uitlaten plaetje
-
plaetje
uitlaten plaetje
nog even en dan mag ie weer.
hij wordt uitgelaten in de groeve van de Groot (Landgraaf)
dan mag ie andersvalide vervoeren
wel wil die alle toeters en bellen er op hebben voor de jongens en meisjes ( wil indruk maken )
limburgrover
hij wordt uitgelaten in de groeve van de Groot (Landgraaf)
dan mag ie andersvalide vervoeren
wel wil die alle toeters en bellen er op hebben voor de jongens en meisjes ( wil indruk maken )
limburgrover
-
Ton
Re: uitlaten plaetje
Hallo Jo, wanneer vind het evenement plaats in de groeve van De Groot. ( landgraaf ) ?
gr uit Brunssum
gr uit Brunssum
-
plaetje
zondag 24 juni kijk maar op 4x4 limburg
ik kan geen goede foto van plaetje vinden, de fotograaf zit er meestal in
limburgrover
ik kan geen goede foto van plaetje vinden, de fotograaf zit er meestal in
limburgrover
-
Hans 109
Jo,
Hier wat plaetjes:
[picasaweb.google.com]
[picasaweb.google.com]
je weet wel, van toen.... [picasaweb.google.com]
mvg Hans
Hier wat plaetjes:
[picasaweb.google.com]
[picasaweb.google.com]
je weet wel, van toen.... [picasaweb.google.com]
mvg Hans
-
plaetje
ja, mooi maar waar zijn die van het doorwaarden . foto's van door de gulp (voor de hollanders dat is een riviertje in Limburg)
iedereen ging er om heen (wat ik gezien heb, maar de limburger gaar er gewoon door heen)
en dan hoe zet je dat op de side
limburgrover ( Jo )
iedereen ging er om heen (wat ik gezien heb, maar de limburger gaar er gewoon door heen)
en dan hoe zet je dat op de side
limburgrover ( Jo )
-
Hans 109
Aha! Een gulp is dan een riviertje, dus een [www.gulpener.nl] dan denk ik...
Maar hier in holland mag je dus niet doorwaden...[nl.wikipedia.org]
mvg Hans
Maar hier in holland mag je dus niet doorwaden...[nl.wikipedia.org]
mvg Hans
-
plaetje
Daarom ben ik blij dat ik niet in Holland woon maar in Limburg
er zijn hier 3 plaatsen waar je door een rivier kan rijden en door de gulp is het diepste.
Ja, ik vergeet natuurlijk een mooie plaats en dat is met extreem droog weer ( dat is de Maas in de buurt van Roosteren en Maaseik)
limburgrover
er zijn hier 3 plaatsen waar je door een rivier kan rijden en door de gulp is het diepste.
Ja, ik vergeet natuurlijk een mooie plaats en dat is met extreem droog weer ( dat is de Maas in de buurt van Roosteren en Maaseik)
limburgrover
-
Hans 109
Daar mag je trots op zjn Jo, Ik vind Limburg een mooie provincie, met gelukkig aardige mensen. Daarom kom ik er voor mijn werk best vaak!
Maar ja, Rotterdam blijft mijn stadje....Waar ik hier ooit uit de schutting ben gezaagd [www.rijnmond.nl]
Vroegâh....Was dit best een nette buurt. Gaan we eens lekker een boom over opzetten. Het weekend van 19 januari aanstaande ofzo, ergens in de buurt van Berg en Terblijt
mvg Hans
Maar ja, Rotterdam blijft mijn stadje....Waar ik hier ooit uit de schutting ben gezaagd [www.rijnmond.nl]
Vroegâh....Was dit best een nette buurt. Gaan we eens lekker een boom over opzetten. Het weekend van 19 januari aanstaande ofzo, ergens in de buurt van Berg en Terblijt
mvg Hans
-
Jup haans-klunder
Juppe vraagt zich af ; waarom er : Grolsch ( bier ) op de tafel staat . Er zijn zoveel ; limburgse Bieren die, beter smaken . Proost . Gr ; Jppe .
-
plaetje
uitlaten plaetje en krant gehaald
op pagina A10 staat die dan als laaste (foto is pagina groot) en de krant is De Limburger
[www.mijnalbum.nl]
hier de pagina van de krant
limburgrover
[www.mijnalbum.nl]
hier de pagina van de krant
limburgrover