Voor onze Classic zijn we opzoek naar een set BF Goodrich T/A KO banden. Wie weet waar deze banden voor een mooie prijs te koop zijn en welke maat het beste onder een RRC uit '86 kan? We wonen in Zuid Holland dus een beetje in de buurt zou mooi zijn.
Groeten neef Henk
BF Goodrich T/A KO banden voor RRC?
-
disco1992
Re: BF Goodrich T/A KO banden voor RRC?
hoi neef henk,
ik was op zoek naar bf goodrich mud terrain t/a voor mijn defender.
in de maat 285-75R16 in engeland bij paddock was voor mij de beste optie daar waren deze 180,45 ex btw en ex verzenden a 5 pond per band.
in nederland kreeg ik prijzen van 160 en 170 euro ex btw.
leek goedkoper maar via engeland hoefde ik geen btw te betalen en scheelde me toch weer redelijk wat.
bij verschillende banden leveranciers kreeg ik ook te horen dat er een productie stop was bij bf goodrich en dat ze pas weer verwachten te kunnen leveren eind juli ergens augustus.
gewoon even wat banden boeren bellen in je regio of automateriaal winkels hebben ze soms ook maar veel niet !
misschein kwam dat ook wel doordat ik mud terrain wilde en de grotere banden maat
disco1992
ik was op zoek naar bf goodrich mud terrain t/a voor mijn defender.
in de maat 285-75R16 in engeland bij paddock was voor mij de beste optie daar waren deze 180,45 ex btw en ex verzenden a 5 pond per band.
in nederland kreeg ik prijzen van 160 en 170 euro ex btw.
leek goedkoper maar via engeland hoefde ik geen btw te betalen en scheelde me toch weer redelijk wat.
bij verschillende banden leveranciers kreeg ik ook te horen dat er een productie stop was bij bf goodrich en dat ze pas weer verwachten te kunnen leveren eind juli ergens augustus.
gewoon even wat banden boeren bellen in je regio of automateriaal winkels hebben ze soms ook maar veel niet !
misschein kwam dat ook wel doordat ik mud terrain wilde en de grotere banden maat
disco1992
-
Bart van Dessel
Hoi Henk,
ik heb geen BF Goodrich maar wel andere merken. Zoek je nieuw of gebruikt? Heb 205-16 liggen, standaard maat maar voor het oog erg smal. Optionele maat is 235/70-16 en die ogen gewoon netjes, auto rijdt er perfect mee. Heb ik ook van alles in liggen.
Gr, Bart
ik heb geen BF Goodrich maar wel andere merken. Zoek je nieuw of gebruikt? Heb 205-16 liggen, standaard maat maar voor het oog erg smal. Optionele maat is 235/70-16 en die ogen gewoon netjes, auto rijdt er perfect mee. Heb ik ook van alles in liggen.
Gr, Bart
-
neef Henk
Eigenlijk moet er onder de Range een complete set banden want de oude zijn niet meer betrouwbaar (afgelopen week twee stuks gescheurd) Ik zelf heb graag de BFG TA's , heb daar zeer goede ervaring mee maar een set echt wegprofiel is ook mooi want we zitten met de Range eigenlijk niet in het terrein. Hoe minder geluid hoe beter Bart. Ik hoor graag wat je hebt.............
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk