gaan met een caravan? Afgelopen vakantie met de vouwwagen naar Frankrijk ging prima, maar je, een caravan is geen vouwwagen....
Ben benieuwd
Benzine of een diesel?
Ik ben laatst door een Lw diesel getrokken ( disco + 2 ton ) en dat gaf geen problemen gaat niet zo snel maar ja wat verwacht je ik denk dat een caravan geen probleem zal geven
Mijn vorige Defender, 2.5TD deed wel een beetje piepen als de sleurhut erachter hing.... die weegt 1500kg. Gisteren diezelfde sleur achter de TD5 gehangen, die heeft niet eens door dat er iets aanzit
Ha, ha,
een kanon, als ze dat maar niet verkeerd uitleggen dan
Maar da's waar, alleen een caravan vangt ietsie meer wind denk ik en dat zal z'n effect wel hebben. Dan maar in de slipstream van een trailer blijven hangen, scheelt misschien nog brandstof ook
In ieder geval bedankt voor de bemoedigende woorden allemaal, ik ga 't pionieren.
Ik had een sIII met een 2,25ltr diesel en 7,50 x 16 banden.
een beetje wind op de snelweg en we haalden net 55 km/u.
Dus snel achter de andere auto gehangen.
Om onder andere die reden rijden wij nu met een One-Ten 3,5 ltr v8.
deze moet ik afremmen bij de 100km/uur, en ook de hoogwerker erachter gaat als een speer ( weegt intotaal incl kar 2900kg)