Hallo Land rovers,
I.v.m. het plaatsen van de ramen in mijn 110 ben ik opzoek naar iemand die mij foto's of een duidelijke beschrijven kan leveren.
Het gaat om de schuif-ramen in de 2e rij deuren. Ik heb de ramen en een stel profielen, maar ik heb geen idee hoe alles in elkaar moet.
Als ik het zo zie is het systeem heel anders dan de voordeuren.
Wie kan mij helpen?
Alvast mijn dank.
Mijn Email is: f.a.even@hetnet.nl
Alle info is welkom.
Vriendelijke groet,
Frans Even
schuiframen defender 110 1984
-
Erik One-ten+LW op 't werk
Re: schuiframen defender 110 1984
Heb je de losse deurtops? Dan is het hetzelfde als de voorportieren. Tenzij je voor series topjes hebt (dan kan het allervoorste raam niet open).
Grtz. Erik
Grtz. Erik
-
Frans Even
Hallo Erik,
Ik heb inderdaad de versie met losse deurtops.
Van de voordeuren kunnen beide raampje schuiven.
Aan de voorste raampjes zit aan de onderkant een soort profiel die over de geleiders aan de onderkant lopen, dat hebben de raampjes aan de achterkant niet.
De geleiders die voor zitten heb ik achter niet.
snap er niks van. Ik kan ook nergens een duidelijke foto of tekening vinden.
Vriendelijke groet,
Frans Even
Ik heb inderdaad de versie met losse deurtops.
Van de voordeuren kunnen beide raampje schuiven.
Aan de voorste raampjes zit aan de onderkant een soort profiel die over de geleiders aan de onderkant lopen, dat hebben de raampjes aan de achterkant niet.
De geleiders die voor zitten heb ik achter niet.
snap er niks van. Ik kan ook nergens een duidelijke foto of tekening vinden.
Vriendelijke groet,
Frans Even
-
Pamela
Buiten het feit dat het voorraam scheef is en die van achter niet is er verder idd geen verschil als je 110 raampjes hebt, wanneer je 109 raampjes hebt is het idd oals hierboven omschreven 1 raampje dat niet open kan, maar in beide gevallen is het principe hetzelfde en zou het dus ongeveer hetzelfde in elkaar moeten kunnen passen.
Als je je mailadres even in een PB stuurt (en hier ff aangeeft dat je dat gedaan hebt krijg namelijk geen melding van pbtjes) kan ik ff foto's mailen van 110 vanavond
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Als je je mailadres even in een PB stuurt (en hier ff aangeeft dat je dat gedaan hebt krijg namelijk geen melding van pbtjes) kan ik ff foto's mailen van 110 vanavond
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]