Ik ben op zoek naar een goede complete achterdeur voor mijn 1986 90 hardtop.
Ik vroeg me af of een 110 achterdeur ook past en tot welk bouwjaar?
Geldt dat ook voor de voorschermen en voordeuren?
Achterdeur 110 en 90 oldtimer uitwisselbaar
-
Marc-my-Words
Re: Achterdeur 110 en 90 oldtimer uitwisselbaar
Vgls mij zijn ze uitwisselbaar t/m nu.
Vanaf ± 2005 is de achterdeur (eindelijk) verbeterd, niet meer een stalen frame met alu huid, maar geheel staal en een modern raam+rubber.
Die nieuwe deur past evenwel ook.
Alleen moet je even kijken of het slotmechaniek hetzelfde is, voordeuren idem (die zijn vanaf de Puma geheelstaal).
Mooi hè, zo'n tijdloze auto.
Marc
Vanaf ± 2005 is de achterdeur (eindelijk) verbeterd, niet meer een stalen frame met alu huid, maar geheel staal en een modern raam+rubber.
Die nieuwe deur past evenwel ook.
Alleen moet je even kijken of het slotmechaniek hetzelfde is, voordeuren idem (die zijn vanaf de Puma geheelstaal).
Mooi hè, zo'n tijdloze auto.
Marc
-
Dixo
Achterdeur past, voordeuren ook. Soms slotvanger mee wisselen. Deurrubbers willen ook wel eens verschillen.
Let bij de voorschermen erop dat sommige een rooster aan de zijkant hebben en andere niet. Binnenschermen verschillen ook wel met de jaren.
Maar geen grote problemen verder.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/07/2012 00:53 door Dixo.
Let bij de voorschermen erop dat sommige een rooster aan de zijkant hebben en andere niet. Binnenschermen verschillen ook wel met de jaren.
Maar geen grote problemen verder.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/07/2012 00:53 door Dixo.
-
mvd1968
Bedankt
Enig idee waar ik een gebruikte goede deur kan scoren? Ze schijnen schars te zijn.? Heb ik in de uk meer kans en iemand websites waar ik dat kan vinden.. Zoek een complete incl raam
Enig idee waar ik een gebruikte goede deur kan scoren? Ze schijnen schars te zijn.? Heb ik in de uk meer kans en iemand websites waar ik dat kan vinden.. Zoek een complete incl raam
-
Symon
Staat nu 1 op marktplaats te koop, van een 88 en 109 past volgens mij ook gewoon
Groeten Symon
Groeten Symon