freelander met storing in de HDC
-
Rudolff
freelander met storing in de HDC
weet iemand hoe ernstig het is als er een storing in de HDC is? het gaat om het controlesysteem wat de freelander makkelijk en gecontroleerd van de helling laat gaan. lijkt me dat de ABS daar mee te maken heeft. iemand ervaring ermee? ik heb een freelander op het oog die dit als euvel heeft. volgns een verkoper een reparatiee bij de garage van 500 euro. op de fora lees ik dingen als kapotte remschakelaar of de ABS. ik ga de auto straks bekijken dus als iemand kan reageren zou dat mooi zijn. het gaat om een freelander td4 uit 2005.
-
Bart van Dessel
Re: freelander met storing in de HDC
Die zwarte in Drenthe? Prijs is al laag genoeg dus gewoon kopen die auto. HDC is meestal een sensor of iets dergelijks.
gr, Bart
gr, Bart
-
plaetje
[freelander.forumup.be]
kijk daar eens voor info over Freelanders
limburgrover
kijk daar eens voor info over Freelanders
limburgrover
-
Rudolff
Inderdaad de zwarte uit drenthe. Ik heb hem gekocht,gezien de prijs is hij het risico waard. Hij staat nog niet voor de deur, maar dat gaat morgen gebeuren. Het gaat om een sensor, dus als iemand er nog eentje heeft liggen hoor ik het graag... ik heb er nog in gereden, niks geen storing op dat moment. Hij is gechiptuned naar 150 pk. Komt goed uit want ik wil er een caravan mee trekken. Het is een HSE S de sportuitvoering. Niet helmaal mijn ding want de bodemspeling is 3 cm minder dan bij de normale. Maar dan pak ik de series 3 wel voor het echte werk..... deze wordt de auto voor dagelijks gebruik. Als caravantrekker staat hij hoog aangeschreven lees ik overal. Dus de landrover familie is uitgebreid hier.. Iemand nog belang bij een espace uit 1996? Die mag nu weg. He bedankt voor de reacties tot zover.
-
Rudolff
ALARM!
Voor wie belangstelling heeft voor deze Freelander, een zwarte uit Emmer Compascuum, deze vent is niet betrouwbaar.
Ik heb de auto gezien en in gereden, de prijs bepaald. De koop was rond, alleen nog overschrijven en betalen. De man trekt zich terug met een verhaal dat de auto toch niet goed is en mogelijk de versnellingsbak stuk is. Hij gaat hem inruilen volgens zijn verhaal. Via via hoor ik dat hij gewoon dooronderhandeld met anderen.
2 mogelijkheden: de auto is echt kapot maar hij wil hem niet aan mij verkopen omdat ik 8 km bij hem vandaan woon en bang is voor trammelant. Andere en meest aannemelijke optie: iemand heeft meer geboden en meneer wil dat vangen.
In ieder geval wees op je hoede als je er mee aan de gang wil.
Voor wie belangstelling heeft voor deze Freelander, een zwarte uit Emmer Compascuum, deze vent is niet betrouwbaar.
Ik heb de auto gezien en in gereden, de prijs bepaald. De koop was rond, alleen nog overschrijven en betalen. De man trekt zich terug met een verhaal dat de auto toch niet goed is en mogelijk de versnellingsbak stuk is. Hij gaat hem inruilen volgens zijn verhaal. Via via hoor ik dat hij gewoon dooronderhandeld met anderen.
2 mogelijkheden: de auto is echt kapot maar hij wil hem niet aan mij verkopen omdat ik 8 km bij hem vandaan woon en bang is voor trammelant. Andere en meest aannemelijke optie: iemand heeft meer geboden en meneer wil dat vangen.
In ieder geval wees op je hoede als je er mee aan de gang wil.
-
Bart van Dessel
Hoi,
wat denk je zelf? Natuurlijk heeft iemand meer geboden. Jammer dat je geen aanbetaling hebt gedaan en alvast een deel vd papieren mee hebt genomen. In zo'n gevallen met een erg lage prijs moet je snel handelen voordat iemand anders ermee vandoor gaat. Het verhaal over de kapotte bak is een broodje aap verhaal, onzin. Ik ben een keer voor niks naar Arnhem gereden, toch meer dan 100 km vanuit Limburg, stond een Disco 300 tdi aut. te koop, SE uitvoering voor belachelijk weinig geld, ik had een afspraak gemaakt met de verkoper, ik reed de straat in en hij had 'm net aan een ander verkocht. Als ik wist op welk nummer hij woonde dan had hij een stoeptegel door z'n raam gehad.
Gr, Bart
wat denk je zelf? Natuurlijk heeft iemand meer geboden. Jammer dat je geen aanbetaling hebt gedaan en alvast een deel vd papieren mee hebt genomen. In zo'n gevallen met een erg lage prijs moet je snel handelen voordat iemand anders ermee vandoor gaat. Het verhaal over de kapotte bak is een broodje aap verhaal, onzin. Ik ben een keer voor niks naar Arnhem gereden, toch meer dan 100 km vanuit Limburg, stond een Disco 300 tdi aut. te koop, SE uitvoering voor belachelijk weinig geld, ik had een afspraak gemaakt met de verkoper, ik reed de straat in en hij had 'm net aan een ander verkocht. Als ik wist op welk nummer hij woonde dan had hij een stoeptegel door z'n raam gehad.
Gr, Bart